BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז קטן – נוחות וניידות – כל הסיבות לעבור לגריל גז קטן

גריל גז הפך במידה מסוימת לפריט חובה עבור המשפחה הישראלית הממוצעת, שיודעת כי אין הרבה חוויות משפחתיות מוצלחות יותר (וטעימות יותר) מאשר מנגל משותף. המטרה היא למצוא את מתקני הגריל המשובחים ביותר במחיר סביר ועם התאמה מלאה לצרכים הנקודתיים שלנו.

גריל גז קטן אמור לעשות את העבודה, ולאפשר לכם הכנת בשר הן במרפסת הביתית והן בחיק הטבע.

לכן אנחנו ממליצים לכם לדעת את כל מה שחשוב לדעת עליו ועל היתרונות שלו.

גריל גז קטן

אז למה כדאי לעבור לגריל גז קטן

גריל גז קטן משנה במידה מסוימת את כל מה שאנחנו יודעים על הכנת בשר.

זהו גריל שמאפשר להכין את הבשר בצורה פשוטה מאד, לעיתים בלחיצת כפתור, כאשר התוצאה היא משביעת רצון, מכמה סיבות:

סיבה ראשונה – הגריל מאפשר פיזור אחיד של החום, מה שבא לידי ביטוי באחידות ההכנה של הבשרים.

סיבה שנייה – הגריל מאפשר שליטה מלאה על שלבי התהליך, כך שכל אחד יוכל להכין את הבשר בדיוק כפי שהוא רוצה.

סיבה שלישית – אלו הם הממדים הקטנים של גריל הגז, שהופכים אותו ברוב המקרים לנייד. מכאן שאת הגריל ניתן למקם לא רק במרפסת, אלא גם לקחת לשטח עצמו, לכל אותם פיקניקים משפחתיים שמזוהים כל כך עם התרבות הישראלית.

השימוש בגריל בסביבה חיצונית תלוי בגודל מיכל הגז של הגריל (אותו ניתן לחבר בעת שימוש ביתי לתשתית הגז המותקנת בבית), כשהחדשות הטובות הן שגם מתקני הגריל הקטנים ביותר מגיעים לרוב עם מיכלי גז ראויים בהחלט, שיוכלו לאפשר שעות ארוכות של שימוש רציף. אם מוסיפים לכך את תג המחיר הנמוך והאטרקטיבי של מתקני הגריל, מבינים עוד יותר מדוע רכישה שלהם מומלצת עבורכם.

 

אז איך מתחילים?

לאחר שמחליטים להצטייד בגריל, יש להיכנס לעובי הקורה ולבחור במתקן הספציפי, המתאים ביותר לצרכים. יש הרבה משתנים שמשפיעים על בחירת המתקן, ועליכם להכיר אותם בדרך לבחירה המושכלת.

עיקר הקושי הוא לדעת כיצד להמיר את הדרישות לנתונים טכניים של הגריל, מה שמסביר מדוע פנייה לחברות המתמחות בתחום היא מומלצת מאד. בחברות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקנים מהם ניתן לבחור, ולקבל ייעוץ מקיף בדרך לבחירה האידאלית של גריל גז קטן עבורכם.

גריל גז קטן
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות