BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לסטייק פריים על עצם בגריל פחמים

סטייק פריים על עצם בגריל פחמים הוא מתכון מעולה וקל במיוחד. אז אם תכננתים להזמין את החברים לבצע איתכם על האש איכותי, מדובר במתכון המנצח שיגרום לכולם לעוף עליכם ולרצות רק לחזור ולא ללכת אף פעם. לא תאמינו כמה קל להכין בשר איכותי וטעים במיוחד על גריל הפחמים שלכם, אז בואו נתחיל. אז עכשיו הגענו למתכון להכנה של סטייק פריים על עצם בגריל פחמים. מדובר במתכון קליל מאוד ואתם לא תאמינו כמה הוא קל. לפני שנדבר על הקלילות נסביר לכם כי מדובר בנתח בשר איכותי ולכן אנחנו נעדיף להכין אותו כמו שצריך, בלי קיצורי דרך כשהפחמים שלנו מוכנות לצלייה. בשר איכותי לא דורש כמעט כלום מכיוון שאנחנו רוצים להנות מהטעמים שיש לו. לכן הכנו לכם מתכון קליל מאוד והכי נוח שתמצאו להכנת נתח בשר איכותי שכזה.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
סטייק פריים על העצם 1 קילו
מלח גס חופן
פלפל שחור חופן
שמן זית 2 כפות

אופן הכנה

השלב הראשון – עבודה עם סטייק

כעת אנחנו נתחיל בלהוציא את הנתח הנהדר שלנו מן המקרר על מנת להכין סטייק פריים על עצם בגריל פחמים. ננגב אותו מגל הנוזלים שהוא מוציא בנתיים וניתן לו להגיע לטמפרטורת החדר. המטרה של זה היא על מנת שנוכל לצלות אותו כמו שצריך ושהוא יהיה מוכן לצלייה. בנתיים הדליקו את הפחמים ותתנו להם לבעור. הגיע הנתח לטמפרטורת החדר? מעולה, כעת שנייה לפני שאנחנו מתחילים בצלייה נמרח את הנתח בשמן זית, נפזר פלפל ומלח והוא מוכן לצלייה.

השלב השני – ההגשה של הסטייק

כעת נכין את סטייק פריים על עצם בגריל פחמים. איך נעשה את זה? נצלה אותו על הגריל שלנו למידת העשייה האהובה עלינו. לאחר שהוא מוכן, ניתן לו מספר דקות ונעמיד אותו בצד ותוך דקות הוא מוכן לארוחה טעימה ומדהימה. כעת אפשר לפרוס אותו ולהגיד לכולם להגיע.

גריל פחמים – מי מאיתנו לא מכיר את המכשיר הנפלא הזה

טוב אז כולנו מכירים את גריל הפחמים הישן והאהוב, גריל הפחמים שמביא איתו ריחות וזכרונות מימים עברו, הגריל הנוסטלגי. ימי שבת מוקדמים שכולנו היינו מתעוררים בבוקר ונוסעים ליער מהר מהר על מנת לתפוס מקום באחד הספסלים. לוקחים גריל פחמים קטן מנירוסטה, מדליקים פחמים ומתחילים להכין ארוחה מופלאה שזכורה רק בכל טוב. סלטים, בשרים, דגים לפעמים וכמובן הפיתה שחוממה על הפחמים. הזכרונות הללו הם פשוט מדהימים.

 

גריל הפחמים של היום – ממש לא מה שאתם זוכרים

אז אם תשימו לב קודם כל, עדיין ניתן למצוא במקומות שונים את הגריל הקטן והנייד שכולנו זוכרים לטוב. אבל, היום גריל הפחמים הפך להיות כבר מכשיר ביתי, שעומד במרפסת או בגינה שלנו ואפשר איתו להכין ארוחות בשרים כלכך טעימות שאתם לא תאמינו.

הגרילים כבר התחילו להיות עשויים מחומרים איכותיים יותר וכמובן שהחידושים האחרונים הטכנולוגיים בתחום לא איחרו לבוא. הוא נוח לשימוש, גדול יותר וכמובן איכותי יותר ומתקדם יותר מכל מה שחשבתם. ואל תשכחו את העיצובים החדשים שעלולים לגרום לכם להתבלבל ולחשוב שרכשתם חללית.

סטייק פריים על עצם בגריל פחמים

גריל חדש – איך רוכשים גריל לבית?

אז עכשיו אם החלטתם על רכישה של גריל חדש לבית שלכם מדובר בצעד הנכון ביותר עבורכם. הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם בכל תהליך הרכישה ויתן לכם את כל הכלים שאתם צריכים על מנת לצאת מרוצים מן התהליך. אנחנו כמובן מדגישים שלא מדובר במדריך מחייב והכל עצות בלבד מן הניסיון שלנו.

 

סוג גריל – תחליטו על סוג הגריל שאתם רוצים לרכוש

אז קודם כל חשוב להבין על סוג הגריל שאתם רוכשים. אם החלטתם לרכוש גריל מסויים חשוב לדעת מאיזה סוג ואיזה גריל אתם רוצים. השוק היום מוצף יש גרילי פחמים, גז, מעשנות ואפילו חשמליים והכל עניין של הבנה וניסיון וכמובן העדפה. אם אתם אוהבים את החוויה של הפחמים ואת הטעם שהם נותנים לבשר אז אל תתלבטו גריל הפחמים הוא המתאים ביותר עבורכם.

 

החליטו על תקציב

כעת הגיע הרגע שחשוב לייצר לכם תקציב נוח לשימוש. החלטתם לרכוש את הגריל פחמים? עכשיו אתם צריכים לחשוב כמה אתם יכולים להשקיע בגריל שלכם. אין שום סיבה הגיונית שבה תבזבזו מעל היכולות הכספיות שלכם על מנת לרכוש גריל איכותי. אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת מאחר והיום בעידן המודרני יש מספר רב של יצרני גרילים. המצב הוא שניתן לרכוש גריל איכותי כמעט בכל תקציב שתעמידו לעצמכם ולכן חשוב מאוד לעשות את החושבים ולהבין כמה אתם מוכנים להשקיע.

 

התייעצו עם מומחה

העצה האחרונה שלנו ואולי החשובה ביותר היא התייעצות עם איש מקצוע. כמו כל דבר בחיים חשוב לדבר עם מישהו מהתחום שמבין וידע כיצד לעזור. אנחנו ממליצים לכם לדבר עם איש מקצוע הוא ידע לתת לכם את כלל התשובות שאתם מחפשים בכל תהליך החיפוש שכרוך במציאת הגריל הבא שלכם. אתם לא מכירים איש מקצוע מהתחום? אתם מוזמנים לפנות אלינו והצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם בכל שאלה שיש לכם וכמובן ללוות אתכם בכל התהליך.

 

סיכום

אז כמו שאתם מבינים, הכנה של סטייק פריים על עצם בגריל פחמים זה ממש אבל ממש לא קשה. ההפך, מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד שאנחנו מאוד ממליצים עליו. כל מי שאוהב בשר איכותי יהנה ממנו, ומי שלא? כנראה שעולם הבשר לא בשבילו. אז קדימה, רוצו להכין את המתכון המושלם הזה, ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות