BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז מומלץ 2024

כבר מזמן לא יצא לכם לקנות לעצמכם מתנה יפה ושימושית שתוכל לעמוד בחצר הבית שלכם? אם כך, בהחלט יכול להיות שעכשיו זה הזמן לעשות זאת. עכשיו, כשהאביב כבר כאן במלוא עוצמתו, כולנו רוצים לנצל כמה שיותר את החלקים החיצוניים של הבתים הפרטיים שלנו. זה לא משנה אם במקרה האישי שלכם מדובר על מרפסת, על חצר או על גינה, כי בכל מקרה כדאי לדאוג שגם יהיה לכם איך להכין אוכל בחלק הזה.

אוהבים בשר? רוצים לצלות בכל שבוע לפחות פעם אחת בשרים טריים על האש? אם כך, הגיע הזמן שתדעו אחת ולתמיד: שווה להשקיע בגריל כמה שיותר איכותי כי גריל גז כזה יוכל ללוות אתכם לכל החיים.

 

הגיע הזמן להתקדם מהגרילים החד-פעמיים

אם גם אתם, עד לא מזמן, נהגתם לקנות בכל פעם מחדש גריל פשוט וקטן, כזה שמדליקים אותו עם פחמים ועליו עשיתם ברביקיו, בהחלט הגיע הזמן שתתקדמו הלאה. לא מדובר רק מבחינת הגודל אלא גם מבחינת הנוחות, והאמת היא, שאין דבר שיכול להיות נוח יותר מאשר גריל גז מומלץ.

גריל גז הוא מכשיר שאומנם לפני עשרות שנים יכולנו רק לחלום עליו, אך האמת היא שהוא קיים כבר לא מעט זמן ועכשיו גם אתם יכולים ליהנות ממנו. במקום שיהיה עליכם להתעסק בכל פעם מחדש בקניית גריל פחמים קטן אתם יכולים פשוט לקנות גריל גז איכותי, יציב וטוב, אז למה לחשוב פעמיים בכלל?

 

מדוע הרכישה הבאה שלכם צריכה להיות גריל גז

כשמדברים על אותם גרילים איכותיים שמחזיקים עשרות שנים, למעשה מדברים על שתי אפשרויות עיקריות שביניהן אתם יכולים לבחור. האפשרות הראשונה היא לקנות גריל גז ואילו השנייה היא דווקא גריל פחמים גדול וחזק.

בשני המקרים הללו אם תבחרו מוצר מומלץ ואיכותי אין ספק שתיהנו מאוד מהתוצאה הסופית, אך כמובן שיש לא מעט הבדלים בין גריל שעובד על גז ובין גריל שעובד על פחמים. במידה ואתם לא רוצים להתעסק יותר בשאלה האם זכרתם לקנות פחמים או לא, כדאי יהיה לחשוב על האופציה של גריל גז מומלץ.

למעשה עם מכשיר כזה אתם לא תלויים בכלל בפחמים ויתרה מכך, אתם גם לא תלויים בחומרים מדליקים. זה ממש לא משנה אם תהיה רוח או לא ביום שבו תרצו לעשות “על האש”, כי עם גריל גז אתם בכלל לא תלויים בתנאי מזג האוויר.

מצד שני, אם אתם אוהבים את הריח של האש ואת כל העניין של הצלייה, יכול להיות שעבורכם האפשרות הטובה ביותר היא דווקא גריל פחמים גדול ויציב. מה שכן חשוב שתיקחו בחשבון כשאתם רוצים לקנות גריל, זה שאם אתם קונים גריל פחמים עלול להיות שטעמם של חומרי הבעירה ידבק בבשר עצמו, דבר שכמובן עלול לפגוע בהנאה הכללית.

 

מהם היתרונות, אם כך, של גריל גז?

פתאום אותו גריל מסורתי שעובד על פחמים כבר לא נראה לכם מאוד אטרקטיבי ואתם שוקלים ברצינות את האפשרות של קניית גריל גז? אם כך, כדאי שתכירו תחילה את כל היתרונות שלו.

כמו שציינו, לפני הכול מזג האוויר בכלל לא ישפיע על היכולת שלכם לצלות בשר. שנית, אתם גם לא צריכים לקנות חומרים מדליקים והכי חשוב: אתם יכולים לשלוט על עוצמת החום בכל נקודה על הגריל.

אם עד היום נהגתם לצלות בשר על גריל פחמים פשוט אתם בוודאי זוכרים כיצד תמיד היה צד מסוים בגריל שהאש בו הייתה חזקה יותר ולכן עליו היה קל יותר לצלות את הבשר. לעומת זאת, עם גריל גז זה לא יקרה ולכן בהחלט ניתן לומר שגריל כזה מאפשר לכם שליטה הרבה יותר גדולה.

 

גרילי גז מומלצים

 

מה הופך גריל גז מסוים להרבה יותר מומלץ לעומת אחרים?

יש כמובן בימינו לא מעט גרילים שעובדים על גז ונשאלת השאלה: מה זה גריל גז מומלץ? מי קבע שהגריל המסוים מומלץ יותר לעומת אחרים ומהן הפונקציות שהוא מציע? אם זה נשמע לכם כמו סינית ואתם לא יודעים מהיכן להתחיל את בחירת הגריל החדש שלכם, כדאי שתדעו שלפני הכול יש משמעות לשאלה איזו חברה ייצרה את המכשיר.

כלומר, אם אתם יכולים להשקיע ולקנות גריל גז מומלץ של חברה שאתם מכירים את שמה מזה עשרות שנים בתחום הזה, אז למה שתתפשרו על פחות מזה? חברה איכותית וטובה בדרך כלל מבטיחה מוצרים נפלאים והכי חשוב, היא גם נותנת אחריות ללא מעט זמן. זה הרי לא באמת הגיוני שתיקנו היום גריל גז באלפי שקלים מבלי שתקבלו עליו אחריות ולכן גם הנושא הזה משמעותי ורלוונטי ביותר.

 

מה אומרות חוות הדעת השונות

בהמשך לשאלה מה הופך גריל גז מסוים להרבה יותר מומלץ לעומת אפשרויות אחרות, אי אפשר שלא להתייחס לחוות הדעת שמחכות לכם באינטרנט. אומנם לא כולן נכתבו על ידי אנשי מקצוע אלא בעיקר על ידי אנשים חובבנים כמוכם שפשוט כבר רכשו גרילי גז שונים, אך כולן נכתבו מתוך ניסיון.

זה אומר שאם אתם רואים גריל גז מסוים שנראה לכם מתאים אך כאשר אתם עושים לגביו חיפוש אתם מגלים שרוב הלקוחות לא יצאו מספיק מרוצים, הרי שלא כדאי יהיה לקנות את אותו מוצר. לעומת זאת, אם רוב הכותבים משבחים גריל גז מסוים, זה בהחלט הופך אותו למכשיר מומלץ שכדאי לכם לבדוק מקרוב. בנוסף לכל אלה, אנחנו גם מציעים לכם לבדוק נתונים פיזיים שונים אודות גריל הגז שאתם חושבים לרכוש, כמו לדוגמא:

  • מה הגודל של הגריל?
  • עד כמה רחבות וארוכות הרשתות שלו?
  • ממה עשויות הרשתות?
  • איזה מבערים יש לגריל הגז שלכם?

מאמר שיעזור לכם לבחור את בגריל

הנתונים הללו חשובים ביותר כי הם אלה שבדרך כלל עושים את ההבדל בין הגרילים השונים. בנוסף לכך, כדאי גם לבדוק האם הגריל מגיע עם יחידה שיכולה לשמש כשיש שעליו ניתן יהיה להניח את הבשרים לפני שצולים אותם או מספר כלי עבודה שיעזרו לכם בהמשך הדרך.

האם יש הוראות מיוחדות לניקוי הגריל? האם יש הוראות תחזוקה שאתם חייבים להיות מודעים אליהם? זה בסדר אומנם לנקות את הגריל אחרי כל שימוש אך לא מומלץ לקנות מכשיר שהתחזוקה שלו מורכבת מידי כי בסך הכול העניין צריך להיות כמה שיותר נוח.

 

האם כדאי לקנות גריל גז עם גלגלים?

לבסוף, אנחנו ממליצים לכם לבדוק גם האם אתם רוצים לקנות גריל גז עם גלגלים או לא. רוב האנשים שקונים גריל גז איכותי ויציב מעדיפים שגם יהיו לו גלגלים וזו אכן יכולה להיות בחירה טובה.

זה נכון שברגע שבו הגריל יגיע לביתכם תעמידו אותו במקום מסוים בגינה או במרפסת, אך מה תעשו אם אחרי זמן מסוים תרצו לשנות את המיקום שלו ולא יהיו לו גלגלים? בנוסף לכך, איך תוכלו לגרור את גריל הגז שלכם למחסן כדי לשמור עליו טוב יותר בחודשים הקרירים שבהם לא כל כך תעשו בו שימוש? לגריל גז מומלץ שיהיו גלגלים כי כך תוכלו לשמור עליו טוב יותר ולשנע אותו בקלות רבה מנקודה אחת לאחרת.

שאלות נפוצות

גריל הגז מעניק למשתמש חוויה נפלאה של צליית בשר, ירקות, עופות, דגים ובעצם כל מה שאתם רוצים ללא זיהום, ללא ריחות חזקים וחריפים, ללא התעסקות בפחם מלכלך וללא הוצאות מיותרות. למעשה, גריל הגז הינו חסכוני ביותר ומאפשר לכם ליהנות מארוחה טובה במרפסת או בחצר בלי לקרוע את הכיס. גריל הגז מתאים לכל אחד, ובמיוחד למי שעושה את צעדיו הראשונים בגרילאות ורוצה מוצר שאפשר להדליק ולכבות בלחיצת כפתור, ולשמור על חום יציב ואחיד בלי יותר מדי התעסקות. בנוסף, הוא מתאים במיוחד למי שגר באיזורים הבנויים בצפיפות ואינו רוצה להטריד את השכנים בריחות של טיגון וצלייה ובעשן חריף. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE ובאתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של גרילי גז שמתאימים לכל כיס ולכל מטרה.

בסניפי חברת BBQN’MORE ובאתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של גרילי גז. הצוות המיומן שלנו יוכל לעזור לכם לבחור את גריל הגז המתאים לכם ביותר מתוך המבחר, אך בקוים כללים ניתן לסווג את גרילי הגז לגרילים ניידים, ביתיים ומקצועיים. הגרילים הניידים יכולים ללכת איתכם לכל מקום, הם קטנים וקלי משקל, נוחים כשאתם נוהגים לעבור דירות באופן תכוף או לצאת לפיקניקים ומחנאות, או מעוניינים לאחסן אותם לאחר השימוש. הגרילים הביתיים מצטיינים בעיצוב קליל ועכשווי ומתאימים להכנת ארוחות משפחתיות לכם ולחברים, ואילו הגרילים המקצועיים יעניקו לכם חווית משתמש מדהימה של בישול, אפייה וצלייה מקצועית.

יש הרבה מאד גרילי גז מומלצים, תלוי איזה מוצר אתם צריכים ומה התקציב. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE ובאתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של גרילי גז בדיוק כפי שחיפשתם, מן המקצועי והיוקרתי ביותר ועד לקטן ביותר המיועד לארוחות מזדמנות ופיקניקים. הגריל המומלץ ביותר למי שמחפש גריל איכותי ביותר עד 5000 ש”ח הינו דגם WEBER SPIRIT S315 שממנו תוכלו להפיק ארוחות מגוונות ורבות מבלי לחרוג מהתקציב, אך במידה ותרצו להשקיע קצת יותר תמיד תוכלו ליהנות מדגם מקצועי כגון FORNETTO CONQUEST 610 בעל 6 מבערים וכירת צד לבישול במקביל לצלייה לחווית בישול מדהימה.

מחירו של גריל הגז נקבע על פי מידת מורכבותו, התוספות שהותקנו בו ( לדוגמא, משטח עבודה או כירת צד ) גודלו וכמובן המפרט הטכני שלו. ישנם גרילי גז ניידים, חסכוניים וזולים מתחת לרף האלף ש”ח, וישנם גרילים מקצועיים, מפוארים ויוקרתיים שלא יחזירו לכם הרבה עודף מעשרים אלף ש”ח. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE ובאתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של גרילי גז מסוגים שונים, כאשר הזול ביותר, גריל גז נייד מתוצרת קינגספורד, יעלה לכם 280 ש”ח בלבד, ואילו היקר ביותר, גריל מקצועי מתוצרת וובר סדרת סומיט, יעלה למעלה משמונה עשרה אלף שקלים.

זוהי בעיקר שאלה של טעם, כיוון שגם גריל הגז וגם גריל הפחמים יכולים להעניק לכם חווית בישול וצלייה נפלאים. יש שיעדיפו את הטעם המוכר והאהוב של בשר הנצלה על גחלים, ויש שיעדיפו מוצר נקי, השומר על סביבה נקייה ובריאה, אינו פולט עשן או ריחות חריפים. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE ובאתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של גרילי גז וגרילי פחם ולבחור לכם את המתאים ביותר.

גריל גז מומלץ
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות