BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפעלת גריל פחמים – 3 דגשי בטיחות

גרילי הפחמים של היום מאפשרים נוחות משתמש יוצאת מגדר הרגיל, ובכך הם שונים לחלוטין מהגרילים הוותיקים שהכרנו בעבר. גרילי הפחמים של היום מאפשרים לנו חוויית צלייה נוחה ופשוטה, ואנו יכולים ליהנות ממזון חלומי ועסיסי גם אם אנו לא מקצוענים בתחום הצלייה! עם כל ההנאה שבדבר, חשוב לזכור שגריל פחמים הוא מפגע בטיחותי לכל דבר, ועלינו להתייחס אליו בהתאם! הפעלת גריל פחמים – 3 דגשי בטיחות וטיפים שימושיים במאמר הבא!

 

גרילי פחם – פעם והיום

את גרילי הפחם הוותיקים כולנו זוכרים, ובעיקר מימי העצמאות שבהם הצלייה הפכה למסורת. גרילי הפחמים הללו היו מסתכמים בקופסת אלומיניום פשוטה, שלתוכה היינו יוצקים את הגחלים ומעליה מניחים את רשת הצלייה הדקה. הגרילים הללו זכורים לנו כנוסטלגיה, וחלק מהאנשים גם זוכרים את פעולות הנפנוף והניקוי המאומצות שהם הצריכו.

עם השנים, יצרניות מובילות בתחום הקמפינג והפנאי החליטו להרים את הכפפה ולשנות את פני ענף הצלייה. כיום ניתן למצוא גרילי פחם מתקדמים, שאינם דומים כלל לגרילים הוותיקים – פרט לעובדה ששניהם פועלים על אנרגיית בערה של פחם.

 

גרילי פחם מהדור החדש

הגרילים החדישים יותר, מצוידים במערכות של אוורור, איסוף שומנים ואפר, מד-חום אינטגרלי, מכסה יעיל, ופיצ’רים נוספים ו”מדליקים” למדי.
הגרילים מהדור החדש מתמקדים בנוחות המשתמש, ומעניקים לנו חוויה נעימה המסתכמת במזון איכותי וברמה גבוהה במיוחד. גרילי פחם חדישים מאפשרים לנו להכין מזון נהדר, גם אם אנו לא מקצוענים בתחום הצלייה!

 

הפעלת גריל פחמים – 3 דגשי בטיחות

עם כל ההנאה שבדבר, כשאנו מדברים על הפעלת גריל פחמים – 3 דגשי בטיחות הם קריטיים לצורך בטיחותנו ובטיחות הסובבים אותנו.
גריל פחמים דולק הוא מפגע בטיחותי לכל דבר, ועלינו להתנהג באחריות בין אם כולנו מבוגרים, וקל וחומר אם יש ילדים הנוכחים בסביבה! אילו דגשי בטיחות הם חשובים בעת צלייה בגריל פחמים?

 

נוכחות מבוגר בשטח

נוכחות מסוגר בשטח היא הכרחית בכל זמן פעולת הגריל, וגם לאחר הכיבוי שלו כשהוא עדיין לוהט. תאונה עלולה להתרחש בזמן קצר מאוד, וגם באותן עשר שניות שבהן קפצתם לרגע למטבח להביא משהו! צריכים להיכנס לרגע הביתה? מנו מבוגר אחראי שיחליף אתכם וישגיח על אזור הגריל. כאמור, גם לאחר שסיימנו את השימוש בגריל – הוא עדיין חם ולוהט! יש להישאר בסביבת הגריל עד להתקררות שלו, במטרה למנוע כוויות או דליקה.

 

מיקום הצבת הגריל

יש חשיבות רבה למיקום הצבת הגריל, וגם כשאנו משתמשים בגריל פחמים מהדור החדש – המתאפיין ביציבות ומבנה בטיחותי.
כדאי להציב את הגריל בסמוך לקיר או גדר, שיקטינו את הסיכוי לנפילתו עקב משיכה או דחיפה. הקיר משמש תמיכה לגריל, ומהווה אזור שאין לאנשים סיבה להגיע אליו כשהם עוברים ממקום למקום. הקפידו להציב את הגריל במרחק סביר מחומרים דליקים ובלוני גז, וביכולתכם גם לייצב אותו באמצעות אלמנטים שנמצאים בשטח, כמו בלוקים או אבנים שנצמיד אליו.

 

כיבוי הגחלים בסיום

כשאנו מסיימים לאכול, והבטן שלנו מלאה בכל טוב – יש לנו נטייה לשכוח ולדחות פעולות שחשוב לבצע. אחת מהפעולות האלה היא כיבוי הגחלים בסיום השימוש! את הגחלים ניתן לכבות באמצעות שפיכתן לתוך אזור חולי, או כמובן באמצעות שפיכת מים – למרות שזה צפוי ליצור עשן באזור. במידה ואנו נשארים עוד קצת בגינה, אין בעיה להשאיר את הגריל לדעוך מעצמו… כל עוד אנו משגיחים ונמצאים בסביבה!

הקפדה על שלושת דגשי הבטיחות הללו, תהפוך את החוויה שלכם לבטיחותית הרבה יותר, כך שתוכלו לסיים אותה בריאים, שלמים ושבעים!

הפעלת גריל פחמים – 3 דגשי בטיחות
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות