BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישול טבעוני במטבח חוץ

מטבחי חוץ מאפשרים לנו את כל הנוחות שאנו צריכים – כשאנו עורכים סעודה או ברביקיו בגינה. בין אם מדובר במטבח חוץ מינימליסטי הכולל ארון ומקרר, ובין אם מדובר במטבח חוץ מפואר הכולל גם כיריים, כיור, גריל ופח אשפה – מטבחי החוץ אינם מיועדים רק לחובבי צליית הבשר, והם שימושיים גם עבור טבעוניים וצמחוניים! מה עלינו לדעת לגבי בישול טבעוני במטבח חוץ?

 

מגמת הטבעונות – בריאות לצד מוסריות

בשנים האחרונות הטבעונות תופסת תאוצה, ואנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים בדרך זו. טבעונות הוכחה כתזונה בריאה מאוד, וזוהי באמת אחת הסיבות שבגינה אנשים מוותרים על מוצרים מן החי.

הסיבה הנוספת היא כמובן סיבת המוסריות, ובקרב הטבעונים ניתן למצוא אנשים שהפסיקו לאכול מוצרים מן החי גם עקב הסיבה החשובה הזו. בעוד בעבר היה לא קל להיות טבעוני, היום הדבר הוא הרבה יותר נוח – תודות למודעות הגבוהה ולשפע המוצרים הטבעוניים שאנו יכולים למצוא ברשתות המזון.

 

בישול טבעוני במטבח חוץ

מטבחי חוץ הופכים את החיים שלנו לפשוטים הרבה יותר, ומאפשרים לנו ליהנות עד הסוף מתחביב הברביקיו, האכילה בחוץ והאירוח. למרות שברביקיו עושה לרובנו אסוציאציה בשרית, ניתן להכין באמצעותו מטעמים אמיתיים גם כשמדובר בעולם המזון הטבעוני! אילו מאכלים הם מומלצים כשאנו מדברים על בישול טבעוני במטבח חוץ?

 

 

בישול טבעוני במטבח חוץ – אפרסקים צלויים במרינדה

נתחיל דווקא מתחום הקינוחים, ונציע לכם את המעדן הזה – שיגרום לכם לחכות בקוצר רוח לסוף הארוחה! את האפרסקים ניתן לחתוך לחצאים, ולהשרות אותם במרינדת ויסקי ודבש במהלך הלילה. כשאנו רוצים להכין אותם – פשוט מניחים אותם על גבי הגריל או המעשנת, עד שהם מקבלים פסי חריכה… ואז שולפים ומגישים!

 

שיפודי ירקות

מדובר במנת צד איכותית, קלילה ובריאה! חלק מהירקות עדיין מכילים ויטמינים לאחר הצלייה, וכולם מכילים מינרלים וסיבים גם לאחר צלייה ארוכה! בין הירקות המומלצים נוכל לציין את החציל, העגבנייה, הקישוא, הבצל, הפטריות ועוד, ולמעשה – כמעט כל ירק מומלץ לצלייה! את הירקות שבחרתם יש לחתוך ולשפד על שיפודי עץ או מתכת, להניח על הגריל ולדאוג להפוך מדי פעם.

 

נקניקיות בגריל

כיום ניתן למצוא נקניקיות טבעוניות טעימות במיוחד, כשלרוב הן עשויות מחלבון אפונה או חלבון חיטה. עם הנקניקיות הטבעוניות נתנהג בדיוק כמו עם אלה הבשריות, ונניח אותן על הגריל עד לקבלת צריבה מתאימה. את הנקניקיות ניתן להגיש עם חרדל, קטשופ – או כל צורה אחרת שתעדיפו!

 

יתרונות בישול טבעוני במטבח חוץ

מטבחי החוץ כוללים מספר אלמנטים שימושיים במיוחד, כשאנו עורכים סעודה או ברביקיו בגינה שלנו. ישנם סוגים שונים של מטבחי חוץ – כשחלקם גדולים ומאובזרים, ואחרים הם מינימליסטיים יותר. אילו אלמנטים נוכל למצוא במטבחי חוץ?

 

כיור

הכיור מאפשר לנו תשתית מים זורמים, ולכן אין לנו צורך להיכנס הביתה על מנת לשטוף ירקות, כלים וכו’. כמו כן, כיור מאפשר לנו נקודת ניקוז קרובה, ובה ניתן להיפטר מנוזלים בצורה פשוטה.

 

גריל וכיריים

מטבחי חוץ מאובזרים וגדולים, לרוב כוללים גריל, כיריים או מעשנת, וזה מה שהופך אותם למטבחים של ממש! בגריל ובכיריים אנו יכולים להכין ולצלות מזון, וכשמדובר על גריל מקצועי – אפילו ניתן להכין בו פוקאצ’ות ופיצות!

 

מקרר

בעוד חלק מהאנשים בוחרים במטבחי חוץ גדולים ומפוארים, יש כאלו שדווקא יעדיפו מטבח חוץ קומפקטי הכולל מקרר, ארון ומשטח עבודה. מקרר מאפשר לנו לאחסן שתייה, סלטים, בירות, ומוצרים נוספים שאנו מעוניינים לשמור בקירור. כמו כן, מקרר חיצוני מאפשר לנו שטח אחסון נוסף, בעת שנגמר לנו המקום במקרר הביתי שלנו!

בישול טבעוני במטבח חוץ

בישול טבעוני במטבח חוץ ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות