BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סאטאי עוף בגריל גז

סאטאי עוף בגריל גז הוא מתכון מדהים ומעניין שאנחנו ממליצים לנסות אותו על מנת לשבור את שגרת אכלים הבשרים שלכם. מדובר במתכון קליל ומהיר אשר יתן לכם שילוב של מזרח ומערב והכי חשוב? מלא טעמים טובים. אז איך מכינים את העוף? איך בוחרים גריל גז איכותי לבית שלנו? בואו נתחיל וננסה לענות לכם על כל השאלות. סאטאי עוף בגריל גז הוא מתכון שמשלב את המזרח והמערב, מדובר בשיטה טיפה אחרת של שיפודים שיכולה להרים לכם את הארוחה. אז איך מכינים את העוף הנהדר הזה ואת השיפודים המטורפים הללו? בואו נתחיל ונלמד אתכם צעד אחרי צעד איך לגרום לכולם להרעיף עליכם מחמאות.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
קוביות פרגית חצי קילו
ג’ינג’ר כתוש 1 כפית
כמון 1 כפית
כורכום 1 כפית
קרם קוקוס ¼ כוס
קארי צהוב 1/3 כפית
סוכר 1 כפית
שום כתוש 2 שיניים

אופן הכנה

שלב ראשון – מרינדה

אז השלב הראשון כשאנחנו מחליטים להכין סאטאי עוף בגריל גז, אנחנו קודם כל נכין את המרינדה ונשרה את הפרגיות שלנו. איך עושים את המרינדה? ניקח את כל המצרכים שיש למעלה ונתחיל לערבב אותם עד לקבלה של משחה אחת, אחידה ויפה שמיועדת לבשר עצמו. לשם נזרוק את הפרגיות, נערבב אותם שוב והנה הם יושבים ועכשיו למקרר למשך לילה שלם.

 

שלב שני – שיפודים

אז עכשיו החלק שלפי דעתי הוא החשוב ביותר בכנה של סאטאי עוף בגריל גז. הוא בעצם לבצע שיפוד של קוביות הפרגית שלנו. אנחנו תמיד נמליץ על הכנה של שיפודי מתכת על מנת למנוע טעמי הלוואי וחתיכות העץ שעלולות להיכנס לבשר עצמו. שיפודי מתכת הם גם מרשימים יותר ואולי פחות אותנטיים בכל מה שקשור למנות אסייתיות אבל הם באמת יכולים רק לשדרג ולא להרוס.

 

שלב שלישי – צלייה בגריל הגז

אז השלב האחרון בהכנה של סאטאי עוף בגריל גז, זה באמת לבצע צלייה. איך עושים את זה אתם שואלים? מאוד פשוט, מחממים את הגריל גז שלנו ונותנים לכל שיפוד מספר דקות על מנת שיהיה צרוב, רק משהו חשוב לפני הצלייה, המלצה שלנו היא לבצע הברשה של הבשר, והנה יש לכם שיפוד מנצח.

גריל גז – לא סתם גריל מבוקש

אז מי מאיתנו לא מכיר את הגריל של פעם, גריל פחמים מנירוסטה – כסוף קטן ונייד. היינו אוהבים להשתמש בו לצלייה של הבשרים שלנו או איך שאנחנו אוהבים לקרוא לזה, לעשות “על האש”. אז היום הגרילים השתדרגו ואת הפחמים החליף הגז בדיור כמו שאת המדורה החליפו הכיריים בבית. אז אם חשבתם שלעשות על האש זו עבודה קשה אתם טועים, מדובר בעבודה קלילה במיוחד היום ומרשימה במיוחד והכי חשוב? טעימה ולא נופלת מהטעם של הגחלים.

גריל גז

 

אז בואו תכירו את גריל הגז

גריל הגז הוא הכוכב העולה בשוק של בגרילים בשנים האחרונות. מי לא מכיר את גריל הגז? כנראה שאף אחד. חסידי הפחמים תחילה היו קוראים לזה שיגעון חולף ושוד רגע זה יגמר אבל העלייה ברכישת גרילי הגז עולה בכל שנה והביקוש לא קטן אלא להפך עולה ועולה.

מדובר בגריל שהוא נוח מאוד לשימוש וידידותי למשתמש במיוחד אם נשווה אותו לגריל הפחמים. אז במקום להתעסק בהדלקה של פחמים, היום אנחנו מדברים על מיכל גז שמתחבר וכל שצריך זה לסובב ולהדליק ויש לנו גריל חם, עובד ונהדר.

 

כמה יעלה לי לרכוש גריל גז איכותי?

אז החלטתם לרכוש גריל גז איכותי לבית שלכם או לכל מקום אחר? בחרתם נכון. אבל נשאלת השאלה כמה יעלה לרכוש אחד כזה. תחילה נשבור 2 מיתוסים נוראיים שמסתובבים בעולם בנוגע לגרילי גז. גריל הגז הוא לא פריבילגיה לעשירים בלבד וכמובן שהטעם של הבשר בגריל הגז לא נופל מהטעם של גריל הפחמים. היום יש ביקוש מטורף וכן היצע גדול עוד יותר של גרילי גז ולכן היום בכל מחיר אפשר למצוא גריל גז איכותי.

 

תעשו לעצמכם טובה עם תקציב מראש

אז אולי הטיפ החשוב ביותר שתקבלו בכל מה שקשור לרכישה של מוצר חדש, תעשו בדיקה קצרה ותחליטו על התקציב לפני שאתם מחליטים לגשת לחנות ולהסתכל על הגרילים השונים. הסיבה לכך היא כי היום אפשר לרכוש כמעט בכל תקציב גריל איכותי וזאת מהתחרות המדהימה שקיימת בשוק. כשתגיעו עם תקציב המוכר ידע להתאים לכם את הגריל באופן המושלם ביותר.

 

רשימה מסודרת של צרכים יכולה לעזור

אז עוד עצה היא הכנה של רשימה מסודרת של הצרכים שיש לכם מהגריל. האם הוא מיועד לארוחות ערב קטנות, לאירוח של הרבה אנשים או שהוא בעיקר הולך לעמוד במרפסת או בגינה שלנו ליופי. כל אלה צרכים שונים אשר המחירים שלהם גם יהיו בהתאם וזאת מאחר ויש המון משתנים אשר משפיעים על המחיר של הגריל כמו גודל, איכות החומרים וכמובן המותג.

 

תתייעצו עם מומחה

אז העצה האחרונה שלנו היא לעשות בדק מול אדם שמבין. תמיד חשוב לדבק עם אדם שיודע ומבין את התחום ועם כל הדברים שציינו למעלה יוכל לעזור לכם גם להתאים את הגריל הטוב ביותר עבורכם או לפחות לשלול לכם את הגרילים שלא מתאימים לכם. תעשו לעצמכם טובה ותבדקו עם חברים, משפחה או אפילו קבוצות ייעודיות בפייסבוק זה יכול ממש לעזור.

סיכום

אז מקווים שנהניתם ממתכון שהוא קצת שובר שגרה וטעים במיוחד שקוראים לו סאטאי עוף בגריל גז. אם יש לכם שאלות או כל דבר אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות