BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות בשרים בהרצליה

מעשנות בשרים הפכו להיות נחלתם של חובבי צלייה בכל העולם, וגם בארץ – אנו מוצאים אנשים רבים שכבר התמכרו לעניין! מעשנת בשרים מאפשרת לנו להכין מזון ברמה גבוהה, גם אם אנו לא מיומנים במיוחד בצליית בשר. מי שמחפש מעשנות בשרים בהרצליה, יוכל למצוא כאלה בסניף של חברת D&S – המייבאת ארצה את המעשנות הטובות בעולם! במאמר הבא, אספנו עבורכם מידע מקצועי ומספר טיפים לגבי מעשנות בשר, בתיאבון!

 

מעשנות בשרים – הטרנד החדש!

מעשנות בשרים הפכו לטרנד גורף בקרב חובבי הצלייה, והן גם מהוות מעין סמל סטטוס המראה על מיומנות, ניסיון, וידע בתחום הצלייה. למען האמת, גם אנשים חסרי ניסיון לחלוטין – יוכלו לייצר מזון ברמה גבוהה מאוד כשהם משתמשים במעשנת בשרים איכותית! המעשנות פועלות על גחלים או על גז, ומאפשרות תהליך צלייה יעיל במיוחד, שמפיק מזון עסיסי וארומטי.

 

צליית מזון באמצעות מעשנת בשרים

מעשנות בשרים איכותיות עשויות מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל וחרס, ולכן הן מאפשרות עסיסיות וארומה לבשר הנצלה בהן. עיצוב המעשנת מאפשר שימוש בחום, האדים והעשן, על מנת ליצור תנאי צלייה אופטימליים, שיעניקו לנו תוצר סופי ברמה קולינארית גבוהה במיוחד! מעשנת בשרים מאפשרת לנו הכנת עוף, בשר, דגים, ירקות, ולעתים גם פיצות ופוקאצ’ות – כתלות בסוג המעשנת.

 

מעשנות בשרים בהרצליה

אם חיפשתם מעשנות בשרים בהרצליה, מומלץ לכם לבקר בסניף של D&S, המייבאת ארצה את מעשנות הבשרים של החברות WEBER ו- ZGRILL. מדובר במעשנות מהתוצרת הטובה בעולם, והן מכילות מספר אלמנטים מבטיחים:

 

מספר קומות צלייה

רוב המעשנות מכילות מספר אזורי צלייה, מה שמאפשר לנו “לשחק” עם עוצמת הצלייה בהתאם לרצוננו. במידה ואנו מעוניינים רק לשמור עם חום המזון – ניתן להניח אותו בקומה רחוקה ממקור הבערה, ולהיפך.

 

מד חום מובנה

מד חום אינטגרלי מאפשר לנו בקרה על תהליך הצלייה, וכך אין לנו צורך לפתוח את המעשנת בכל כמה רגעים, ולפגום בתנאי הצלייה השוררים בפנים.

 

משטחי עבודה

ברוב המעשנות הגדולות – תוכלו ליהנות גם ממשטחי צלייה מקצועיים המורכבים על גבי המעשנת. המשטחים מאפשרים לנו חיתוך, תיבול, הנחת כלים, ונוחות ללא פשרות בעת שאנו עובדים עם המעשנת.

 

עגלת נשיאה

עגלת נשיאה היא פיצ’ר נוחות נהדר, והיא מאפשרת לנו לנייד את המעשנת לאן שנרצה בעת הצלייה, לפני או אחרי. באופן זה אין לנו צורך להרים את המתקן הכבד, ולסכן את עצמנו בפציעה או כוויה.

 

מערכת איסוף שומנים

אחת הבעיות במעשנות וגרילים – היא הצטברות השומן והתקשותו על גבי מתקן הצלייה. כשאנו צולים בשר, עוף או דגים – באופן טבעי השומן המטפטף עלול להגיע לכל מקום. מסיבה זו, יצרניות מובילות של מעשנות בשרים דאגו להתקין מערכת איסוף שומנים מיוחדת, המאפשרת ריכוז של השומן בכלי מיוחד, והשלכה פשוטה ונוחה שלו.

 

רכישת מעשנות בשרים בהרצליה

לפני שאתם רצים לרכוש לעצמכם מעשנת, חשוב להתנהל ע”פ מספר קווים מנחים – שיעזרו לכם לבחור בצורה מושכלת:

בחרו מוצר מתאים, ואל תתפתו לרכוש מעשנת בשרים שאין לכם צורך בה! במידה ואתם לא עורכים ברביקיו בצורה קבועה – אין טעם לרכוש מעשנת גדולה ומקצועית.

העדיפו חוות דעת ממקור ראשון, כיוון שזוהי הדרך הטובה ביותר לקבל מושג על המוצר. במידה וחוות דעת כזו אינה זמינה עבורכם – הצליבו חוות דעת אינטרנטיות ממספר מקורות.

בחרו במותג מוביל, ואל תתפשרו ככל שזה נוגע לאיכות המוצר. באופן זה תוכלו להיות רגועים בשנים הבאות, וברוב המקרים גם תקבלו אחריות מורחבת על המוצר!

מעשנות בשרים בהרצליה

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות