BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת מעשנות בשרים

מעשנות בשרים נכנסו לאופנה בשנים האחרונות, והן מהוות מעין סמל סטטוס המעיד על רמת המקצועיות של האדם המשתמש בהן. האם אכן מעשנת בשרים מעידה על ניסיון, והאם עלינו לצבור “שעות טיסה” בתחום הצלייה לפני שאנו רוכשים לעצמנו מעשנת בשרים? ובכן, רכישת מעשנת בשרים הפכה להיות מקובלת גם כשאנו לא מקצוענים או שפים, והיא מאפשרת לנו לקבל מזון ברמה גבוהה במיוחד! מה חשוב לדעת לגבי רכישת מעשנת בשרים?

 

ההיסטוריה של עישון הבשר

עישון בשרים הוא אינו משהו חדש, ומדובר בשיטה המלווה את האנושות כבר מאות שנים. בעבר, עישון בשר שימש בעיקר ספנים או חיילים היוצאים למלחמה – והוא אפשר להם לשמר את הבשר למשך תקופות ארוכות מבלי שיירקב ויתקלקל. כיום, עישון הבשר משמש בעיקר לצרכים קולינאריים, ואנו משתמשים בו בכדי לגוון את המנות שלנו, וליהנות מטעמים מיוחדים וחדשים.

 

מעשנת בשרים מקצועית

יצרניות מובילות בתחום הפנאי והקמפינג, החלו בייצור מעשנות בשרים מקצועיות – המאפשרות הכנת מזון איכותי גם אם אנו לא מקצוענים של ממש. המעשנות הלו מתוכננות בהנדסת אנוש מתקדמת, ומאפשרות חווית צלייה יוצאת דופן לצד ארוחה ברמה גבוהה במיוחד. גוף המעשנת בנוי מחומרים מבודדי חום דוגמת פורצלן, אמייל או חרס – וזה עוזר בשמירת אנרגיית החום לאורך כל התהליך. עיצוב גוף המעשנת, מסייע בניצול החום, האדים והעשן – ליצירת מזון עסיסי, ארומטי, ובעל הטעם המעושן הייחודי.

 

רכישת מעשנת בשרים

כיום, גם אנשים שהם לא מקצוענים – נוהגים לרכוש לעצמם מעשנת בשרים איכותית, ונהנים ממזון חלומי בכל פעם שהם רוצים בכך! עבור מי מאיתנו שפחות מבין בתחום המעשנות, המגוון עשוי להיות מבלבל במקצת, ולא תמיד נדע באיזו מעשנת לבחור. כיצד נבצע רכישת מעשנת בשרים מתאימה עבורנו?

 

הבנת דפוסי השימוש שלנו

כשנבין מהם דפוסי השימוש שלנו, נוכל להבין ביתר קלות מהו המוצר המתאים עבורנו. האם אנו זקוקים למעשנת גדולה או קטנה? מהו חומר הבערה שכדאי יותר? שאלות כאלה תעזורנה לנו לכוון את עצמנו בעת חיפוש המעשנת המתאימה ביותר עבורנו. אנשים שעורכים אירועי ברביקיו אחת לשבוע או שבועיים, לרוב מחפשים מעשנת גדולה ומקצועית – המאפשרת להם הכנת מזון רב באופן סימולטני. ומה קורה במצב שאנו עורכים אירועי ברביקיו בתדירות נמוכה, או כשיש לנו חצר קטנה יחסית? במצב כזה כנראה שאנו מחפשים מעשנת בשרים קומפקטית יותר, שתאפשר לנו שימוש גם במקומות פחות מרווחים, ותאפשר לנו אחסנה וניוד קלים יותר.

 

עיון בחוות דעת

בעידן האינטרנט – חוות דעת הן זמינות עבורנו בלחיצת כפתור, אך האם זה הופך את העניין לפשוט יותר? כנראה שלא! כשאנו קוראים חוות דעת דיגיטליות, אנו לא יודעים מי באמת רשם אותן, וזה פוגם בתמונה הכוללת שאנו מקבלים על מוצר מסוים. במצבים כאלו, הדרך הטובה ביותר היא הצלבת חוות דעת ממקורות שונים, שתאפשר לנו לקבל תמונה אמינה יותר על מעשנת הבשרים או היצרן. טיפ אחרון וחשוב לגבי נושא חוות הדעת: במידה ומתאפשר לנו לקבל המלצה ממקור ראשון, זוהי הדרך המועדפת ביותר!

 

בחירת מותג מוביל + אחריות

רכישת מעשנת בשרים צריכה להיעשות במחשבה תחילה, ומומלץ לא להתפתות לרכוש מעשנות זולות מאיכות נמוכה. מעשנת בשרים ממותג מוביל תעניק לנו שקט בשנים הבאות, ותמנע מאיתנו טרטורים הקשורים לתיקונים והחלפות מוצר. יצרניות מובילות של מעשנות בשרים, לרוב גם מעניקות אחריות מורחבת על המוצרים שלהן – וזה בהחלט משהו שכדאי להתחשב בו! במידה ואתם מעוניינים לחסוך – חפשו מבצע על רכישת מעשנת בשרים ממותג מוביל!
רכישת מעשנות בשרים

רכישת מעשנות בשרים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות