BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לקבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל חשמלי

מי מאתנו לא שמע על הגריל החשמלי שהפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו? מתכונים כמו קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל חשמלי הפכו להיות שיגעון של ממש והם כבר מזמן לא רק למנגלים או לגרילי הפחמים והגז השונים. אז מה היתרונות של גריל חשמלי? מה זה בכלל? ואיך מכינים קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל חשמלי?

קודם כל חשוב לדאוג לרשימת המצרכים הבאה:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
בשר טחון 1 קילו
בירה 250 מ”ל
חזרת לבנה 1 כפית
מלח 1 כפית
פלפל שחור 1 כפית
שום כתוש 5 שיניים
שום גבישי 1 כפית
פטרוזיליה קצוצה חופן לפי הטעם
שמן זית 3 כפות
כמון 1 כף

אופן הכנה

ריכוז המצרכים

אסיפת המצרכים והנחתם על משטח העבודה מלפני היא העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם. אין דבר יותר מעצבן מלהכין משהו ולגלות בנקודת האל חזור ששכחתם מרכיב עיקרי וחשוב. מצב כזה יבאס לכם את הארוחה באופן אוטומטי ויוריד לכם את הביטחון לקראת ההגשה. אז כדי לא לשכוח אף אחד מהמרכיבים תכינו את הכמויות הרצויות כבר בצד ואז תוכלו להתעסק רק בעבודה.

 

שילוב המצרכים

אז בשלב הראשון אנחנו נכניס את התבלינים לבשר לכל אחר (ללא שמן הזית וללא הבירה). לאחר ששפכנו את התבלינים נוסיף את שמן הזית והבירה ונתחיל ללוש את הבשר עם כל המרכיבים. הסיבה להכנסת שמן הזית והבירה בסוף היא כדי להשתמש בהם כחומר “ממיס” לתבלינים וכך לא יקרה מצב שהתבלינים לא יחדרו באופן מלא לבשר.

 

יצירת הקבבים

לאחר שלשנו את הבשר בצורה סדירה נכניס את הבשר כמו שהוא למשך שעה למקרר וניתן לו לנוח ולהתקרר קצת. הסיבה לכך היא בכדי שנוכל לעבוד עם הבשר באופן המיטבי ובעיקר בכדי שיספוג קצת הטעמים של התבלינים השונים. לאחר מכן נוציא את הבשר מן המקרר ונתחיל להכין את הקבבים. ישנן שיטות רבות להכנת קבבים וכל אחד אויב את הקבב בצורה אחרת ולכן תעשו כמו שאתם יודעים, הדבר היחיד שבאמת חשוב הוא שהקבב יהיה ישר מבחינת העובי וזאת בכדי שיעשה בצורה שווה בעת הצלייה.

 

צליית הקבבים

החלק האחרון הוא צליית קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל חשמלי. היתרון בגריל החשמלי הוא שכל שצריך לעשות הוא לחבר אותו לחשמל ובלחיצת כפתור הוא יתחיל להתלהט בשבילנו. לא צריך להכין יותר מידי דברים, לא צריך להחליף חולצה ולא צריך להתעסק עם שום דבר חוץ מהגריל עצמו. לאחר שהגריל נהיה לוהט אנחנו נתחיל להכין את האוכל. נכניס את הקבבים לגריל החשמלי, ניתן להם את המרווח שהם צריכים ביניהם בכדי שיוכלו להתבשל כמו שצריך. לאחר מספר דקות שהקבב קיבל את הצלייה מצד אחד נהפוך ונחזור על הפעולה ככה שיהיה מושלם גם מהצד השני.

לאחר מכן נוציא את הקבבים, ניתן להם כמה דקות של מנוחה, ונגיש אותם לכל המתארחים שיוכלו ליהנות מהטעם המופלא שלהם. יש חשיבות רבה לכלל המרכיבים ובמיוחד לבירה ולחזרת הלבנה. מה שמדהים שאם היינו אומרים עד לפני מספר שנים לאנשים על קבבים עם חזרת לבנה בפנים, הם היו מחמיצים פנים ולא היו מוכנים אפילו לטעום. החזרת הפכה היום לבת בית אצל המון אנשים ואינה שמורה רק לימי החג של האשכנזים, וטוב שכך כי מדובר בחוויית טעמים לכל אדם.

 

 

גריל חשמלי – עולם חדש של נוחות

הרבה אנשים יגידו לכם שהם לא יודעים איך הם חיו לפני שהביאו לבית את הגריל החשמלי. הגריל החשמלי חוסך המון זמן והנוחות שלו מפתיעה במיוחד, הוא מתלהט במהירות רבה ואפשרויות הביצוע שלו כל כך רבות. אם אתם מחפשים להתחיל לבשל על גריל בצורה מהירה וללא התעסקות מיותרת מסביב, גריל חשמלי הוא הדבר הנכון בשבילכם.

כשאנחנו משתמשים בגריל חשמלי אנחנו לא צריכים לקוות שיש מספיק גז בבלון או להתחיל דאוג לפחמים כמו בגרילים אחרים, אנחנו יכולים לחבר אותו לשקע ולהתחיל לראות איך הוא מתלהט במהירות. היופי בגרילים חשמליים שמתכונים רבים שהיינו בטוחים שהם שמורים רק לעולם הפחמים והגז, יוצאים מוצלחים במיוחד גם בגריל חשמלי.

 

אז איך בוחרים גריל חשמלי טוב לבית?

גריל חשמלי באמת הופך לנפוץ יותר ויותר וזה בזכות כל היתרונות שיש לו וכל זה לצד כך שיש מבחר שוק גדול בנושא ואפשר למצוא גריל חשמלי איכותי בכל תקציב. חשוב לדעת ולבחור במותג מוכר ואיכותי יותר מאחר והאחריות הנה חשובה בכל מה שקשור לגריל חשמלי. אחריות ארוכה, לצד אמינות יכולה בעתיד לחסוך לנו כסף רב כאשר בחירה לא נכונה של גריל חשמלי יכולה לעלות לנו בעתיד ביוקר.

בנוסף תזכרו תמיד שאין חכם כבעל ניסיון, ואם יש לכם חבר או מכר מסוים שיש לו גריל חשמלי והוא עבר את כל תהליך הרכישה והבחירה גם הוא יוכל לתת לכם את העצות הטובות ביותר בבחירת הגריל החשמלי הנכון לביתכם ולתקציב שלכם. תקשיבו להמלצות של אנשים ותתייעצו גם עם מומחים שיכולים לעזור לכם בתחום.

לסיכום

קבבים בבירה עם חזרת לבנה בגריל חשמלי הם פשוט נהדרים. לאחר שתנסו את המתכון בפעם הראשונה אתם תהיו בשוק מכמה שהוא טעים וכמה שהוא דומה למקור בעת השימוש בגריל חשמלי. גריל חשמלי הוא אחלה אופציה למי שלא רוצה להתלכלך ולשבור את הראש בכל מה שקשור לגז ופחמים. אז אם יש לכם גריל חשמלי אתם מוזמנים להיכנס לאתר, לבחור את אחד מן המתכונים שלנו לגריל החשמלי שלכם, להזמין את החבר’ה ולפנק אותם באוכל איכותי, טעים ומשביעה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות