BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפייה במטבח חוץ – המדריך המלא

מטבחי חוץ מעניקים לנו את כל הנוחות שאנו צריכים, בעת שאנו עורכים ברביקיו או סעודה בגינה שלנו. אין פינוק גדול יותר ממטבח שבו אנו יכולים להכין מזון, לשטוף כלים, לעבוד על משטח נוח, ולבלות מבלי הצורך להיכנס הביתה! למרות שמטבחי חוץ עושים לרובנו אסוציאציה לצלייה בגריל, אנו בהחלט יכולים להכין בהם גם סוגי מזונות אחרים. עבור מי שהתעניין לגבי אפייה במטבח חוץ – המדריך המלא לשימושכם בהמשך המאמר!

 

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, והם אהובים על חובבי הצלייה ועל כל מי שברשותו גינה או חצר. מטבחי החוץ כוללים מספר אלמנטים הקיימים גם במטבח הביתי שלנו, והופכים את חווית החוץ שלנו לעצמאית לחלוטין! כשיש לנו מטבח חוץ, אין לנו צורך להיכנס הביתה כדי לשטוף כלים, להכין אוכל, או להביא מוצרים מהקירור… הכל נמצא לידנו ובהישג יד.

 

מה כוללים מטבחי חוץ?

כיור

הכיור הוא מקור המים הזורמים שלנו, וגם נקודת ניקוז הנוזלים שבה נשתמש בחוץ. בכיור ניתן לרחוץ ירקות, פירות, בשרים וכלים.

 

מקרר

במקרר החוץ שלנו נוכל לאחסן סלטים, בשרים, שתיה קלה ועוד, כך שהם יהיו לידנו ולא יצריכו כניסה הביתה בכל פעם!

 

משטחי עבודה

מטבח חוץ מעניק לנו נוחות גם בעת החיתוך, הכנת הסלטים, צלחות המזון ועוד – מכיוון שהוא כולל משטחי עבודה נוחים. המשטחים יכולים להיות עשויים שיש, נירוסטה או עץ.

 

גריל

הגריל מעניק לנו את אופציית הכנת המזון, והוא הופך את מטבח החוץ שלנו למטבח אמיתי – שבו ניתן לצלות, לבשל ולאפות!

 

אפייה במטבח חוץ – המדריך המלא

במידה ויש ברשותנו את האביזרים המתאימים – אפייה במטבח החוץ שלנו היא ממש לא בשמיים! אילו אביזרים יעזרו לנו לאפות במטבח החוץ שלנו?

 

שימוש בטאבון נייד

טאבון נייד הוא מתקן העשוי אבן ומתכת, ואותו נוכל להניח בתוך גריל הגז שלנו. מבנה הטאבון הנייד מאפשר צבירת טמפרטורה גבוהה במיוחד, ולכן הוא מושלם לאפייה של פיצות, פוקאצ’ות, ומאפים נוספים.

 

רכישת אבן שמוט מקצועית

ייתכן וכבר שמעתם על האבן בעלת השם המוזר, המאפשרת אפייה איכותית גם בתנאים ביתיים. אבן שמוט היא אבן מלאכותית, שממנה בונים טאבונים מקצועיים למסעדות ומאפיות. ייחודה של האבן הוא ביכולת צבירת החום הפנטסטית שלה, וזה מאפשר לנו לאפות באמצעותה גם על גבי הגריל במטבח החוץ שלנו. אבן שמוט ניתנת לרכישה בגדלים שונים, ואנו יכולים לבחור את זו המתאימה למידות מתקן הצלייה שלנו.

 

עולם הפלטות היצוקות

פלטות יצוקות מרחיבות את אופציות הכנת המזון שלנו, ואנו יכולים להשתמש בהן לבישול, הקפצה, אפייה ועוד. רכישת פלטה יצוקה המתאימה לאפייה, תעניק לנו את האופציה לאפות במטבח החוץ שלנו פיצות, פיתות, מאפים מתוקים ועוד.

 

רכישת מטבח חוץ

אספנו עבורכם מספר כללים, שיסייעו לכם בבחירת מטבח החוץ הבא שלכם:

 

נתחו את דפוסי השימוש שלכם

ניתוח דפוסי השימוש שלכם, יכול לעזור לכם להבין האם אתם זקוקים למטבח חוץ גדול ומצויד, או למטבח חוץ פשוט יותר הכולל למשל – ארון, מקרר ומשטח נירוסטה.

 

עיינו בחוות דעת

בעת שאנו מעיינים בחוות דעת – לעתים אנו לא יודעים מהי רמת האמינות שלהן. מסיבה זו, תמיד מומלץ להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים, ואם זה אפשרי – להשיג חוות דעת ממקור ראשון!

 

העדיפו חברה מובילה

אל תתפשרו על איכות מטבח החוץ שלכם, והעדיפו לרכוש מטבח חוץ מתוצרת של מותג מוביל! חברות מובילות נוטות להעניק אחריות מורחבת על המוצרים שלהן, והן מטפלות בכל בעיה שמתעוררת אצל הלקוח.

מטבח חוץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות