BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפעלת מטבח חוץ – 3 דגשי בטיחות

מטבח חוץ מעניק לנו את כל הנוחות שאנו צריכים, בעת שאנו עורכים אירועי ברביקיו או ארוחות מפנקות בגינה או בחצר שלנו. ישנם סוגים שונים של מטבחי חוץ, וביכולתנו לבחור את המטבח הכולל את האלמנטים הדרושים לנו. מעבר לנוחות חסרת הפשרות, מטבח חוץ מתנהג ממש כמו מטבח רגיל – ובהתאם הוא גם כולל סיכונים מסוימים ומהווה מפגע בטיחותי. הפעלת מטבח חוץ – 3 דגשי בטיחות, טיפים ומידע במאמר הבא

 

מטבחי חוץ – נוחות ללא פשרות

מטבחי חוץ הפכו להיות פופולאריים אצל מי שיש ברשותו גינה או חצר, והם מעניקים לנו את כל מה שאנו צריכים בעת חוויית החוץ שלנו. בין אם מדובר בטבילה בבריכה, אירוע ברביקיו, ארוחת ערב משפחתית או כל אירוע אחר – מטבח חוץ המתאים לצרכינו, יספק את כל מבוקשנו כשאנו בחוץ. אילו אלמנטים יכולים לכלול מטבחי חוץ?

 

כיור

הכיור משמש אותנו לצורך ניקוז נוזלים, ומהווה מקור מים זורמים לשטיפת ירקות, בשרים, כלים ועוד. כשמטבח החוץ שלנו כולל כיור, אין לנו צורך להיכנס הביתה כל פעם שצריך לשטוף משהו, וגם אין לנו צורך להתנייד הולך ושוב עם ערמות כלים מלוכלכים!

 

גריל

הגריל אינטגרלי במטבח החוץ שלנו – מאפשר את הפיכתו למטבח של ממש, וכזה שניתן להכין בו מזון איכותי וטעים! ברוב מטבחי החוץ ניתן לשלב גריל גז, שבו נוכל לצלות בשרים, עופות, דגים וירקות, ולעתים אף להכין פוקאצ’ות ופיצות!

 

מקרר

המקרר מאפשר לנו לשמור בחוץ שתייה קרה, בירות, בשרים וסלטים, מבלי שנצטרך להיכנס הביתה בכל פעם שצריך לקחת או להחזיר משהו לקירור! מקרר חוץ הוא יעיל, גם מכיוון שהוא מעניק לנו שטח אחסון נוסף מעבר למקרר הביתי שלנו!

 

הפעלת מטבח חוץ – 3 דגשי בטיחות

מטבח החוץ שלנו מעניק לנו נוחות ללא פשרות, וממש כמו מטבח רגיל – הוא גם טומן בחובו סיכונים מסוימים. כשאנו מדברים על הפעלת מטבח חוץ – 3 דגשי בטיחות הם קריטיים לצורך שמירה עלינו ועל הסובבים אותנו באירוע

 

נוכחות מבוגר באזור הגריל

גריל הגז המשולב במטבחי חוץ רבים, מהווה מפגע בטיחותי כשהוא דלוק – ולכן עלינו לנהוג בו בצורה מושכלת. לא מומלץ להשאיר את הגריל דולק גם למספר שניות, מכיוון שתאונה בהחלט יכולה להתרחש בחלון זמן מצומצם יחסית! בין אם מדובר בזאטוט סקרן שמתקרב אל הגריל, ובין אם מדובר בחומרים דליקים שנמצאים בסביבה – תמיד הקפידו למנות מבוגר אחראי שיימצא באזור הגריל הדולק! גם לאחר כיבוי הגריל – זכרו שהוא עדיין לוהט, ואל תשאירו אותו לבד עד שיתקרר באופן סביר!

 

שימוש בכלי אוכל

כשאנו משתמשים במטבח חוץ, כלי אוכל הם תמיד חלק מהעניין – ואנו מדברים פה על סירים כבדים, סכינים ועוד. ממש כפי שאתם מתנהלים במטבח הביתי שלכם, יש להקפיד על מיקום הנחת הסירים כדי למנוע נפילה או משיכה שלהם ע”י ילדים, ולהרחיק סכינים על מנת למנוע גישה לילדים. למרות שיש אווירה שעלולה להסיח את דעתכם בזמן האירוע, הקפידו לשמור על כללי הבטיחות השגרתיים!

 

ניתוק התשתית בחוסר שימוש

בעוד בימי הקיץ והאביב אנו משתמשים במטבחי החוץ לעתים קרובות, בימי החורף הסגריריים אין זה כך. כשמטבח החוץ עומד כאבן שאין לה הופכין במשך ימים רבים – הקפידו לנתק אותו מתשתיות החשמל, המים והגז, כדי למנוע קצרים ודליפות. הקפידו לכסות את מטבח החוץ כמו שצריך, או להציב אותו מראש מתחת לפרגולה או סככה שתשמור עליו מפני הגשמים בחורף. חדירת משקעים לתשתית החשמל או דליפות גז – עלולות לסכן אותנו ויש להימנע מהן!

הפעלת מטבח חוץ – 3 דגשי בטיחות
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות