BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל פחמים

גרילי פחמים עברו תהפוכות רבות בשנים האחרונות, וכיום אנו יכולים לרכוש גרילי פחמים משוכללים ובעלי פונקציות מפתיעות למדי. כשאנו מעוניינים לצלות בשר או כל מזון אחר על גבי הגריל שלנו, רצוי שיהיה לנו ידע מסוים לגבי צלייה נכונה. במאמר זה ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל פחמים.

 

עולם גרילי הפחמים

שיטת הצלייה באמצעות פחמים היא עתיקה במיוחד, והאנושות גילתה אותה כבר לפני אלפי שנים. השיטה עברה שינויים במהלך התקופות, וכיום נמצאת בשימוש בעיקר באמצעות גרילי פחמים מסוגים שונים. גרילי פחמים מהדור החדש מתאפיינים בנוחות משתמש גבוהה, ומעניקים לנו מזון איכותי בכל פעם מחדש!

 

המדריך המלא לצלייה נכונה על גריל פחמים

במידה ואנו לא יודעים יותר מדי על צלייה נכונה, עדיין יש סיכוי לא רע שנייצר מזון איכותי באמצעות גריל הפחם שלנו. אך אם נצבור מעט ידע בנושא – ביכולתנו להפתיע את האורחים שלנו, המשפחה שלנו, ואפילו את עצמנו! איזה מידע יכול לעזור לנו לצלות את המזון בצורה המקצועית ביותר?

 

מתקן ה- I-GRILL, פסגת הטכנולוגיה של הצלייה

את מתקן ה- I-GRILL מומלץ לכם להכיר, אם אתם מעוניינים להפוך למקצוענים של ממש! מדובר במתקן בלוטוס’ חכם, המתיישב על גבי גריל הפחמים שלנו ומתקשר עם מדי חום מיוחדים הנעוצים בבשר. המתקן מסוגל לדעת את כל הפרטים הנחוצים לגבי תהליך הצלייה שלנו, והוא משדר אותו אל אפליקציה ייעודית בסמארטפון שלנו. למעשה, ה- I-GRILL של חברת WEBER מאפשר לנו צלייה מושלמת גם אם אנו לא עומדים ליד הגריל שלנו!

 

אילו סוגי נתחים קיימים?

ידע הקשור לנתחי הבשר השונים – יוכל לעזור לנו לצלות אותם בצורה המתאימה להם ביותר. נתחי בשר עם אחוזי שומן גבוהים – יכולים להיצלות עד מידות העשייה הגבוהות ביותר ללא חשש להתייבשות, ואילו נתחים רזים יותר דוגמת סינטה ופילה – מומלצים לצלייה עד מידת מדיום ולא יותר מכך.

 

מידות צלייה

טכניקה נוספת, היא צליית בשר באמצעות השגחה ויזואלית, ועל סמך הניסיון והמיומנות שלנו. באופן זה אנו צריכים להשגיח על הבשר בתדירות גבוהה, ולהכיר מעט את אופן הפעולה של גריל הפחמים שלנו. מהן מידות העשייה הנפוצות שבאמצעותן רובנו מתנהלים?

 

רייר – R

זוהי צלייה קלה שבמהלכה הבשר נצרב מעט בחלקו החיצוני, אך נשאר נא לחלוטין בחלקו הפנימי.

 

מדיום רייר – MR

בדרגה הזו אנו צולים את הבשר עוד קצת – עד שהמעטפת החיצונית שלו עשויה היטב, ואילו חלקו הפנימי נשאר נא לחלוטין ובצבע אדום.

 

מדיום – M

מידת הצלייה הזו היא הפופולארית ביותר עבור רוב נתחי הבשר, ובמהלכה אנו צולים את הבשר עד שחלקו החיצוני עשוי לחלוטין, ורק חלקו הפנימי המרכזי הוא מעט ורדרד.

 

מדיום וול – MW

המידה הזו והמידה הבאה – מתאימות בעיקר לנתחים שומניים שלא מתייבשים בקלות. במידה זו, חלקו הפנימי של הבשר יגיע לצבע אפור – ורדרד, ואילו חלקו החיצוני יהיה עשוי היטב.

 

וול דאן – WD

זוהי מידת הצלייה הגבוהה ביותר, שבה אין חלקים נאים בבשר – וחלקו הפנימי הוא אפרפר. חלקו החיצוני של הבשר עשוי היטב ומעט חרוך.

 

מה עוד חשוב לדעת?

דרגות העשייה שצוינו כאן – הן הדרגות הנפוצות ביותר, ויש כאלו המגדירים תתי דרגות מדויקות אף יותר. כשאנו צולים נתחי בשר שעוד לא יצא לנו להתעסק איתם, מומלץ להתייעץ עם מביני עניין, ואף להצטרף אליהם במלאכת הצלייה על מנת ללמוד טריקים ושיטות מעניינות!

גריל פחמים בחיפה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות