BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לדנבר סטייק בגריל חשמלי

דנבר סטייק בגריל חשמלי הוא רק דוגמא אחת למיני רבות לשינויים שקורים בתחום הגרילים העולמי. נתחים רבים עוברים טרנספורמציה ומתאימים את המתכונים שלהם להכנה גם בגרילים החשמליים החדשניים. הכנת דנבר סטייק היא משהו לא מהעולם הזה ורבים מן האנשים שיכינו אותו לא יאמינו שהם פספסו את הטעמים המדהימים של הסטייק הזה.

רשימת מצרכים

אז אם נרצה להכין דנבר סטייק בגריל חשמלי קודם כל חשוב להדגיש שאין צורך בכמות גדולה של מצרכים בכלל. מדובר בחלק איכותי במיוחד ולכן נכין אותו על טהרה של חומר הגלם עצמו וללא שום דבר אחר. אנחנו ניגש אל הקצב וניקח דנבר סטייק משוייש ואיכותי ונתחיל בעבודה על הכנת הדנבר סטייק באופן טוב ויעיל.

אז אחרי שלקחנו את הנתח הנהדר שלנו אנחנו נלך ונוודא שיש לנו רק מלח גס בבית וזה הכל. למה אתם שואלים? בגלל שסטייק כל כך איכותי אנחנו נרצה להרגיש את הטעמים של הבשר ואולי להדגיש אותם טיפה עם המלח וזה הכל. בגלל זה שלב ראשון אנחנו ניקח את המצרכים הבאים:

דנבר סטייק 2 קילו
מלח גס חופן

 

דנבר סטייק – לא צריך יותר מידי

אז כמו שאפשר לראות אנחנו לא צריכים שום דבר שהוא לא הדנבר סטייק שלנו ומלח. הסיבה לכך כמו שהסברנו קודם היא איכות הבשר, כמה שהבשר יותר איכותי נרצה להתעסק איתו כמה שפחות. הסיבה לכך היא כי אנחנו רוצים שלא נפספס את החווית הטעמים שהוא מביא איתו, בשר איכותי מביא איתו חגיגת טעמים של גן עדן לפה. קודם כל שנרצה להוסיף לבשר הוא יגרום לייבוש שלו או פגיעה בטעם עצמו ויקח את ההצגה מהחלק החשוב של המנה, הדנבר סטייק בגריל חשמלי שלנו.

אופן ההכנה

דגשים חשובים לפני הצלייה

אז כמו שאתם מבינים כל שנותר לנו הוא לצלות את הדנבר סטייק שלנו. ההמלצה שלנו, לחתוך את הסטייק בצורה דקה באופן יחסי בכדי שתוכלו להנות מביסים טעימים ועשירים בטעמים. כל צלייה צריכה לקחת ממש כמה דקות בודדות להגיע לרמת המדיום, להוציא לפר את המלח הגס ולתת לו את המנוחה הקצרה שלו.

באמת שאחרי שטועמים ככה את הדנבר סטייק לא רוצים לאכול אותו בשום צורה אחרת, כי כשיש בשר כל כך איכותי כל המוסיף גורע ואנחנו רוצים להנות מהאוכל שלנו. לצד הבשר אפשר להגיש מה שרוצים, אם החלטתם לעשות ארוחה נטו של סטייקים זו בחירה מצוינת אין לכם מה לדאוג בקשר לכך.

הקושי בלמצוא נתח כל כך איכותי

אם הייתם מחפשים לפני 5-6 שנים את הנתח הנפלא הזה היה יותר קל למצוא אותו בקצביות השונות, הסיבה לכך היא פשוטה, תרבות הבשר בשנים האחרונות מתפתחת למקומות חדשים שקשה לדמיין. אנשים פתאום מוכנים להוציא סכומי עתק על בשרים מסוגים שונים והם מחזיקים בגרילים איכותיים ומעשנות והם עושים חגיגות בשרים ביתיות מה שבעבר היה פחות נהוג.

פתאום הסטייקים השתלטו על ארוחות השישי והפכו להיות המנה העיקרית, מה שרבים החליפו את הסיר של שישי במנגל והגבר של המשפחה דווקא הוא זה שעומד בשישי בערב ומכין את הבשרים במקום הסירים שאנחנו זוכרים מהילדות.

גריל חשמלי – נוחות ללא פשרות

לא תמצאו אדם שלא שמע על הגריל החשמלי ולא נהנה מהנוחות הגדולה שהוא מביא איתו. הגריל החשמלי הוא הרבה יותר מנוח הוא מגיע עם תורת צלייה חדשה לגמרי. יש לנו את היתרונות שמחזיקים בהם גרילים מסוגים שונים אבל הגריל החשמלי לוקח את כל היתרונות ומנסה להכניס אותם לתוך גריל אחד מתקדם ואיכותי.

 

איך הוא עושה את זה?

הכל מתחיל בעניין של נוחות. לגריל החשמלי יש נוחות שפשוט למי שלא מחזיק בגריל מהסוג הזה לא יוכל להבין. גריל גז או גריל פחמים מצריך מאיתנו עבודה, בגריל גז אנחנו צריכים לדאוג שיהיה גז זמין לכל זמן העבודה ולגריל פחמים אנחנו צריכים לבצע הדלקה הפחמים.

דנבר סטייק בגריל חשמלי

 

מה כל כך נוח עם הגריל החשמלי?

בגריל החשמלי אנחנו לא צריכים את ההתעסקות המיותרת עם שאר הדברים כמו בגרילים האחרים. חיבור של הגריל החשמלי לחשמל, ולחיצה על כפתור מביאה אותו למצב שניתן להכין עליו כל דבר שנרצה ואפילו הכנת דנבר סטייק בגריל חשמלי היא יותר מאפשרית. חוץ מהנוחות של ההדלקה גם נוחות העבודה שלו היא מאוד גדולה.

כמובן שגריל חשמלי מגיע תמיד עם ג’אדג’טים מובנים בגלל המבנה ההייטקי שהוא מחזיק בו. ככה זה, כשאתה קונה משהו מתקדם אתה תקבל איתו תמיד מכשירים מתקדמים יותר. לרוב הגריל החשמלי יגיע עם קולט אדים מובנה בפנים וטכנולוגיות שונות מסוגים כאלה.

 

וכמה יעלה לנו גריל חשמלי חדש וטוב?

אז חשוב להדגיש שמדובר בשאלה שקשה למצוא לה תשובה חד משמעית. גריל חשמלי איכותי מתחיל בכמה מאות לכיוון אלפי השקלים ויכול להגיע לסכומי עתק בהתאם למה שאנחנו מעוניינים שהוא יחזיק. המדד שמשפיע קודם כל על מחיר הגריל החשמלי הוא הגודל של הגריל החשמלי שאנחנו רוכשים.

אם אתם מעוניינים בגריל חשמלי גדול במיוחד שניתן להכין בו כמויות מטורפות של בשרים, שתדעו שהוא יעלה לכם יותר מאשר גריל חשמלי בגודל סטנדרטי. בנוסף חשוב לזכור שכל פיצ’ר שאנחנו נרצה להוסיף יעלה לנו אקסטרה, ולכן חשוב להבין שיש הבדלים גדולים במחירים של גרילים חשמליים מסוגים שונים.

 

לסיכום

כמו שאתם רואים דנבר סטייק בגריל חשמלי הוא פשוט מעדן, אם אתם רוצים להכין בשר איכותי הוא מחזיק בחוק בסיסי אחד וזה לא להכניס דברים רבים לארוחה, כי התבלינים והרטבים יקחו את הפוקוס מהטעם של הנתח.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות