BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישול טבעוני בגריל פחמים

גרילי הפחמים של היום, מעניקים לנו את שיטת הצלייה העתיקה בתוספת הנדסת אנוש יוצאת מגדר הרגיל. כשאנו מדברים על גריל פחמים, האסוציאציה הראשונה היא לרוב בשר צלוי… אך מסתבר שגם טבעונים יכולים להפיק תועלת רבה מגריל הפחמים שלהם!

בישול טבעוני בגריל פחמים מאפשר לנו לקבל מזון בריא וטעים במיוחד, ובימינו זה בהחלט פשוט יותר להשיג חומרי גלם טבעוניים ואיכותיים לצלייה. איזה מזון טבעוני ניתן להכין באמצעות גריל הפחמים שלנו?

גריל פחמים – הדור הבא

שיטת הצלייה באמצעות פחמים היא עתיקה, ומלווה את האנושות במשך אלפי שנים! בעבר הכרנו את גרילי הפחמים הפשוטים יחסית – שהיו נראים כמו קופסת אלומיניום מלבנית שלתוכה יצקנו את הפחמים. יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג, לקחו את ייצור גריל הפחמים מספר צעדים קדימה – והיום אנו מוצאים גרילי פחם איכותיים ומפנקים במיוחד. גרילי הפחמים בימינו מצוידים במערכות אוורור, מערכת איסוף שומנים ואפר, עיצובים מתוחכמים, ופיצ’רים שהופכים כל צלייה לחוויה אמיתית!

בישול טבעוני בגריל פחמים

מי אמר שגריל מיועד רק לצליית בשרים ועופות? מסתבר שמזון טבעוני הצלוי על גריל פחמים – יכול להעניק לנו ארוחה בריאה, טעימה ומזינה! בארץ ובעולם, ניתן לראות שמגמת הטבעונות תופסת תאוצה רבה, ואנשים רבים בוחרים בדרך זו מסיבות מוסריות ובריאותיות. גם אנשים שמשלבים בתפריט שלהם מזון טבעוני, יכולים ליהנות ממספר מתכונים שווים במיוחד שאספנו עבורכם:

חציל צלוי

החציל הוא אחד הירקות הטעימים שקיימים – במידה ונדע לטפל בו בצורה נכונה. מעבר לעובדה שהוא טעים, הוא בריא ובעל ערכים תזונתיים מצוינים. הכנת חציל על גריל הפחמים שלנו היא פשוטה למדי, והאמת היא שאין יותר מדי מה לדעת. שטפו את החציל ויבשו אותו, ואז תוכלו להניח אותו כמו שהוא על גבי גריל הפחמים, או לעטוף אותו בנייר כסף לפני כן. בתוך נייר הכסף תוכלו להניח שום, בצל, או עשבי תיבול לפי בחירתכם. את החציל הצלוי ניתן להגיש עם טחינה, לימון ותבלינים נוספים לבחירתכם!

נקניקיות טבעוניות

נקניקיות צלויות הן טעימות במיוחד, ומסתבר שגם כשהן טבעוניות! נקניקיות טבעוניות עשויות מחומרים שונים דוגמת חלבון אפונה, וכיום ניתן להשיג אותן כמעט בכל רשת מזון! את הנקניקיות ניתן לצלות על גבי גריל הפחמים שלנו ממש כמו כל נקניקיה אחרת, ולקבל תוצאות מדהימות וטעימות!

שיפודי ירקות

אם חיפשתם מנה ראשונה פשוטה, קלילה ובריאה – שיפודי ירקות יהיו מושלמים עבורכם! למעשה, כמעט כל ירק ניתן לצלייה על גבי גריל הפחם שלכם, ויעניק לכם את התוצאה המבוקשת! איך מכינים? חותכים ירקות לקוביות או עיגולים בעובי בינוני, משחילים על גבי שיפודים, ומניחים על גריל הפחמים! בין הירקות המומלצים: פטריות, בצל, עגבנייה, קישואים, חציל ועוד.

טופו צלוי במרינדה

בוודאי יצא לכם להיתקל בגושי הטופו החיוורים, הנמכרים באגפים הטבעוניים של רשתות המזון. גוש הטופו הוא תפל, אך הוא סופח טעמים באופן מושלם – ולכן ניתן לשלב אותו כמעט בכל מאכל. איך ניתן להשתמש בטופו על גבי גריל הפחמים שלנו? ובכן, את טופו אפשר להשרות במרינדת חרדל, סויה ותבלינים נוספים, לעטוף בניילון נצמד ולהכניס למקרר למספר שעות. הטופו יספח את המרינדה, ולאחר כמה שעות נוכל להניח אותו על הגריל ממש כמו שצולים נתח בשר. התוצאה תהיה מפתיעה וטעימה, ותוכל לשמש אותנו כמנת צד או מנת פתיחה מפנקת במיוחד!

אפרסקים צלויים

באגף הקינוחים – אנו ממליצים על אפרסקים צלויים במרינדת ויסקי ודבש, לאחר השרייה של לילה במקרר. הקינוח הזה יעניק לכם סיום מושלם לארוחה!

בישול טבעוני בגריל פחמים

בישול טבעוני בגריל פחמים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות