BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לצלות ירקות במטבח חוץ

מטבח חוץ מעניק לנו נוחות ללא פשרות, כשאנו עורכים ברביקיו או כל אירוע חוץ אחר. למרות שרוב האנשים מיד חושבים על בשרים, עופות ודגים בהקשר של ברביקיו, רבים הם המזונות שניתן להכין במטבח החוץ שלנו! מטבחי חוץ מצוידים בכל הפונקציות הנחוצות להכנת מזון בצורה עצמאית וללא צורך להיכנס הביתה. אם התעניינתם איך לצלות ירקות במטבח חוץ, המאמר הבא הוא בשבילכם!

 

מהו מטבח חוץ?

מטבחי חוץ הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, ואנשים רבים רוכשים אותם במטרה לשפר את חווית החוץ שלהם. יש סוגים רבים של מטבחי חוץ, ואנו יכולים למצוא כאלו שהם גדולים או מינימליסטיים – בהתאם לצרכים ולדרישות שלנו. מטבחי חוץ לרוב כוללים מספר פונקציות עיקריות:

 

מקרר

המקרר מאפשר שמירת סלטים, בשרים, שתייה קרה, ומוצרי מזון נוספים שאנו צריכים לידנו בחוץ. באופן זה, אנו לא צריכים לטרטר את עצמנו הביתה בכל פעם שצריך להביא או להחזיר משהו לקירור.

 

גריל

גריל המשולב במטבח החוץ שלנו, מאפשר לנו להכין כמעט כל דבר שנרצה באופן עצמאי. לרוב, מטבחי חוץ כוללים גריל גז ועליו נוכל להכין בשרים, מוצרי מאפה, חביתות, קציצות ועוד – הכל כתלות באביזרים שבהם נשתמש.

 

משטחי עבודה

משטחי עבודה יכולים להגיע כשיש של ממש, או במשטחי נירוסטה פשוטים יותר. כך או כך – המשטחים מאפשרים לנו לחתוך, לתבל, לצלחת מזון, ולרכז כלים לשטיפה בעת שאנו מבלים בחוץ.

 

כיור

הכיור הוא מקור המים הזורמים שלנו בחוץ, וגם נקודת הניקוז הממוקמת בסמוך אלינו. בכיור ניתן לשטוף כל מה שאנחנו צריכים, למלא מים, ולהשליך נוזלים אל הניקוז.

 

צליית ירקות במטבח חוץ

אין זה משנה אם מטבח החוץ שלנו כולל גריל פחמים, גריל גז או מעשנת – ביכולתנו לצלות ירקות בצורה פשוטה ונוחה, ולקבל תוספת טעימה ובריאה לכל ארוחה! כמעט כל הירקות ניתנים לצלייה, ותמיד כדאי להעדיף את הירקות הפחות קשים מבחינת המרקם שלהם – כיוון שהם מתרככים מהר יותר.

 

איך לצלות ירקות במטבח חוץ

אילו אפשרויות עומדות בפנינו כשאנו מעוניינים לצלות ירקות במטבח החוץ שלנו?

 

צליית שיפודי ירקות

צליית שיפודי ירקות מעניקה לנו מנת צד או מנת פתיחה איכותית, והיא פשוטה ואורכת זמן קצר במיוחד. בחרו את הירקות האהובים עליכם, דוגמת קישוא, בצל, עגבנייה, פטריות ועוד, ושפדו אותם על גבי שיפודי עץ או מתכת. את השיפודים ניתן להניח על גבי רשת הצלייה של הגריל או המעשנת, ולסובב אותם עד לקבלת פסי חריכה עדינים. אם נוציא את הירקות לאחר זמן קצר – נוכל ליהנות ממרקם מיוחד, ושמירת הערכים התזונתיים של הירק!

חציל בלאדי על הגריל

בשיטה זו אנו מניחים את החציל על רשת הצלייה, כשניתן לעשות זאת כשהוא חשוף או עטוף בנייר כסף. למעשה, את החציל ניתן להניח גם על אש חשופה, ויש אנשים שבוחרים בשיטה זו ומניחים אותו בגחלים או ישירות על גבי להבת הגז. קליפתו החיצונית של החציל תיחרך, וחלקו הפנימי יהפוך להיות רך, עסיסי, ובעל טעם מעושן ייחודי! ניתן להגיש עם טחינה, לימון, מלח גס ותבלינים נוספים לבחירתכם.

 

הקפצה של ירקות

אופציה נוספת ואחרונה למאמר זה היא הקפצת ירקות על גבי ווק או מחבת! אז נכון שההקפצה היא טכניקה שונה מאשר הצלייה, אך גם היא מומלצת ומשמרת את ערכיו התזונתיים של הירק. את הירקות מומלץ לחתוך לחתיכות קטנות יחסית, ולאחר מכן להקפיץ אותם בתוספת מעט שמן ותבלינים לבחירתכם. מדובר בתוספת טעימה ובריאה לכל ארוחת ברביקיו ובכלל!

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות