BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סאטאי עוף בגריל פחמים

סאטאי עוף בגריל פחמים הוא מתכון נהדר שמשלב את המזרח והמערב בצורה מדהימה וכל זה על גריל פחמים טעים ונהדר. אז נכון, מדובר במנה שנשמעת מאוד קשה ומאוד אסייתית אבל לא כך הדבר, מדובר במנה פשוטה שמגיעה אלינו הישר מהמזרח הרחוק לשולחן בארץ. אז איך מכינים את זה? אנחנו כאן כדי לעבור איתכם צעד אחר צעד. אז הגענו לרגע שחיכינו לו סאטאי עוף בגריל פחמים מתכון מהיר וטעים וטוב במיוחד. איך מכינים את השיפודים מהמזרח האלה בגריל הביתי שלנו? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם בדיוק איך לעשות את זה טעים ונהדר. אז בואו נתחיל.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
קוביות פרגית חצי קילו
ג’ינג’ר כתוש 1 כפית
כמון 1 כפית
כורכום 1 כפית
קרם קוקוס ¼ כוס
קארי צהוב 1/3 כפית
סוכר 1 כפית
שום כתוש 2 שיניים

אופן הכנה

שלב ראשון: מרינדה

אז השלב הראשון בעת שנחליט להכין סאטאי עוף בגריל פחמים, אנחנו קודם כל נבנה את המרינדה שלנו. איך מכינים מרינדה? אנחנו ניקח את כלל חומרי הגלם שיש לנו למעלה ונערבב אותם ביחד עם שתהיה לנו משחה אחידה ונהדרת שרק מחכה לקוביות הפרגיות שלנו. לאחר מכן נכניס את הקוביות ונערבב ככה שאף קובייה לא תישאר יבשה. סיימתם לערבב? תכניסו את זה למקרר לפחות לכמה שעות כאשר ההמלצה היא לפחות לילה שלם.

 

שלב שני: שיפודי פרגית

אז השלב השני ואולי הקריטי ביותר הוא הרכבה השיפודים לפני הצלייה. כשאנחנו מכינים סאטאי עוף בגריל פחמים, אנחנו נוציא את הפרגיות שלנו ונשפד אותם. השיפודים צריכים להיות מרווחים ויפים כאשר ההמלצה היא תמיד להשתמש בשיפודי מתכת, פחות אותנטי אבל טעים בהרבה.

 

שלב שלישי: צלייה

אז השלב האחרון הוא הצלייה של סאטאי עוף בגריל פחמים. איך עושים את זה? נמרח כל שיפודים בשמן ונכניס אותם לגריל הפחמים לצלייה קצרה. בערך 3-5 דקות ככה שכל שיפוד יקבל החריכה שלו וישאר עסיסי וטעים מבפנים. תוציאו ותתנו לכולם להתפנק.

 

גריל פחמים – נוסטלגיה מדהימה

אז כשאנחנו מדברים על גרילי פחמים אנחנו תמיד נזכר בימי הילדות שלנו שבהם היינו נוסעים ליער מרוחק עם כל המשפחה והגריל כסוף יושב מאחורה ומחכה לפחמים. תמיד נזכור את הרגעים של ההדלקה, החידוש האחרונים כמו מצבר שאליו מתחבר פן על מנת לזרז את הדלקת הפחמים וכמובן את הרגע שנגמרים הפחמים וצריך לנסוע להביא חדשים.

סאטאי עוף בגריל פחמים

כל אלה זכרונות של פעם, של העבר הרחוק. היום אנשים בוחרים לשעתק את הזכרונות הללו אל הבית ולרכוש גריל פחמים איכותי יותר, טוב יותר וכמובן מרשים הרבה יותר.

 

גריל פחמים חדש – היום ממש לא כמו פעם

אז היום אנחנו מדברים על גרילים חדשים בהרבה. תחילה נדבר על האיכות שלהם, בעבר הגריל שאנחנו מכירים שעליו היינו עושים על האש, היה גריל נירוסטה זול ופשוט, היום? היום הם כבר עשויים מחומרים חזקים ועמידים בהרבה וכמובן מרשימים יותר.

בנוסף הגודל, הגריל של פעם היה קטן יותר משמעותית אבל בעל יתרון ניידות, הגרילים הבייתים הם לא נועדו לניידות, הם נועדו לעמוד במרפסת או בגינה ולספק חוויה של “על האש” לכל המגיעים אל הבית שלנו. גם טכנולוגית, הן הפחמים והן הגריל עברו שינוי טכנולוגי מאסיבי.

השינוי המדובר הוא שינוי מבורך והיום הגחלים הם עמידים יותר והגרילים הם כמובן שטובים יותר ואיכותיים בהרבה עם טכנולוגיות שונות כולל שליטה בחום ובמידות העישון השונות והצלייה.

סאטאי עוף בגריל פחמים

יאאלה אני רוצה לרכוש גריל פחמים חדש, מה אני צריך לעשות?

החלטתם לרכוש לעצמכם את גריל הפחמים החדש, מעולה מדובר במספר שלבים שאנחנו ממליצים לבצע על מנת שתוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. תחילה נדגיש כי מדובר בשוק גדול מאוד של יצרניות של גרילים מסוגים שונים המכוונים לפלחי שוק שונים ולכן לשלבים האלה יש משמעות אדירה ברכישה של גריל חדש. אז בואו נתחיל.

 

מה הצורך שלכם?

תחילה חשוב לענות על השאלה של מה הצורך שלכם מהגריל עצמו. אנחנו נדגיש, זה לא כמו לשאול את עצמכם שאלה פילוסופית אלא בצורה פרקטית ואמיתית מה אתם מחפשים בגריל שאתם רוכשים. נכון לא מדובר ברכב חדש והוצאה של כמה עשרות אם לא מאות אלפי שקלים אבל לצרכים שונים יש מחירים שונים. אם אתם מעוניינים לארח הרבה אנשים באופן תכוף או קצת, דברים כאלו ישפיעו באופן ישיר על המחיר.

 

תכינו את התקציב לפני

אז כפי שאתם מבינים היום קימת תחרות רבה בשוק הגרילים, עד כמה גדולה? היום כמעט בכל תקציב שתעמידו יהיה לכם מספר אופציות רב שיכול להתאים לכם. לכן תתאימו את הגריל לתקציב שהכנתם מראש ואת התקציב לרשימת הצרכים למעלה, כשתבואו לבחור את הגריל, בעזרת התקציב ידעו להתאים לכם את הגריל הטוב ביותר עבורכם במחיר המשתלם ביותר.

 

מומחה יכול להועיל

המלצה אחרונה ואולי החשובה ביותר, תתייעצו עם אנשים שמבינים בתחום. היום בעידן המודרני כולנו מכירים אנשים שמבינים בתחומים רבים וגם אם לא? יש היום את האפשרות להתייעץ עם מומחים גם ברשתות החברתיות. כן זה עד כדי כך פשוט. הם יוכלו להתאים לכם את הגריל הטוב ביותר עבורכם ולא תאמינו כמה זה יהיה פשוט.

סיכום

אז כמו שאתם רואים, סאטאי עוף בגריל פחמים הוא מתכון קליל מאוד שכולל שיפודים נהדרים. הכנת השיפודים היא קצרה וטעימה וקצת שוברת שגרה מהטעמים שאנחנו רגילים אליהם. התגעגעתם לניחוח אסייתי? מדובר במתכון מושלם עבורכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות