BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לתחזק מעשנות בשרים בחורף

מעשנות בשרים הפכו לפופולאריות במיוחד בשנים האחרונות, ואנשים רבים בוחרים לעשן את הבשר שלהם – במטרה לגוון את טעמי המזון, להוסיף עניין, ולנסות דברים חדשים. מעשנות בשרים מאפשרות לנו לעשן בשר גם אם איננו מקצוענים, והשיטה שבעבר הייתה שמורה רק למנוסים ביותר – כיום זמינה עבור כל אדם. לרוב, המעשנת נמצאת בשימוש תדיר כשהאקלים הוא מזמין ונוח, אך מה קורה בימי החורף? אספנו עבורכם מידע וטיפים, שיעזרו לכם להבין איך לתחזק מעשנות בשרים בחורף.

 

מעשנות בשרים – האופנה האחרונה בעולם הצלייה

חובבי צלייה בכל העולם נוטים לדבר רבות על מעשנות בשרים, ולעתים נדמה שהן סוג של סמל סטטוס המעיד על מיומנות האדם המחזיק בהן. למעשה, שיטת עישון הבשר היא וותיקה מאוד, ומשמשת את האנושות כבר מאות שנים! בעבר השיטה שימשה לשימור בשר ולמניעת הקלקול שלו, ואילו היום – בעיקר מדובר בעניין של טעם וגיוון. מעשנות הבשר מהדור החדש, מאפשרות גם לפחות מנוסים שבינינו – להפיק מזון מעושן ברמה גבוהה במיוחד!

 

בחירת מעשנות בשרים

לפני שנספר לכם איך לתחזק מעשנות בשרים בחורף, נעניק לכם מספר טיפים לגבי רכישת מעשנת בשרים:

 

התאמת המעשנת לצרכים שלכם

בראש ובראשונה – חשוב לא להתפתות לבחור מוצר שאין לנו צורך בו, וזוהי טעות נפוצה מאוד. במידה ואתם לא נוהגים לעשן בשר לעתים תכופות, הרי שאין לכם טעם במעשנת גדולה ומקצועית! אך אם אתם מארחים כמויות גדולות של אורחים, ונוהגים לעשות ברביקיו אחת לשבוע או שבועיים – ייתכן מאוד שתפיקו תועלת ברכישת מעשנת בשרים מקצועית.

 

בחירת מותג מוביל

אם אתם מתכוונים לרכוש מעשנת – זה אומר שהחלטתם להתקדם לשלב הבא בקריירת הצלייה שלכם! ואם כבר החלטתם לעשות את זה? כדאי לעשות זאת כמו שצריך ולבחור מעשנת איכותית! אנשים שחוסכים במחיר על חשבון האיכות – צפויים לשלם בעתיד על תיקונים והוצאות, ואנו ממליצים לכם לחסוך את הטרטורים הללו.

 

וידוא אחריות

לפני רכישת המעשנת, חשוב לוודא אחריות! יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג לרוב מעניקות אחריות מורחבת על המעשנות שלהן, וזה יאפשר לכם לרכוש אותן בראש שקט.

 

איך לתחזק מעשנות בשרים בחורף

אם בימי הקיץ והאביב אנו מתלהבים מהמעשנת ועושים בה שימוש תדיר, הרי שעם הגעת החורף – הדבר פחות יתאפשר לנו. בימי החורף לעתים המעשנת מונחת כאבן שאין לה הופכין, ועלינו לדעת כיצד לתחזק אותה כדי שלא תינזק בימים אלו.

 

שימוש בכיסוי

אנשים רבים בוחרים להשתמש במעשנת אך ורק בגינה, ולרוב היא נשארת שם גם כשאין בה שימוש. זכרו שהמעשנת כוללת חלקים מתכתיים וחשמליים, והדבר האחרון שאנו רוצים בשבילה הוא שטיפה במי גשמים. במידה ויש ביכולתכם לאחסן את המעשנת במחסן או תחת גגון – זוהי האופציה המועדפת ביותר. בכל מקרה, וגם אם המעשנת מאוחסנת תחת קורת גג כלשהי – הקפידו לכסות אותה באמצעות כיסוי ייעודי!

 

ניתוק מהגז

יש מעשנות הפועלות על פחמים, ויש מעשנות גז. במידה וברשותכם מעשנת גז – הקפידו לנתק את צינור הגז מהמעשנת בתקופות שאתם לא משתמשים בה. פעולה זו היא חשובה לצורך בטיחות, ומונעת אפשרות של דליפות גז מיותרות שעלולות לסכן אותנו ואת בני ביתנו.

 

הפעלה מדי שבוע

מכיוון שהמעשנת כוללת צנרת, מערכת איסוף שומנים, מבערים ועוד, מומלץ להפעיל אותה מדי כמה ימים על מנת שחלקים אלו לא יסתמו ויתנוונו. הפעלת המעשנת מדי שבוע בימי החורף – תשמור עליה בכשירות טובה, ותמנע מצבים שבהם תגלו לפתע שהיא לא עובדת, כשתנסו להפעיל אותה לאחר תקופה ארוכה של חוסר שימוש.

מעשנת בשרים

מעשנת בשרים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות