BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גאדג’טים לגריל פחמים

צלייה באמצעות פחמים היא אינה שיטה חדשה, אך יצרניות גרילי הפחמים של היום – מביאות אותה אלינו בתוספת שיפורים וחידושים מפתיעים! המגמה כיום, היא נוחות משתמש ללא פשרות בעת תהליך הצלייה, והגאג’טים המגוונים בענף הצלייה עושים בדיוק את זה!

בקטלוגים השונים של היצרניות המובילות בתחום הפנאי והקמפינג, תוכלו למצוא גאג’טים לגריל פחמים – והם יהפכו את חווית הצלייה שלכם למשהו אחר לחלוטין! במאמר זה, אספנו עבורכם כמה מהגאג’טים השווים האלו.

גרילי פחמים – היום ופעם

צלייה באמצעות פחמים מלווה אותנו כבר אלפי שנים, גם אם היא עברה שינויים מסוימים במהלך התקופות. בעבר, כולנו היינו משתמשים במנגלים הפשוטים שנמכרו בקיוסקים, והסתכמו במעין מלבן אלומיניום עם רשת צלייה דקה מעליו. לפני כמה שנים, יצרניות הגרילים החלו בייצור גרילי פחמים מתקדמים, שהופכים את חווית הצלייה שלנו למשהו אחר לגמרי, ומעניקים לנו נוחות ללא פשרות! אל הגרילים המתוחכמים הללו מצטרפים גאג’טים לגריל פחמים, שבאמצעותם יצרניות הגרילים מפתיעות אותנו בכל פעם מחדש…

גאג’טים לגריל פחמים

החברות המובילות בענף מתקני הצלייה, מספקות ללקוחותיהן את כל מה שהם צריכים על מנת לקבל חווית צלייה מושלמת! אם בעבר המגמה הייתה חסכנות – וגרילי הפחמים היו פשוטים ככל האפשר, הרי שהיום המגמה היא הפוכה, ונוחות המשתמש עברה להיות במרכז מחשבותיהן של יצרניות הגרילים.
אספנו עבורכם מספר גאג’טים נחמדים שיוכלו לשפר משמעותית את החוויה שלכם:

מתקן ה- i-GRILL המהפכני

מי שלא שמע על מתקן ה- i-GRILL המהפכני של חברת WEBER, הולך להיות מאוד מופתע בזמן שהוא קורא את השורות הבאות! מדובר במתקן מבוסס בלוטוס’ היושב על גבי גריל הפחמים שלנו ו”מדבר” עם מדי חום ייעודיים הנעוצים בנתחי הבשר הנצלים. המתקן משדר את האינפורמציה מתהליך הצלייה – היישר אל אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלנו! המתקן מאפשר לנו השגחה תמידית על תהליך הצלייה, יוצר עבורנו סטטיסטיקות וגרפים, מאפשר לנו לשתף ולקבל מתכונים, ועוד אופציות מדהימות!

IGRILL

פנס לגריל הפחמים שלכם

כשאנו עורכים ברביקיו בטבע, או במקום שהתאורה בו אינה זמינה – פנס לגריל הפחמים שלנו הוא די הכרחי. חלק מתהליך הצלייה הוא ויזואלי, ואנו צריכים להאיר את אזור הצלייה על מנת לראות מה מצבם של נתחי הבשר! הפנס מיועד להתקנה על גריל הפחמים שלנו, מאפשר תאורה נוחה וישירה אל השטח הרצוי, ופוטר אותנו מהצורך ב”קומבינות” כאלה ואחרות, או בחבישת פנס ראש מטריד.

פנס לגריל גז מסדרת Q

פלטות ופלאנצ’ות

פלטות ופלאנצ’ות יצוקות, פותחות בפנינו אופציות רבות ומגוונות לצלייה, אפייה, הקפצה ועוד… והכל באמצעות גריל הפחמים שלנו! גרילי פחמים מהדור החדש מזמן לא משמשים אותנו לצלייה בלבד, ואנו יכולים להכין באמצעותם גם פיצות, פיתות, חביתות, מוקפצים, קציצות ועוד. הפלטות מאפשרות ניצול יעיל של אנרגיית הבערה, ומרכזות אותה בצורה כזו המאפשרת הכנת מזונות מורכבים ומיוחדים!

פלנצ’ה גריל גז גנסיס

רשתות לצליית דגים

דגים מצריכים יחס מיוחד כשאנו צולים אותם על גבי גריל הפחמים שלנו, וזאת מכיוון שהם עלולים להידבק אל רשת הצלייה, להתפרק, ולהשאיר לכלוך רב. מסיבה זו, ניתן לרכוש רשתות מיוחדות לצליית דגים – שממקסמות את תהליך הצלייה באופן הטוב ביותר, מונעות בלגאן, ומעניקות לנו דג צלוי ועסיסי במיוחד!

רשת דג גדול

 

סינר שפים מקצועי

העיסוק בגריל הפחמים ובמזון – מסכן את הבגדים שלנו, ולפעמים לא מתחשק לנו ללבוש בגדים שהם כבר מרוטים מלכתחילה. כשמדובר באירוע ברביקיו ואנו רוצים להיראות במיטבנו, אנו יכולים ללבוש בגדים רגילים – שעליהם נוכל להגן באמצעות סינר מקצועי! מעבר לעובדה שהסינר מונע את התלכלכות הבגדים, הוא גם משווה לנו מראה מקצועי ומרשים!
סינר וובר שחור ושתי מגבות

 

גאדג'טים לגריל פחמים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות