BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לצלעות טלה עם תאנים בגריל פחמים

צלעות טלה עם תאנים בגריל פחמים הוא מהמתכונים האלה שנשמעים לנו ממש קשים אבל בפועל הוא פשוט מאוד ואתם לא תאמינו כמה. התאנים מוסיפים לנו לטלה טעמים טיפה אחרים ומי שאוהב את הפרי פשוט יכול להנות מארוחה קלילה במיוחד וטעימה עוד יותר. אז עכשיו בואו נתחיל להכין את המתכון הנהדר הזה, אנחנו כאן כדי להסביר הכל. צלעות טלה עם תאנים בגריל פחמים הוא מתכון מדהים שטיפה יוציא אותנו מאזור הנוחות שלנו אבל בקטע טוב. הוא לא קשה בכלל והוא לא דורש עבודה אלא רק עוד מתכון שאנשים אחרים יוכלו להתפעל מיכולות הבישול שלנו.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
צלעות טלה 10 צלעות
זרעי כוסברה כתושים 1 כף
מלח לפי טעם
פלפל לפי טעם
תאנים 8-10 תאנים
לימונים 2 לימונים
שום כתוש 3-4 שיניים
אורגנו 1.5 כפית של אורגנו

אופן הכנה

שלב ראשון – שלב התיבול

אז עכשיו בשלב הראשון שלנו בהכנה של צלעות טלה עם תאנים בגריל פחמים, אנחנו ניקח את התבלינים שמצויים למעלה ונתחיל לערבב אותם. את התאנים והלימונים תשאירו בצד לבינתיים. את כל התבלינים לאחר הערבוב נוסיף לשמן זית ככה שהכל יתערבבו באופן נהדר ואחיד ככה שתיווצר לנו משחה יפה ונעימה. אז אחרי שסיימנו לייצר את התערובת של התיבול, נמרח אותם על צלעות הטלה שלנו ונמרח על הצלעות.

 

שלב שני – צלייה של צלעות

אז עכשיו נתחיל להכין את צלעות טלה עם תאנים בגריל פחמים. איך נעשה את זה? ניקח את הצלעות ונניח אותנו על גריל הפחמים שלנו, לצד הצלעות נניח את התאנים וניתן להם להיצלות עד שיהפכו ויקבלו צריבה כמו שצריך. סיימתם? מעולה עכשיו נוציא את הצלעות ואת התאנים ונניח אותם על צלחת, נסחט עליהם לימון וככה נוכל להגיש אותם. תתנו למנה ממש 2 דקות של התקררות והנה יש לכם ארוחה מופלאה מלאה בעולם עשיר של טעמים.

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון להכנה של צלעות טלה עם תאנים בגריל פחמים הוא מתכון פשוט במיוחד אבל טעים עוד יותר. הוא בעיקר ירשים את מי שמגיע ויחשוב עליכם דברים טובים מבחינה קולינרית, תנסו ואתם ממש אבל ממש לא תצטערו. לעוד מתכונים מוזמנים כמובן להמשיך ולהסתכל אצלנו באתר.

גריל פחמים – הגריל שכולנו מכירים

אז כולנו מכירים וזוכרים את גריל הפחמים הישן והטוב שהיינו עושים איתו על האש עם כל המשפחה בשבתות ובחגים. גריל קטן, בצבע כסוף עשוי נירוסטה וקונים אותו בכמה שקלים בכל קיוסק. בתקופת יום העצמאות אין מקום שלא היה מוכר אותו במבצע של פחמים לצידו.

גריל פחמים

הגריל הנייד הישן והטוב הוא בדיוק מה שאנחנו כלכך אוהבים, הוא מזכיר לנו תקופות רגועות ופשוטות יותר. אז היום אנחנו כבר מדברים על גרילים שעברו שינוי משמעותי והיום הגריל הנייד הפך לנייח והוא יושב אצלנו בבית, ואת כל החוויה אנחנו יכולים להעביר למרפסת שלנו או לגינה.

 

גריל פחמים מודרני – מה כל כך מיוחד בגרילים החדשים?

אז הגרילים החדשים הם כבר ממש לא כמו פעם, מדובר בגרילים חדשים ואיכותיים בהרבה ובעלי המון דברים שמשנים אותם. הגרילים של היום הם נייחים הם לא ניידים כמו גריל הנירוסטה שאנחנו מכירים הם לא נועדו לתנועה ממקום למקום אלא לעמוד במקום מסויים או עם גלגלים להוזיז אותו מצד לצד אבל לא לקחת אותו ליער לדוגמא.

הגרילים עשויים כבר מחומרים איכותיים בהרבה וגם לגריל הפחמים המודרני עוד רשימה ארוכה של יתרונות. התפעול היום של הגרילים הוא כמובן פשוט יותר וגם הגחלים הם כבר לא אותם גחלים וגם הם פשוטים בהרבה לתפעול.

 

גריל פחמים חדש – איך נרכוש אחד איכותי?

אז החלטתם לבצע רכישה של גריל פחמים חדש ואתם לא יודעים איך לעשות את זה? בדיוק לשם כך החלטנו להכין לכם מדריך קצר שיעזור לכם לבחור את הגריל הבא שלכם שהולך ללוות אתכם בשנים הקרובות. נדגיש כי הכל בגדר המלצה ואינכם מחוייבים לשום דבר אנחנו רק מעוניינים לתת לכם טיפה מושג וכמובן לחסוך לכם ככל הניתן כמה שיותר כסף.

 

בדיקה קצרה ברשת על התחום

אז אם אתם לא מבינים כלום בגרילי פחמים זה בסדר גמור, היום לא צריך ללכת ולהשאיל אנציקלופדיה מהספרייה, כל המידע הוא נגיש ונוח באינטרנט ואפשר לדעת את כל הדברים הרלוונטיים לעניין דרך שיטוט קצר ברשת. תראו מחירים, סוגים שונים, יתרונות וחסרונות וכן שמות של מותגים מוכרים.

 

תכינו תקציב מראש

המלצה נוספת היא להכין את התקציב לעניין מראש, הסיבה לכך היא בעיקר כי אם תכינו את התקציב מראש אתם תוכלו לברור לעצמכם כמות רבה של גרילים שאינם רלוונטים לכם הן מבחינת מחיר גבוה או נמוך. את התקציב אנחנו ממליצים לעשות בהתאם ליכולת הפיננסית שלכם וכמובן בהתאם לדרישות, אתם לא יכולים לחפש גריל ענק מחומרים איכותיים ב300 שקל, זה לא יהיה ריאלי ולכן חשוב לדעת גם להתאים את התקציב בהתאם לדרישות שקיימות לכם.

 

תתייעצו עם מומחים

אז הדבר האחרון הוא באמת להתייעץ עם אדם שמבין שיוכל לעזור לכם. אם יש לכם אדם כזה שאתם מכירים מעולה, אם לא? לא נורא היום ברשת אפשר להגיע להמון אנשים ושינן קבוצות יעודיות לשם כך ברשתות החברתיות. אם עדיין לא מצאתם מישהו או שאתם לא סומכים על האנשים שדיברתם איתם אתם כמובן יכולים ליצור קשר איתנו ונשמח לעזור לכם עם צוות המומחים שלנו ולענות לכל שאלה שיש לכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות