BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סאטאי עוף במעשנת בשרים

סאטאי עוף במעשנת בשרים הוא מתכון כלכך קליל ומעניין שאתם לא תאמינו בכלל. השילוב של המזרח ביחד עם טעמי העישון החזקים יתנו לכם הנאה מובטחת ממתכון אסייתי. אז אם אתם חובבים את הז’אנר של האסייתי ואתם אוהבים בשרים מעושנים מדובר במתכון מנצח עבורכם. איך מכינים אותו? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחרי צעד וקצת ללמד אתכם עוד דברים על המעשנה הביתית, בואו נתחיל.  איך מכינים סאטאי עוף במעשנת בשרים? איך משלבים בעצן את טעמי המזרח עם הטעמים החזקים של העישון. בואו נתחיל צעד אחר צעד איך מכינים את המתכון הנהדר והמושלם הזה.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
קוביות פרגית חצי קילו
ג’ינג’ר כתוש 1 כפית
כמון 1 כפית
כורכום 1 כפית
קרם קוקוס ¼ כוס
קארי צהוב 1/3 כפית
סוכר 1 כפית
שום כתוש 2 שיניים

אופן הכנה

שלב ראשון – מרינדה לפרגיות

אז תחילה בהכנה של סאטאי עוף במעשנת בשרים, אנחנו נכין מרינדה עשירה בטעמים עם כל המצרכים שלנו. נערבב את המרינדה בצורה טובה ככה שהיא תהיה ממש משחה שרק מחכה לפרגיות שלנו ורוצה שהם יכנסו לשחות בתוכה. לאחר שהמרינדה מוכנה נכניס את הפרגיות ונוודא שאף קוביה לא נשארת יבשה. עכשיו חשוב לתת מספר שעות עם העדפה ללילה שלם על מנת שיספגו את כל הטעמים.

 

שלב שני – שיפוד הפרגיות

עבר לילה או כמה שעות לפחות? הגענו לחלק השני בהכנה של סאטאי עוף במעשנת בשרים והוא הכנת השיפודים עצמם. איך עושים את זה? תחילה אנחנו חייבים להכניס את כל חתיכות הפרגיות לשיפודים כאשר ההמלצה שלנו היא תמיד אבל תמיד להשתמש בשיפודי מתכת, פחות אותנטי אבל פחות טעמי לוואי גם.

 

שלב שלישי – הכנסה למעשנה

אז השיפודים שלנו נכניס למעשנה כאשר היא בחום של 220 מעלות. ניתן להם בערך 5 דקות על כל צד על מנת שיתבשלו כמו שצריך. כמה דקות בודדות שישבו וינחו והנה ארוחה מדהימה של סאטאי עוף במעשנת בשרים.

מעשנה – היסטוריה מדהימה בכלי מרשים במיוחד

אז מי מאיתנו לא מכיר את מעשנת הבשרים? מדובר בכלי שהופך לויראלי יותר ויותר ואנשים בשנים האחרונות בוחרים לבנות או לרכוש את הכלי הנהדר גם בזכות היכולות שלו וגם כי אין מה לעשות, הוא מצטלם יפה. אז לפני שנדבר על המעשנה המודרנית נספר לכם כיצד המעשנה בכלל הגיע אלינו. מדובר בכלי עם היסטוריה ארוכת שנים ומה שאנשים לא יודעים עליו זה שהוא היה בכלל כלי שנועד לשימוש של משפחות דלות אמצעים.

טאבון גז לפיצה Dchef clay G-800 צבע אפור

הסיבה הייתה פשוטה, למשפחות דלות אמצעים היה קושי בהשגה של בשר טרי או של דגים וכן להאכיל את ילדיהם, אז לשם כך הוא יצרו את המעשנה על מנת לשמור את אותם המוצרים לאורך זמן ארוך ככל האפשר, עד שיהיו ברי מזל להניח ידיהם שוב על המצרכים הנחוצים הללו. לשם כך נוצר תהליך העישון, על מנת לשמר אותם לתקופה הכי ארוכה שאפשר.

 

המעשנה המודרנית – כבר לא כמו פעם

אז אם תסתכלו על העבר או תשאלו את סבא ואפילו את ההורים אתם תופתעו לשמוע את סיפורי המעשנות שלהם. בעבר היה נהוג לקחת את הדוד שמש הישן או את המקרר שהתקלקל ולהכין ממנו מעשנה לבשרים או לדגים אבל היום זה כבר פחות נפוץ, והיום אנחנו רוצים כלים מודרניים יותר.

המעשנות היום הם כבר בנויות בצורה אחרת, הן מרשימות בהרבה וכמובן מגיעות עם טכנולוגיות שלא מהעולם הזה. אז היום המעשנות כבר מחזיקות בעיצובים חדישים ולפעמים אפילו מזכירים יותר מחשב מאשר כלי צלייה, אבל האיכות של הבשרים שיוצאים ממנה היא פשוט מדהימה.

 

רכישת מעשנה חדשה – איך עושים את זה נכון?

אז כמו בכל דבר שאנחנו רוכשים גם במעשנה חדשה יש כללים מסוימים שאנחנו ממליצים לעבוד לפיהם. תחילה רק נסבר לכם את האוזן, היום מדובר בשוק עצום ויש מספר יצרניות ענק של מעשנות מסוגים שונים ולכן ישנה תחרות קשה על כל פלח של האוכלוסייה ולכן השלבים הללו ידעו לעשות לכם סדר ברכישת המעשנה הבאה שלכם.

 

דרישות – חשיבות עליונה

אז קודם כל נדגיש את חשיבות הדרישות שלכם מהמעשנה. בשביל מה אתם צריכים אותה בכלל? על מנת לרכוש מעשנה איכותית אנחנו נמליץ לכם קודם כל לבצע רשימת דרישות שלכם מהמעשנה על מנת להבין את הצרכים שלכם בפועל ממנה. האם אתם צריכים מעשנה גדולה או קטנה? האם היא ליופי או לשימוש? המון שאלות שצריכות תשובה לפני הרכישה.

 

תקציב בהתאם לדרישות

לאחר שעשיתם את הדרישות שלכם מהמעשנה ובעצם את רשימת הצרכים שלכם עכשיו אתם צריכים לבדוק מה התקציב שאתם יכולים להשקיע. כפי שאמרנו קודם, בכל תקציב אפשר לרכוש מעשנה איכותית וטובה אבל השאלה היא כמה אתם יכולים להשקיע בפועל.

תעשו בדיקה ותראו בדיוק מה התקציב שאתם צריכים. אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה, יש היום המון אנשים שמבינים בתחום וישמחו לעזור לכם לבחור מעשנה איכותית בהתאם לדרישות או להגיד לכם את טווח המחירים המתאים לדרישות שיש לכם מהמעשנה. אתם יכולים כמובן גם להתייעץ איתנו ונשמח לעזור בכל מה שנוכל.

 

סיכום

אז הנה, סאטאי עוף במעשנת בשרים הוא מתכון שמשלב את המזרח ביחד עם טעמי העישון ויוצר חוויה לחך שלא זוכים לאכול כל ערב. אנחנו תמיד ממליצים לנסות דברים חדשים אבל תזהרו מדובר במתכון ממכר במיוחד. לעוד שאלות כמובן שמוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות