BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סאטאי קבב אינדונזי בגריל פחמים

סאטאי קבב אינדונזי בגריל פחמים הוא קבב שובר שגרה שמגיע אלינו מחו”ל. מדובר בקבב טעים מאוד עם תוספות מעניינות וכמובן רוטב קטשפ בצד שמוסיף הרבה עניין. אז מה זה הקבב האינדונזי הזה? איך מכינים אותו באופן מושלם? וכמובן איך השתדרגו גרילי הפחמים שלנו בשנים האחרונות. אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות הללו ולעשות לכם קצת סדר. אז עכשיו הגענו לחלק החשוב והוא המתכון להכנה של סאטאי קבב אינדונזי בגריל פחמים. אז המתכון מכיל את הקבבים עצמם וכמובן את הרוטב האינדונזי המדהים שצריך להגיע לצידו. מדובר בעולם טעמים מדהים שמגיע מהעולם האינדונזי. למי ששואל את עצמו, הפירוש למילה סאטאי זה חוף באינדונזית ומדובר במנה מוכרת מאוד בשם. אז בואו נתחיל בהכנה:

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר טחון ½ קילו
בצל קצוץ ½ בצל גדול
כמון 1.5 כפית
כורכום ½ כפית
פטרוזיליה ½ צרור
כוסברה 1/3 צרור
מלח לפי טעם
פלפל שחור לפי טעם
קצ’אפ מאניס ½ כוס
מיץ לימון 3 כפות
שום כתוש שן אחת

אופן הכנה

שלב ראשון: בלילת קבבים

אז בהכנה של סאטאי קבב אינדונזי בגריל פחמים אנחנו תחילה נבצע הכנה של בלילת הקבבים. איך נעשה את זה? אנחנו ניקח את המרכיבים ברשימה ללא הקצ’אפ, מיץ הלימון והשום הכתוש ונערבב אותם ביחד עד לרמה של בלילה אחידה. לאחר מכן תתנו לבלילה לנוח שעה או שעתיים ואז תיקחו את הבלילה ותעשו מהם קבבים בצורה שאתם אוהבים. תכניסו למקרר ותכסו את המגש של הקבבים למשך כמה שעות ועד לילה שלם שיקבלו את הצורה וישמרו על הטעמים.

 

שלב שני: צלייה של הקבבים בגריל הפחמים

בשלב השני אנחנו נתחיל בצלייה של סאטאי קבב אינדונזי בגריל פחמים. איך נעשה את זה? פשוט מאוד, נחמם את הפחמים וכשהפחמים חמים ומחכים לבשר נניח את הפחמים וניתן להם לצרוב את הבשר עד לרמה הרצויה. בנתיים שהם נצלים על גריל הפחמים שלנו ניקח את שאר המרכיבים ונכין את הרוטב, נערבב אותם ביחד וכשהקבבים מוכנים נגיש אותם לצד רוטב הקצ’אפ.

גריל פחמים – זיכרון ילדות שעוטף אותנו

למי מאיתנו לא עולה חיוך רחב במיוחד כשאנחנו חושבים על גרילי הפחמים ונזכרים בעל האש שהיינו עושים בתור ילדים? מדובר בגריל האהוב ביותר ומה שמדהים שעם העלייה של המתחרים מהסוגים השונים כמו גרילי הגז והגריל החשמלי הביקוש לא פוחת לגרילים מהסוג הזה.

קבב על צלחת

אז אנחנו זוכרים את הגרילים בתור גרילים קטנים וניידים מנירוסטה שנמצאים בבגאז של האוטו ושאפשר לקנות אותם בכל קיוסק שכונתי ובכל פינה. אז היום המצב הוא שונה והגרילים עברו שדרוג משמעותי, הם כבר לא הגריל הקטן והחמוד שכולנו זוכרים והפחמים אפילו כבר לא אותם הפחמים.

 

גריל הפחמים המודרני – מה חדש בעצם?

אז הרבה שואלים את עצמם, איזה שדרוג יכול להיות לגריל פחמים? מה כבר כלכך שונה? אנחנו נסביר. תחילה חשוב להבין שהגרילים של היום הם גרילים לבית, המטרה שלהם היא לא לזוז ממקום למקום והם מאוד נוחים לשימוש. הם גדולים יותר ואיכותיים יותר וכמובן עשויים מחומרים עמידים ומרשימים יותר.

הגרילים היום הם גם מרשימים בטכנולוגיה ובדברים המובנים אליהם והתפעול שלהם נעשה אחר וקליל בהרבה. גם לגריל הפחמים המודרני יש עוד יתרונות רבים שאי אפשר להכניס אותם ברשימה אחת אבל מה שבטוח הוא כבר הרבה יותר טוב ואיכותי ממה שאתם זוכרים.

קבב על צלחת

 גריל פחמים חדש – המדריך לרוכש

אז החלטנו לרכוש גריל פחמים חדש לבית, אנחנו מעוניינים בגריל איכותי מצד אחד אבל גם שלא יקח מאיתנו את כל המשאבים שלנו. הרבה אנשים לא מבינים שכשרוכשים גריל חייבים לדעת כיצד לרכוש, אי אפשר לבצע רכישה של גריל פחמים חדש ללא הבנה בסיסית של מה אנחנו רוכשים ולמה אנחנו רוכשים ולכן אנחנו הכנו לכם את המדריך הקצר הזה על מנת לעזור לכם בבחירה.

 

רשימת דרישות יכולה רק להועיל

תחילה נדגיש כי ישנה תחרות עצומה בשוק הגרילים והיום שלא כמו פעם יש המון מפעלים ויצרניות של גרילים מסוגים שונים. לכן, בהתאם לכך הם מכוונים לפלחי שוק שונים ולדרישות שונות שיש. אז תחילה תעשו לעצמכם טובה ואל תנסו להיות פילוסופים תבינו מה הדרישות שלכם מהגריל מבחינת אופי הפעולות השונות וכן מבחינת הגודל וכו’ הדבר ישפיע מאוד על התקציב עליו נדבר עכשיו בהרחבה.

 

תקציב מראש יפתור לכם הרבה בעיות

אז עכשיו אנחנו נדבר על עניין התקציב, בגלל התחרות הרבה גם טווח המחירים הקיים בשוק הגרילים במדינה הוא רחב במיוחד, גריל איכותי יכול לעלות כמה מאות שקלים ואפילו להגיע במקרים מסוימים לכמה עשרות אלפי שקלים. לכן חשוב להבין להתאים את התקציב לרשימת הדרישות שלכם. התקציב שלכם הוא משמעותי מאוד ועלול להשפיע על הרכישה ולכן תגיעו עם תקציב מוכן זה יוריד לכם הרבה מהאופציות ויעזור לכם בבחירה.

 

התייעצו עם מומחים

המלצה זו היא אולי החשובה ביותר והסיבה לכך היא מאוד ברורה, אנשים רבים שאתם מכירים עברו את התהליך הזה כבר וגם אם אתם לא מכירים מישהו כזה הרשת מלאה באנשים שמבינים בתחום וישמחו לעזור לכם. מוזמנים כמובן לפנות אלינו ונעזור בכל מה שאנחנו יכולים.

סיכום

אז כמו שאתם מבינים מתכון להכנה של סאטאי קבב אינדונזי בגריל פחמים הוא מתכון מדהים ומעניין במיוחד, אנחנו ממליצים לנסות אותו ואתם לא תאמינו כמה שהקבב עשיר בטעמים וכמה שהטעם של הרוטב מוסיף לו, תנסו ולא תצטערו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות