BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לקנות גריל גז – תשתכנעו בקלות שזה הגריל הטוב ביותר

מראשית ימי האנושות, עשה האדם שימוש באש לצליית בשר.אם על ידי מדורה שהודלקה על ידי אבני צור ואם בעזרת אבנים חמות וגזרי עץ חרוכים, קופסת פח לצד פחמים ונפנוף תדיר וכן הלאה.השלב הסופי בתהליך האבולוציוני הזה נכון להיות הוא גריל גז מודרני ומתוחכם במיוחד.

מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית המאפשרת לחובבי הבשר שבינינו לא רק ליהנות מבשר צלוי אלא גם משימוש נוח הן ברמה הבריאותית והן ברמה הבטיחותית סביבתית.

 

שלל יתרונות ביחס למנגל המסורתי

קיימים לא מעט יתרונות לצליית בשר על ידי גריל גז, עליהם נרחיב את היריעה בשורות הבאות.

ראשית השימוש בו מחייב סיבוב של כפתור בלבד על מנת להתאים את דרגת החום ועוצמת הבעירה בהתאם לסוג הבשר הנצלה. אין צורך בנפנופי ידיים או שימוש בפיסות קרטון ובכלל בכל מאמץ שהוא ועזרים חיצוניים להדלקת האש.

מדובר בחיסכון משמעותי בזמן לעומת צלייה על ידי מנגל פחמים שכן לא נדרשת המתנה של חצי שעה או יותר כדי שהגריל יגיע אל החום הרצוי. הוא עושה זאת תוך מספר דקות ומאפשר במהלך הצלייה וויסות.

 

מדוע גריל גז

 

סכנות אפשריות

באותו האופן, גם כיבוי של גריל גז נעשה באופן מיידי. בשנים האחרונות פורסמו מחקרים שמצביעים על סכנה בשימוש בגריל פחמים בעקבות חריכת הבשר באמצעות צלייתו על אש גלויה בחום מאד גבוה שספג עשן.

תהליך זה עשוי לייצר חומרים המזיקים לבריאות. שימוש בגריל גז מאידך גיסא מאפשר לווסת את עוצמת החום והבעירה ובכך מונע במהלך הצלייה חום גבוה יתר על המידה.

כמו כן במהלך השימוש בו אין צורך בנוזלים או קוביות להדלקה ושימור הבעירה. מדובר בחומרים מסוכנים שאינם ראויים כלל למאכל.

 

נוחות מרבית בשימוש

ניתן לעבוד עם גריל גז בצורה נוחה גם בעמידה מבלי הצורך להתכופף או לרכון מעבר למתקן.

הגריל עצמו הוא בעל גלגלים או עגלה שמספקים אפשרות נהדרת להציבו בכל מקום ובצורה נוחה להפליא (דוגמאות לגרילי גז). ברוב המתקנים הללו ישנם מדפי צד המיועדים להנחה של אי אלו מכשירים המשמשים לצרכי הצלייה כמו למשל תבלינים או כלי הגשה עבור הבשר, רשת חימום עבור הבשר שנצלה וכן הלאה.

למה דווקא גריל גז
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות