BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לצלות ירקות על גריל פחמים

למרות שהמושג גריל מעלה אצלנו לרוב אסוציאציות בשריות, הוא משמש מתקן מעולה לצליית כל סוגי המזונות, ואף כאלו שעשויים להפתיע אתכם! גרילי הפחמים המשווקים כיום, שונים לחלוטין מגרילי הפחמים הפשוטים שהיו נמכרים פעם, ומספיקים למספר שימושים בודד. הגרילים של היום מעניקים לנו פונקציות רבות ומעניינות, ואם תהיתם איך לצלות ירקות על גריל פחמים – תמצאו את כל התשובות במאמר הבא!

 

ההיסטוריה של גרילי הפחמים

צלייה באמצעות פחמים היא שיטה המלווה את האנושות אלפי שנים, על אף שהיא עברה שינויים במהלך התקופות. אם נביט כמה עשורים לאחור – נוכל להיזכר בגרילי הפחם הפשוטים, שהיו נמכרים בקיוסקים לקראת יום העצמאות. היה מדובר במעין קופסאות אלומיניום מלבניות, שעליהן מניחים רשת צלייה דקה. המנגלים הללו עדיין נמכרים במקומות מסוימים, אך אנשים רבים העדיפו להתקדם לגרילים משוכללים שמעניקים לנו הרבה יותר.

 

גרילי פחם מתקדמים

מספר יצרניות בתחום הפנאי והקמפינג, החליטו להרים את הכפפה ולהתחיל לייצר גרילים שעובדים קצת אחרת. הגרילים הללו מציעים למשתמשים מספר יתרונות, שמעניקים לנו חווית צלייה אחרת לגמרי:

 

מערכות איסוף שומנים ואפר

מערכת איסוף השומנים המותקנת בחלק מהגרילים – מאפשרת לרכז את כל השומן בכלי ייעודי – ומשם להשליך אותו לאן שצריך. באופן זה השומן לא נדבק לגריל, ומונע מאיתנו עבודה מיותרת.

 

מערכת אוורור

מערכות אוורור בגרילי פחמים – מסירות מאיתנו את הצורך לנפנף ללא הפסקה על מנת ללבות את הגחלים. מערכת האוורור מזרימה אוויר בצורה רציפה אל אזור הבערה, ובכך שומרת על הגחלים בוערות במהלך כל הצלייה.

 

פיצ’רים של בטיחות

ידיות מבודדות, מבנה בולט ורגליים יציבות ומכונסות – הם רק חלק מהפיצ’רים החשובים שמקנים לגרילי הפחמים החדישים בטיחות מוגברת. אלמנטים אלו שומרים עלינו, על אורחינו ועל בני משפחתנו, בעת שגריל הפחמים דלוק ועובד.

 

נוחות ללא פשרות

נוחות המשתמש, היא בין הדברים הראשונים שעמדו לנגד עיניהן של יצרניות הגרילים החדישים. נוכל למצוא בהם משטחי עבודה מתקפלים, מד חום מובנה במכסה הגריל, גלגלים נוחים לניוד, מתלים, ארונות ועוד. כל אלו הופכים את החוויה לנעימה ומהנה הרבה יותר!

 

צליית מזון על גריל פחמים

אין זה משנה אם אנו מתכוונים לצלות בשרים, עופות, טופו או ירקות – גרילי פחמים מהדור החדש יהפכו את תהליך הצלייה לפשוט במיוחד עבורנו. הגרילים מיוצרים מחומרים מבודדים דוגמת פורצלן, אמייל וחרס – שגורמים לניצול אידיאלי של אנרגיית הבערה, ולכן התחממות מהירה של הגריל. לאחר שנניח את המזונות על גבי רשת הצלייה, ניתן לסגור את המכסה הפונקציונלי – ולתת לאדים, העשן והחום להתחיל לעבוד. המכסה מנצל את האלמנטים הללו על מנת להעניק לנו מזון עסיסי, טעים, ובעל ארומה בלתי נשכחת!

 

איך לצלות ירקות על גריל פחמים

צליית ירקות על גריל פחמים, יכולה להיעשות במספר דרכים שונות – וכל אחת מהן היא נהדרת ונתונה לבחירתכם:

 

שיפודי ירקות

אחת הדרכים הפופולאריות לצליית ירקות, היא הכנת שיפודי ירקות. על שיפודי עץ ניתן להשחיל כמעט כל ירק שנבחר, למשל עגבנייה, בצל, פטריות, חצילים, קישואים ועוד. את השיפודים מניחים על רשת הצלייה, והופכים מדי פעם עד קבלת פסי חריכה.

 

הנחה ישירה על הגריל

שיטה זו משמשת למשל להכנת חציל בלאדי, שאותו אנו מניחים על גבי רשת הצלייה ומאפשרים לו להתבשל בנוזלים של עצמו. באותה דרך ניתן לצלות גם פלפלים מכל הצבעים, עגבניות, בצל ועוד. למי שמעוניין בצלייה מעט עקיפה וללא חריכה ישירה – ניתן לעטוף את הירקות בנייר כסף ולהניח על רשת הצלייה.

איך לעשות ירקות על גריל פחמים

איך לעשות ירקות על גריל פחמים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות