BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת גריל גז

גרילי הגז שינו את עולם הברביקיו בשנים האחרונות, והם מציעים לנו מזון ברמה גבוהה לצד נוחות משתמש בלתי מתפשרת. רכישת גריל גז היא עניין שמומלץ להשקיע בו מעט מחשבה, על מנת לקבל מוצר שמתאים לצרכים שלנו, וגם כזה שיוכל ללוות אותנו במהלך השנים הבאות ללא תקלות וצורך בהחלפה. מה עלינו לדעת לפני שאנו מתכוונים לבצע רכישת גריל גז? במאמר הבא.

גרילי הגז משנים את עולם הברביקיו

גריל גז מקצועי מעניק לנו מספר פיצ’רים שהופכים את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים. בעבר היינו משתמשים בגרילי פחמים פשוטים, שהיו למעשה קופסאות אלומיניום מלבניות עם רשת צלייה המונחת עליהם. הגרילים של פעם היו מצריכים מאיתנו התעסקות מתישה על פחמים, נפנוף בלתי פוסק, ועבודה מפרכת של ניקוי ותחזוקה. גרילי הגז הם “חיות” אחרות לחלוטין, והם מעניקים לנו נוחות מפתיעה מתחילת תהליך הכנת המזון, ועד לקבלת החוויה הקולינרית המשובחת.

אופן הפעולה של גריל גז

עוצמת החום המאפשרת את הצלייה על גבי גריל הגז, מגיעה למעשה ממבערי נירוסטה עוצמתיים המותקנים בחלקו התחתון. מהמבערים – החום עובר אל משולשי האמייל, ומשם הוא מתפזר בצורה אחידה על גבי רשתות הצלייה. גוף גריל הגז עשוי לרוב מחומרים מבודדים דוגמת פורצלן ואמייל, והוא מצויד במכסה קעור המאפשר ניצול אידיאלי של החום, האדים והעשן לקבלת מזון עסיסי וארומטי מאין כמוהו!

יתרונותיו של גריל הגז

ישנן מספר סיבות עיקריות, שבזכותן אנשים רבים בוחרים לעזוב את עולם הפחמים ולעבור לנוחות שמציע גריל הגז:

הצתה מהירה

בעת שימוש בגרילי הפחמים, אנו לעתים נאלצים להיאבק עם פחמים עיקשים שאינם מעוניינים להידלק. גריל גז מאפשר לנו הצתה מיידית ברגע שאנו מעוניינים להדליק אותו, וזה חוסך מאיתנו מאמץ וזמן רב.

פיזור חום אחיד

תודות למנגנון שבו פועלים גרילי הגז, מתאפשרת הכנת מזון אחידה וללא חלקים שאינם עשויים בבשר. גחלים מטבען, אינן מעניקות פיזור חום אחיד – וזה עלול להביא למזון שאינו מוכן בחלקו, או לחילופין חרוך יתר על המידה. פיזור החום האחיד בגריל הגז – מאפשר לנו הכנת מזון ברמה גבוהה במיוחד, גם אם אין לנו ניסיון רב.

חיסכון משמעותי בזמן

כשאנו משתמשים בגריל גז, אנו חוסכים המון זמן! הסיבה הראשונה היא ההצתה המיידית והיעדר הצורך בפחמים, הסיבה השנייה היא ניצול החום היעיל – שהופך את תהליך ההכנה לממוקד במיוחד. בגריל גז – ביכולתנו לפקח על רמת הצלייה באופן מדויק, ולהגביר את עוצמת החום ככל שאנו צריכים, מה שאנו לא יכולים לעשות כשמדובר בגריל פחמים. כמו כן, גריל גז מקצועי מעוצב באופן כזה המאפשר לו לאגור חום בצורה הטובה ביותר, ולכן תהליך הצלייה מתקצר באופן משמעותי.

רכישת גריל גז

יש מגוון מרשים של גרילי גז בשוק, וייתכן והדבר יבלבל אותנו כשנהיה מעוניינים לבצע רכישת גריל גז. כיצד נוכל לבחור באופן נכון?

בחרו במותג איכותי

זכרו שמומלץ להשקיע מעט יותר, ולקבל גריל גז איכותי שיעניק לכם ראש שקט לשנים הבאות! הקפידו לבחור בחברה מובילה ובמותג איכותי.

בחנו את הצרכים שלכם

שימו לב שאתם רוכשים את גריל הגז המתאים לכם! במידה ואתם לא משתמשים בגריל יותר מדי, ייתכן ותעדיפו לרכוש גריל גז פשוט יותר, ולא גריל גז מקצועי וגדול.

עיינו בחוות דעת

המלצה ממקור ראשון היא הטובה ביותר, אך במידה וזה לא מתאפשר – מומלץ לקרוא חוות דעת ממספר מקורות, ולא להסתמך על מקור אחד בלבד! באופן זה תוכלו לקבל תמונה אמינה יותר לגבי המוצר הרלוונטי.

רכישת גריל גז

רכישת גריל גז ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות