BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכנת קינוחים בגריל פחמים

גרילי פחמים של היום – הם שונים לחלוטין מאותם גרילים מלבניים שהיינו נוהגים לצלות באמצעותם בעבר. כיום יצרניות הגרילים מעניקות לנו מתקנים משוכללים, המצוידים במערכת אוורור, מערכת איסוף שומנים ואפר, מד חום מובנה וגאדג’טים נוספים. בעוד רוב האנשים מיד מדמיינים נתחי בשר עסיסיים בהקשר לגריל, מ

אמר זה יעסוק דווקא בנושא המרתק של הכנת קינוחים בגריל פחמים! יהיה חם וטעים.

 

גרילי פחמים מהדור החדש

כולנו זוכרים את אותם גרילים מלבניים שנמכרו בקיוסקים לקראת יום העצמאות, וייתכן ואנו זוכרים גם את המלחמה בפחמים העיקשים, הנפנוף המאומץ, והמזון העשוי חלקית לעתים. אז נכון, המנגלים הפשוטים העניקו לנו המון הנאה, אך גם היו בהם לא מעט חסרונות! יצרניות הגרילים הרימו את הכפפה בשלב מסוים, והחליטו לייצר גרילי פחמים איכותיים המעניקים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל. גרילי הפחמים הללו הם יצורים אחרים לחלוטין מאשר אותן קופסאות מתכת מלבניות, והם מאפשרים לכולנו להכין מזון איכותי גם אם אנו לא מקצוענים.

 

צליית מזון על גריל פחמים

גרילי הפחמים החדישים מעוצבים מחומרים מבודדי חום, המאפשרים ניצול מרבי של אנרגיית הבערה המגיעה מהפחם. המכסה הפונקציונלי מאפשר ניצול של החום, האדים והעשן – לקבלת מזון עסיסי וארומטי במיוחד, ובגרילים מסוימים הוא אף כולל מד חום מובנה! מערכת האוורור המותקנת בגרילי הפחמים מהדור החדש – מונעת מאיתנו את הצורך בנפנוף בלתי פוסק, ואילו מלהיטי הפחמים שניתן לרכוש – מאפשרים הצתה פשוטה הרבה יותר מבעבר! גרילי פחמים מיועדים במקור לצליית בשרים, עופות ודגים, אך האם אלו הדברים היחידים שניתן להכין באמצעותם?

 

הכנת קינוחים בגריל פחמים

רוב האנשים עורכים אירועי ברביקיו, ורוכשים קינוחים קנויים לסוף הארוחה… כשלרוב מדובר בעוגה או גלידה. אם אנו רוצים להיות יצירתיים ולצאת מהמסגרת, ביכולתנו להפתיע את האורחים שלנו עם קינוחים צלויים על גריל הפחמים שלנו! כשאנו מדברים על הכנת קינוחים בגריל פחמים, יש מספר אופציות טעימות ומומלצות:

 

מרשמלו צלוי

נכון שהוא לא קינוח מורכב ויוקרתי במיוחד, אבל הוא פשוט ומוכר – ולכן החלטנו לפתוח בו! את המרשמלו כולנו מכירים, ואם נשפד אותו על שיפודי עץ ונסובב מעל האש למספר שניות – נגלה שהוא משנה את המרקם שלו מהר מאוד, והופך למעדן חצי-נוזלי! חשוב לא לצלות את המרשמלו יותר מדי – כי אז הוא צפוי להישרף.

 

בננות צלויות

בננות הן מושלמות בסיטואציות רבות, והן מעניקות לנו מנת אנרגיה זמינה ומהירה. כשאנו אחרי ארוחה בשרית, תחושת הכבדות היא ניכרת – ובננות יכולות לשרת אותנו בצורה מושלמת. קלפו את הבננות וחיתכו אותן לאורכן כך שיתקבלו שני חצאים. את חצאי הבננות ניתן לצפות בסוכר או סילאן, ולהניח על גבי הגריל. חשוב שהאש תהיה עדינה ולא חזקה מדי – שהרי אז הסוכר עלול להישרף.

 

שיפודי פירות צלויים

כולנו מכירים את שיפודי הירקות הנהדרים, שאותם אנו צולים על גבי הגריל לקבל מנת פתיחה או מנת צד. באותו אופן – ניתן להכין גם שיפודי פירות, כשבין הפירות המומלצים ניתן למצוא תפוח, תותים, שזיפים, אפרסקים ועוד.

 

הכנת קינוחים בגריל גז – טיפים לסיום

גריל הפחמים שלנו טומן בחובו הפתעות רבות, ולעתים זה עשוי להפתיע אותנו לטובה! מעבר לצליית בשרים, ניתן להכין גם קינוחים איכותיים ומעניינים על גבי גריל הפחמים שלנו, ובמאמר זה הבאנו עבורכם מספר דוגמאות. חשוב לזכור לנקות את הרשת מיד לאחר הצלייה – למניעת שאריות סוכר וקליפות, וכמו כן, כשאנו מדברים על קינוחי פירות – כדאי לצלות אותם זמן מועט כך שישמרו על הערכים התזונתיים שלהם.

הכנת קינוחים בגריל גז

הכנת קינוחים בגריל פחמים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות