BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבחי חוץ – כך תשפרו את איכות חיים והאוכל – כל היתרונות

עברתם לבית פרטי עם גינה?

אם כך, אין ספק שאתם יכולים להיות גאים בעובדה שהגשמתם את החלום הישראלי. הרבה אנשים היו רוצים לחיות בבית עם גינה, בין אם זה בעיר כמו הרצליה, תל אביב, חיפה או בכל מיני מקומות אחרים בישראל.

מה שכן, לא כל האנשים מודעים לכך שהגינה יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהבית רק אם מקדישים לכך מחשבה כבר משלב התכנון. לכן, אם אתם בעצמכם נמצאים היום עדיין בשלב שבו אתם מתכננים איך הדברים ייראו, אנחנו מציעים לכם לחשוב, בין היתר על הגינה. הגינה יכולה להיות חלק אינטגראלי מהבית אם היא נוחה לשימוש, בין אם זה כולל את הכיסאות והשולחנות ובין אם זה כולל כל פרט אחר.

במידה ומדובר על גינה רחבת ידיים שגם אפשר לשבת בה ולאכול, אז למה שלא תהפכו את הכול לעוד יותר נוח? אחד מהאלמנטים שכדאי לקחת בחשבון בתכנון הגינה שלכם זו שאלת המטבח, כי למה שלא תתקינו מטבח חוץ אם זה יכול לשנות לכם את החיים לטובה? מטבח חוץ זה מסוג אותם הדברים שבעבר היה קשה לראות במקומות שונים אך היום זה בהחלט חלק מהנוף הקיים. יש הרבה אנשים עם בתים פרטיים וגינות שהתקינו כבר מטבחי חוץ ואתם יכולים להיות בטוחים שגם עבורכם זו תהיה הנוחות בהתגלמותה.

 

מטבח חוץ

כל היתרונות במקום אחד

יש לכם עדיין התלבטות ואתם לא יודעים אם כדאי להתקין מטבח חוץ? אם כך, נסו לעצום עיניים ולדמיין את הסיטואציה הבאה: הילדים באים לאכול אצלכם, אתם כולכם יושבים בגינה ורוצים לעשות ארוחת ערב ספונטנית. במקום שהנכדים יתחילו להיכנס בכל רגע למטבח ולהעביר לכלוך מהגינה אל תוך הבית, כולם יכולים להישאר ישובים במקומם, כי יש לכם הכול כבר בגינה!

בין אם אתם רוצים להוציא מצרכים שונים מהמקרר, לעשות סלט ירקות או לצלות בשר על האש – יש לכם אפשרות לעשות הכול במטבח החוץ! כמובן שהמטבח הזה יכול לשמש אתכם גם בארוחות הרבה יותר גדולות ומסודרת, אז למה לא? אם נניח, תזמינו את כל המשפחה או את החברים הכי טובים לארוחת ערב, תוכלו להכניס הכול מראש למקרר של מטבח החוץ ותוך כדי האירוח לעשות הכול בחוץ.

במקום שאחד מהם יהיה תקוע במטבח שנמצא בתוך הבית ויפספס את כל החגיגה עם החברים, כולכם תוכלו להיות בחוץ ולעשות הכול לעיני המוזמנים שלכם. אין ספק שמדובר על נוחות שלא מהעולם הזה ולכן זה טבעי שהיום ניתן לראות מטבחי חוץ בכל פינה.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים את מטבח החוץ שלכם?

במידה ויש לכם דילמה ואתם לא לגמרי יודעים איזה מטבח חוץ כדאי לרכוש, בהחלט אפשר להבין אתכם. העניין הוא שהיום הבחירה מאוד גדולה ומורכבת, מה שהופך את הכול ליותר מסובך. ראשית, כדאי לבדוק איזו חברה ייצרה את מטבח החוץ שמעניין אתכם לרכוש ושנית, חשוב לבדוק מה בדיוק כולל המטבח.

האם מדובר על מטבח פשוט יחסית? או שמדובר על מטבח גדול ומאובזר שכולל הכול? האם כאשר אתם קונים את המטבח תקבלו עליו גם אחריות לשנים רבות? מי בכלל החברה שייצרה את המטבח והאם יצא לכם לשמוע את שמה? אתם יכולים להיות בטוחים שבתחום הזה, כמו בלא מעט תחומים אחרים, יש כמה שחקניות ראשיות אך לא כולן מציעות את הטוב ביותר ללקוח.

לכן, כאשר אתם רוצים לקנות מטבח חוץ עדיף לבדוק שהוא באמת מטבח איכותי ללא פשרות. כדאי גם לבדוק את נושא הגודל ולהחליט מראש איפה אתם רוצים להעמיד אותו.

בנקודה הזאת יש לקחת בחשבון שאומנם אם המטבח יהיה רחב ידיים יהיה לכם מאוד נוח לעבוד בו, אך מצד שני, הוא יתפוס לכם שטח גדול מהגינה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק את הפרטים לעומק וגם לעשות תכנון מדויק מראש, כי אחרי הכול, הגינה צריכה להיות מספיק גדולה ופנויה גם לפעילויות אחרות.

 

ארוחה בגינה עם מטבח חוץ

 

הגריל המושלם למטבח שלכם

איך אפשר לדבר על מטבחי חוץ ולא להזכיר את הגריל? הגריל הוא ברוב המקרים גולת הכותרת והרבה פעמים סביבו נבנה המטבח כולו.

למעשה, יש היום גרילים שמהווים מטבחי חוץ לכל דבר כי הם כוללים גם מקום להניח את הבשר, כיור ואפילו ארונות מסודרים. לכן, כדאי לכם לבדוק באיזה מטבח אתם בוחרים ואיזה גריל אתם רוצים שיהיה לכם.

בנושא של גרילים שעומדים בגינה ניתן לראות שיש שתי אפשרויות עיקריות והן: גריל הפחמים המסורתי או גריל גז משוכלל ומודרני. יכול להיות שגם אתם הייתם שייכים לאותם האנשים, עד לא מזמן, שחושבים שצליית בשר טובה נעשית רק באמצעות גריל פחמים (שעושים עבודה טובה, יש לציין), אך הגיע הזמן להתקדם ולדעת שזה לא מדויק.

בעוד שכשאנחנו צולים בשר על פחמים הבשר הרבה פעמים סופח את הריחות ואת הטעמים של חומרי הבעירה, מה שלא יקרה במידה ומשתמשים בגריל גז. גריל הגז עובד בצורה נפלאה, לא דורש מאיתנו לקנות פחמים, להדליק אותם או לכבות אותם בצורה מסודרת אחרי השימוש.

לכן זה טבעי לראות שהרבה אנשים שהתקינו לעצמם מטבחי חוץ בחרו להשתמש, בין היתר, בגריל גז איכותי. אתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם תתרגלו תוך פעם-פעמיים לגריל הגז ואין ספק שלא תצטערו על רכישה כזאת.

מעבר לכך שקל מאוד לתפעל את הגריל הזה, אתם גם לא נתונים לחסדי מזג האוויר כשאתם עושים בו שימוש ואתם גם יכולים להיות בטוחים שהחום על רשת הצלייה יהיה אחיד לכל אורך ורוחב הרשת. לכן, אם אתם רוצים לעשות קפיצה בחייכם ואם הגינה היא חלק מרכזי מהבית שלכם, כדאי לחשוב על התקנת מטבח חוץ שבו גריל גז איכותי.

 

גריל המשמש מטבח חוץ

 

האחריות על המוצר

בין אם בחרתם לקנות גריל גז ובין אם אתם מעדיפים בכל זאת את גריל הפחמים שישתלב במטבח החוץ שלכם, כדאי לשים לב גם לאחריות שאתם מקבלים על המוצר. שימו לב שלא מדובר על הוצאה כלכלית זניחה, שכן המכשירים המשוכללים הללו, כמו מטבחי החוץ, עולים לא מעט.

לכן המינימום שתוכלו לדרוש, ובצדק, זה גם לקבל אחריות לכמה שיותר זמן על המוצר. חברה רצינית שמייצרת מוצרים איכותיים שמחזיקים מעמד ולא סובלים מחלודה אחרי חודש-חודשיים בחוץ, תיתן לכם גם אחריות להרבה יותר זמן.

משמעות הדברים היא שהחברה שייצרה את המוצרים הללו מאמינה במוצרים שלה ויודעת היטב שהיא מוכרת את הטוב ביותר ללקוח. בצורה כזאת, אפילו אם חלילה תהיה תקלה במטבח החוץ שלכם או בגריל, החברה עצמה תתקן הכול ולא תגבה מכם תשלום נוסף.

לבסוף, אנחנו גם מציעים לכם לקבל שירותי התקנה, אם מדובר על מטבח חוץ, או שירותי תדרוך לשימוש מקצועי אם מדובר על גריל משוכלל. אומנם זה נכון שברוב המקרים תוכלו ללמוד בצורה אינטואיטיבית איך משתמשים במוצרים המשוכללים שאתם קונים, אך אם ניתן לקבל עוד הסברים והדרכות מקצועיות אז למה לא? כך תוכלו להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה ניצול מקסימאלי של המוצר הנפלא שקניתם לכם לגינה ואין ספק שלא תצטערו על רכישה שכזו.

מטבח חוץ של וובר
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות