BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים הוא בדיוק השובר שגרה שהייתם צריכים. החלטתם להכין ארוחת בשרים ובא לכם לשבור לפעמים את השגרה מההמבורגרים, הכנפיים, או הנקניקיות? מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד שאפשר להכין אותו בכל רגע נתון. אז איך עושים את זה? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם צעד אחר צעד איך מכינים את הארוחה הזו נכון. עכשיו נתחיל בהכנה של סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים, איך מכינים את זה אתם שואלים? מדובר במתכון קליל וטעים במיוחד שלא תאמינו כמה קל ופשוט להכין אותו.

 

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר טחון חצי קילו
עגבניות מרוסקות קופסת שימורים
רוטב ברביקיו לפי הטעם
שום 2-3 שיניים כתושות
פפריקה מעושנת 2-3 כפיות
רוטב סויה 1 כף
בצל 1 קצוץ דק
רוטב חריף שאוהבים לפי טעם
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת הבשר

על מנת להכין סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים אנחנו תחילה נקצוץ את הבצל ונטגן אותו ביחד עם השום עד להזהבה. כשאתם רואים שהבצל מתחיל להזהיב, תוסיפו את הבשר הטחון ותערבבו הכל טוב טוב עד שהבשר יהפוך ממש לחתיכות קטנות וישנה את הצבע שלו.

 

שלב שני – הוספת הרטבים

עכשיו החלק החשוב ביותר בהכנת סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים, הוא הוספת שאר המרכיבים. תיקחו את שאר המרכיבים שרשומים למעלה ותוסיפו אותו לתערובת הבשר עם הבצל והשום. תערבבו הכל טוב טוב עד שיגיע לרתיחה ואחידות בצבע ואז תתנו לסלופי להתבשל ביחד באזור ה20 דקות. חשוב מאוד לוודא שהוא הגיע לסמיכות ושהוא לא מימי יותר מידי.

 

שלב שלישי – לחמניית סלופי ג’ו

עכשיו לוקחים לחמניות ממש כמו של ההמבורגר, חותכים לחצי ושמים על הגריל שיחרכו מעט. לאחר מכן נעביר את התערובת המושלמת שלנו לתוך הלחמניה, נסגור אותה יפה, לצד סלט או כל דבר אחר שאנחנו אוהבים מגישים לכולם ותאמינו לנו שלא תהיה ארוחה אמריקאית מושחתת וטעימה כמו זו, והשילוב עם גריל הפחמים מקפיץ את הטעמים למעלה.

גריל פחמים – מבט לפעם

אז כשאנחנו חושבים על גרילי פחמים אנחנו תמיד הולכים עם המבט שלנו לעבר העבר. אין דבר שהיינו אוהבים יותר מלנסוע עם המשפחה לאיזור מרוחק ולעשות בו על האש טעים ואיכותי של בשרים טובים, אוכל טוב וכמובן כיף שלא נגמר.

היינו עוברים וקונים שקית הפחמים ומגיעים עם המשפחה ומתחילים לעשות את ההכנות והפריקה מהרכב. לאחר מכן, שופכים את הפחמים לתוך גריל הנירוסטה הקטן והנייד ומתחילים להדליק את הפחמים. בנתיים שמחכים, רצים ומשחקים וכמובן מנשנשים קצת פיתות עם חומוס או כל סלט אחר שהיה על השולחן.

 

גריל פחמים – מבט קדימה

אז היום עדיין ניתן לרכוש את גרילי הנירוסטה הישנים, אבל הגרילים עברו מהפך וגרילי הפחמים הפכו להיות איכותיים יותר וכמובן גדולים ועמידים יותר. גרילי הפחמים היום מחזיקים בחידושים טכנולוגיים מסוגים שונים וכמובן עיצובים מודרניים שהופכים אותם לאטרקטיביים במיוחד וקלים מאוד לשימוש, הרבה יותר קלים ממה שאתם רגילים.

אז היום הוא כבר פחות נייד אבל הוא עמיד יותר וכמובן חזק יותר וניתן להכין איתו ארוחות בשרים טעימות מאוד, ולא תאמינו כמה זה הפך לפשוט.

סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים

גריל פחמים חדש – מדריך רכישה קצר

אז לפני שאתם מתחילים להכין מתכונים כמו סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים, אנחנו כאן כדי לתת לכם טיפה יותר רקע על תהליך הרכישה של גריל הפחמים. הסיבה לכך היא כי מדובר בשוק גדול במיוחד שצריך לדעת לאן לפנות ומה אתם רוצים אחרת אתם עלולים ללכת ולאיבוד ולרכוש לווא דווקא את המוצר שהוא הטוב ביותר עבורכם.

 

תכינו רשימה של מה שאתם צריכים

אז קודם כל, תכינו רשימה של מה שאתם צריכים מהגריל שלכם. נדגיש לא חייב להכין רשימה מסודרת על נייר אבל חשוב לעשות סיעור מוחות קצר עם האנשים בבית להבין מבחינת גודל, צורה וכן הלאה מה אתם כן מחפשים, האם אתם מחפשים גרילים שהם יותר איכותיים, גדולים, עמידים או שדווקא גריל פחמים קטן ואיכותי יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

 

תכינו את התקציב שלכם

השלב הזה הוא בעצם להתאים את התקציב שלכם לרשימה שנמצאת למעלה, הסיבה לכך היא די ברורה, אנחנו לא רוצים להגיע למצב שאתם צריכים לשלם את כל חסכונותיכם בשנים האחרונות על מנת להביא גריל איכותי לבית. כיום אנחנו נמצאים במצב של מבחר עצום בכל מה שקשור לשוק הגרילים וכדאי מאוד לדעת לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם וניתן בכל תקציב למצוא גריל איכותי בהתאם לרשימת הדרישות שלכם ממנו.

 

תתייעצו ותעשו בדק בית

מאוד חשוב לדבר עם בן אדם שאתם סומכים עליו, הסיבה היא שנכון שלא מדובר ברכישת רכב חדש אבל גם כאן יש הוצאה שאתם עומדים להוציא וחשוב מאוד שתבצעו אותה באופן שלם ובלי חרטות. אתם יכולים לבדוק את הגרילים השונים על ידי הרשת או להתייעץ עם מומחים ברשת או חברים שלכם שמבינים בתחום.

בוודאות אחד מן החברים שלכם רכש בעצמו גריל פחמים חדש והוא יוכל להמליץ על מה שהוא רכש או לעזור לכם עם עצות מהתקופה שהוא חיפש את הגריל המושלם עבורו.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות ארוחות אמריקאיות כמו סלופי ג’ו עם רוטב ברביקיו בגריל פחמים הן קלילות מאוד וטעימות במיוחד. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות אתם לא תאמינו כמה זה פשוט ויותר חשוב מזה, כמה זה טעים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות