BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתחזק את גריל הפחמים בחורף

גריל הפחמים הפך לפופולארי במיוחד בקרב כל מי שיש בבעלותו גינה או חצר, במיוחד עם כניסתם לשוק של גרילי הפחמים מהדור החדש! בעוד בימי הקיץ והאביב אנו עושים שימוש רב בגריל הפחמים שלנו, בימי החורף לעתים עוברים שבועות רבים ללא שימוש בו. במאמר הבא אספנו עבורכם מידע וטיפים – המסבירים איך לתחזק את גריל הפחמים בחורף.

 

ההיסטוריה של גריל הפחם

ענף גרילי הפחם עבר מהפכה בשנים האחרונות, עם כניסתם לשוק של דגמים חדשים ומשוכללים ששינו את כללי המשחק. בעבר גרילי פחמים היו מסתכמים בקופסת אלומיניום פשוטה, שלתוכה היינו יוצקים את הפחמים. ה”מנגלים” הפשוטים הללו, הציבו מספר בעיות שהיו קשורות לנוחות המשתמש ולאיכות המזון. בשלב מסוים, מספר יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג הרימו את הכפפה, והחלו לייצר גרילי פחם שמדברים בשפה אחרת לחלוטין.

 

גריל פחמים מהדור החדש

גרילי הפחמים של היום הם שונים לחלוטין ממה שהכרנו בעבר, והם מעניקים למשתמשים נוחות ללא פשרות. הגרילים מצוידים במערכת אוורור מובנית, מערכות איסוף שומנים ואפר, פיצ’רים בטיחותיים ועוד. גרילים אלו מאפשרים לנו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצלייה, ומונעים מאיתנו מאבקים עם פחמים שמסרבים להידלק, נפנוף מאומץ, ומזון צלוי למחצה.

 

איך לתחזק את גריל הפחמים בחורף

בימים שבהם מזג האוויר הוא נעים, אנו משתמשים בגריל הפחמים שלנו לעתים תכופות – ולכן יש צורך בתחזוקה רק לאחר השימוש. אך מה קורה בימי החורף הסגריריים, שבהם לעתים הגריל עומד כאחד מרהיטי הגינה וללא שימוש? מסתבר שישנן כמה פעולות חשובות, שעוזרות לנו לשמור על הגריל במצב תקין ושמיש:

 

שימוש בכיסוי

כשגריל הפחמים שלנו מוצב בגינה או בחצר, הוא חשוף לפגעי האקלים בקיץ ובחורף. בעוד בקיץ הנזק יכול להיגרם מהשמש הקופחת והלחות בשעות הלילה, הרי שבחורף אנו מדברים על גשם, ברד, ואפילו שלג במקומות מסוימים. כיסוי ייעודי לגריל הפחם שלנו הוא חשוב מאין כמותו, ואסור לנו לוותר עליו! הכיסוי מותאם לתפקידו באופן מושלם, ועדיף על פני אלתורים דוגמת ברזנטים או בדים כאלו ואחרים.

 

הפעלת הגריל אחת לכמה ימים

כשאנו מדברים על גרילים וותיקים (קופסאות האלומיניום המלבניות) אין יותר מדי מה לתחזק בימי החורף, אך כשאנו מדברים על גרילים מהדור החדש – הם כוללים מערכות מתקדמות שדורשות תחזוקה מסוימת. גרילים חדישים כוללים מערכות אוורור, איסוף שומנים ואפר, חלקים נעים ומתקפלים ועוד. הצורה הנכונה לתחזק את המערכות האלה, היא פשוט לעשות בהן שימוש אחת לכמה ימים. ניתן להחליט למשל, שאתם משתמשים אחת לשבועיים בגריל הפחם גם בחורף – וכך תשמרו עליו במצב שמיש, וגם תפנקו את עצמכם בסעודה שווה במיוחד!

 

אחסון נכון

רבים מאיתנו מאחסנים את גריל הפחמים מתחת לגגון, פרגולה, או בתוך מחסן. זכרו שגם כשאנו מגנים על הגריל מפני המשקעים השונים, עדיין יש לכסות אותו בצורה מתאימה כדי למנוע חדירת אבק, התרבות חרקים ומכרסמים ועוד. צורת האחסון הרצויה ביותר כשאנו לא משתמשים בגריל במשך תקופה ארוכה, היא למעשה בתוך הבית – במידה וזה מתאפשר. גרילי הפחמים מהדור החדש, פעמים רבות מאפשרים קיפול ואחסון נוח במיוחד!

 

איך לתחזק את גריל הפחמים בחורף – טיפים לסיום

כשאנו בוחרים כיסוי לגריל הפחמים שלנו, חשוב לוודא שהוא מתאים בגודלו! במידה והכיסוי נמכר יחד עם הגריל – מה טוב, אך אם אתם רוכשים כיסוי בנפרד, חשוב למדוד את הגריל לפני כן.
במידה והגריל שלכם כולל צירים, וונטות, וחלקים נעים אחרים – חשוב לשמן אותם מדי פעם בפעם, ובמיוחד לפני תקופה ארוכה ללא שימוש!

גריל פחמים

גריל פחמים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות