BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים מטבח חוץ?

מטבחי חוץ הפכו לפופולאריים בקרב מי שיש ברשותו גינה או חצר, והם מעניקים נוחות ללא פשרות בעת שאנו מעוניינים לערוך ברביקיו או סעודה מפנקת בחוץ. מדובר במתקנים מצוידים היטב, הכוללים אלמנטים ממש כמו במטבח הביתי שלנו – דוגמת כיור, פח אשפה, מקרר, משטחי עבודה וגריל.

שוק הפנאי מציע מגוון של מטבחי חוץ, וחלק מהאנשים מתלבטים כיצד לבחור לעצם מטבח חוץ. אם תהיתם איך בוחרים מטבח חוץ, כנראה שהמאמר הזה הוא בשבילכם!

 

מהו מטבח חוץ?

מטבח חוץ משמש את מי שיש ברשותו גינה, והוא נוהג לערוך בה סעודות, אירועי ברביקיו, או כל אירוע אחר. מדובר במתקן המכיל אלמנטים שימושיים, המסירים מאיתנו את הצורך להיכנס הביתה לטובת שטיפה, בישול, או השלכת אשפה. מה כוללים מטבחי חוץ?

 

כיור

הכיור הוא מקור מים זורמים ונקודת ניקוז לנוזלים. כיש לנו כיור במטבח החוץ שלנו – אנו לא צריכים להיכנס הביתה בכל פעם שנצטרך לשטוף כלים, ירקות או בשרים.

 

גריל

הפונקציה העיקרית במטבח – היא כמובן אפשרות הכנת המזון! גריל מעניק לנו את האפשרות להכין בחוץ כמעט כל מה שנרצה, החל מבשרים צלויים, דרך תוספות וכלה בקינוחים.

 

מקרר

מקרר חיצוני מאפשר לנו לשמור לידנו בשרים, סלטים, שתיה קרה, אלכוהול ועוד. בנוסף לעניין הנוחות, המקרר גם מעניק לנו שטח אחסון נוסף על פני המקרר הביתי שלנו.

 

פח אשפה

פח האשפה הכלול במטבח החוץ שלנו, מסיר מאיתנו את הצורך להשתמש באלתורים שונים כדי לרכז את האשפה. באופן זה, נוכל לרכז את כל הזבל בצורה מסודרת ונוחה, ולהימנע מלכלוך מיותר.

 

איך בוחרים מטבח חוץ?

לפני שאנו רצים לקנות לעצמנו מטבח חוץ, עלינו לעקוב אחר מספר כללים פשוטים שיעזרו לנו לבצע רכישה חכמה!

 

בדקו מהם דפוסי השימוש שלכם

יש סוגים רבים של מטבחי חוץ, ולא כולם יתאימו לצרכים שלכם. אנשים שלא עורכים אירועים בגינה בתדירות גבוהה – ייתכן ויצטרכו מטבח חוץ צנוע יחסית. לעומת זאת, מי שנוהג לארח לעתים קרובות לאירועי ברביקיו או ארוחות גדולות – יזדקק למטבח חוץ מצויד ככל האפשר! בדיקת דפוסי השימוש שלנו, היא הצעד הראשון שיאפשר לנו להבין מהו המוצר הדרוש לנו, וחשוב לבצע אותה!

 

התרשמו מחוות דעת אמינות

בעידן האינטרנט חוות הדעת הן זמינות הרבה יותר, אך אין הדבר מעיד על אמינותן. כשאנו קוראים חוות דעת אינטרנטית – אנו לא באמת יודעים מי כתב אותה, ולכן יש להתנהל בצורה מושכלת. הדרך הטובה ביותר היא קבלת חוות דעת ממקור ראשון, בצורת המלצה מבן משפחה או חבר שכבר רכש מטבח חוץ. אם אין באפשרותנו לקבל המלצה ממקור ראשון, כדאי להצליב חוות דעת ממספר מקורות ולא להסתמך על מקור אחד בלבד!

בחרו במותג איכותי

כשאנו רוכשים מטבח חוץ, אנו מעוניינים שהוא ילווה אותנו במשך שנים רבות. חלק מהאנשים בוחרים לחסוך בעלות הראשונית של מטבח החוץ, ולאחר מכן מגלים שמדובר בטעות שעולה ביוקר. רכישת מטבח חוץ מאיכות ירודה – תגרור איתה צורך בתיקונים בעתיד, ולכן אין זה משתלם לטווח הארוך. רכישת מטבח חוץ מתוצרת של מותג מוביל, תעניק לנו ראש שקט בכל המדובר בבעיות שונות שעלולות להתעורר, ותבטיח לנו טיפול אמין של החברה בעת הצורך!

 

וודאו לגבי אחריות

מטבחי חוץ הם מתקנים יקרים יחסית, ולכן רוב החברות מעניקות עליהם אחריות מורחבת ללקוח. לפני שאנו רוכשים מטבח חוץ, חשוב לוודא את קיומה של אחריות וקבלת המסמך המעיד עליה.

הכנת קינוחים במטבח חוץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות