BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל פחמים

שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים שמשלבים את המזרח והמערב בצורה הטובה ביותר. נכון, חמאת בוטנים נשמעת דבר אמריקאי מאוד אבל מדובר במתכון חדש שהחלטנו לשלב בין מרכיבי המזרח למרכיבי המערב. אז איך מכינים שיפודים של חזה עוף ברוטב של בוטנים על גריל הפחמים הביתי? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם.  אז החלטנו טיפה לגוון ולתת לכם מתכון טיפה יותר מיוחד אז בואו נתחיל בהכנה של שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל פחמים.

איך עושים את זה?  תרכשו את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
חזה עוף חתוך לקוביות  קילו 
חמאת בוטנים  7 כפות 
שום כתוש 3 שיניים 
שמן  2 כפות 
צ’ילי מתוק 2 כפות 
טריאקי  2 כפות 
סויה  2 כפות 
ג’ינג’ר מגורד  כפית 

אופן הכנה

שלב ראשון: תכינו מרינדה לחזה העוף 

אז עכשיו הגענו לחלק שצריך להכין את המרינדה לעוף שלנו, איך עושים את זה? ניקח את כל המרכיבים שיש לנו חוץ מחזה העוף ונתחיל לערבב אותם לבלילה אחידה ויפה של רוטב. בכדי לפרק את חמאת הבוטנים לרוטב כמו שצריך מומלץ או לחמם אותה לפני בכדי שתהיה נוזלית או שניתן לשפוך קצת מים בהדרגה עד שהיא תימס מספיק. סיימתם? תכניסו את חזה העוף שלכם ותתנו לו עכשיו לשבת בפנים משהו כמו לפחות 4-5 שעות שיספוג את הטעמים כמו שצריך. ההמלצה שלנו היא תמיד לילה שלם, אבל גם 5 שעות יכולים להספיק. 

 

שלב שני: שיפודים 

אז עכשיו אנחנו נוציא את חזה העוף שלנו ונתחיל בהכנה של שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל פחמים. ניקח את חתיכות חזה העוף ונתחיל לשפד אותם, ההמלצה שלנו לשיפודים היא תמיד שיפודי ברזל אשר מביאים עמם פחות טעם לוואי וקצת שומרים על הסביבה. 

 

שלב שלישי: צליית השיפודים 

עכשיו השלב האחרון בהכנה של שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל פחמים, הוא לקחת את השיפודים ולהניח אותם על גריל הפחמים. את חזה העוף אנחנו באמת נצלה באזור ה3-4 דקות על כל צד ככה שיהיה שחום מספיק ויקבל את טעמי הפחמים. לאחר מכן ניתן לשיפודים לנוח כמה דקות ונוכל להגיש אותם לכולם. 

גריל פחמים – הגריל שאנחנו זוכרים כלכך טוב מהילדות

אז אם אנחנו מדברים על גרילי פחמים לרוב נזכור בתמונה ראשונה את גריל הנירוסטה הישן והנוסטלגי שהיינו יכולים לרכוש (עד היום) בכל קיוסק. אז כן מדובר בגריל נוח מאוד שבכמה שקלים בודדים היינו יכולים לרכוש אותו ביחד עם כמה שקי פחמים טובים וכל מה שהיה מפריד בינינו לבין ארוחת בשרים הוא נייר טואלט עם קצת שמן. אבל, כמו שהחלפנו את הטלפונים, וכמו שיש את הנטפליקס גם הגרילים עוברים שינוי טכנולוגי והתקדמות מטורפת. העולם החל לצעוד קדימה ואיתו עולם צליית הבשרים ולא תאמינו גם המחירים לא מה שחשבתם.

גריל פחמים

 

גריל פחמים ביתי – לא תאמינו איזו איכות אתם מקבלים 

אז אם לא הבנתם עד עכשיו גרילי הפחמים של היום הם כבר ממש לא מה שהם היו בעבר. עולם צליית הבשרים הפך להיות מיינסטרים של ממש, דווקא בזמנים שיותר אנשים בוחרים לעבור למתכונת “בריאה” או “מוסרית” יותר של טבעונות, עולם הקרניבורים הופך להיות מיינסטרימי יותר, ויותר. אנשים מבינים שלא ניתן להחליף את הטעם של הסטייק או של הבשרים השונים ומחליטים להתחיל להכין ארוחות בשרים מדהימות וללמוד רזי בישול הבשרים באופן מושלם. לכן, גרילי הפחמים של היום כבר טובים בהרבה ומשוכללים בהרבה והם יכולים בקלות רבה לבצע פעולות צלייה רבות לסוגי בשרים שונים, כל שצריך הוא גריל פחמים איכותי לבית שלכם וזה הכל. 

 

גריל פחמים חדש – כמה זה? 

אז בכדי לרכוש גריל פחמים חדש אנשים חושבים שהם צריכים עכשיו לבצע הוצאה מטורפת אבל ממש לא כך הדבר. היום לעומת העבר ישנו שוק רווי והמון מתחרים שונים בכל הקשור לשוק גרילי הגז, כל שיש לעשות הוא להחליט על רכישה. אז אם החלטתם שהגיע זמנכם לרכוש גריל פחמים איכותי וחדש, אנחנו החלטנו לתת לכם מספר עצות לפני הרכישה שיועילו לכם ברכישת הגריל. 

 

אל תקנו מה שאתם לא צריכים 

אז איך בוחרים גריל פחמים? אז נכון, זה מאוד נוצץ לקנות גריל שאתם מסתכלים וחושבים כמה הוא טוב וכמה הוא היה יקר. לא תמיד היקר ביותר הוא הטוב ביותר, ובמיוחד לא תמיד היקר ביותר הוא הטוב ביותר עבורכם. אם החלטתם לרכוש גריל, תרכשו גריל שמתאים לצרכים שלכם. הצעת יעול? תעשו רשימה של כמה אתם מארחים או כמה אתם מתכוונים לארח, הן בתדירות והן במספר אנשים, אם אתם רואים שהתדירות היא פעם בחצי שנה ומדובר במספר של 5 אנשים לדוגמא אז באמת שלא צריך להתפזר עם הסכום שתשלמו על הגריל החדש. 

 

תקציב לפני יכול להועיל לכם ולצמצם אפשרויות 

אנחנו תמיד מאמינים שהצרכן צריך לרכוש נבון, ואנחנו כחברה לא נרצה שאדם יוציא את כל הכספים על גריל ביתי. צוות המומחים שלנו יודע להתאים לאנשים את הגריל לפי התקציב ולכן אנחנו ממליצים לכם לפני שאתם מגיעים לבחור את גריל הפחמים שלכם, תעשו בדק בית, תראו כמה אתם מוכנים להשקיע ואנחנו לצד הרצונות שלכם והצרכים שלכם נדע להתאים לכם את הגריל המושלם עבורכם. 

סיכום

אז הנה תכירו מתכון חדש וטיפה יותר מיוחד ממה שהכרתם לפני. שיפודי עוף ברוטב בוטנים בגריל פחמים הם שילוב מודרני של מזרח ומערב ובעיקר יתנו לכם להנות מאוכל טעים ואיכותי וקצת שבירת שגרה לא תפגע בכם. למתכון שיפודי עוף נוסף לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות