BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים

שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים הם הלהיט הגדול של הקיץ. למי שלא מכיר המשמש הוא פרי קיצי ונהדר שרבים דווקא בוחרים להשתמש בו למרינדות שונות בזכות הטעמים המתוקים שהוא מחזיק בו. אנחנו מאוד ממליצים לנסות פירות מסוגים שונים במרינדות שלכם לבשרים אתם לא תאמינו כמה הם מביאים טעמים מעניינים לבשר. איך עושים את זה? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם. אז עכשיו נתחיל בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים. איך מכינים את השיפודים באופן הטוב ביותר ועד כמה זה פשוט אתם לא תאמינו

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

 

מרכיבים כמות
פרגיות  1 ק”ג 
רוטב סויה  ½ כוס 
משמשים מרוסקים  כוס 
ריבת משמש  5 כפות 
שום כתוש  5 שיניים 
פפריקה חריפה  ½ כפית 

אופן ההכנה

שלב ראשון: הכנת מרינדה 

אז את המרינדה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים אנחנו ניקח את כל המצרכים שיש למעלה ללא הפרגיות ונתחיל לערבב למרינדה אחת. המטרה של המרינדה להיות אחידה ככה שכשנוסיף את הפרגיות הם יקבלו את הטעמים באופן שווה. לכן אנחנו ממליצים לערבב את הכל עד שיגיע למצב של משחה אחידה ורק לאחר מכן תוסיפו את הפרגיות למרינדה ותעבירו אותה מכוסה למקרר לפחות ללילה אחד שלם.

שלב שני: שיפודים

אז את השלב הבא הוא לשפד את השיפודים. אנחנו ממליצים לקחת את הפרגיות ולשפד בשיפודי מתכת. הסיבה לכך היא מכיוון שלשיפודי המתכת יש פחות טעם לוואי שעלול לפגום בטעם הבשר וכמובן שהם לא ישאירו חתיכות עץ בתוך הבשר. המלצה נוספת היא כמובן לשמור על ריווח מספק בין חתיכות הפרגיות.

שלב שלישי ואחרון: שלב הצלייה 

אז את השלב הבא הוא בעצם הצלייה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים. את השיפודים תניחו לאחר הדלקה של גריל הפחמים ותצרבו במשך 5 דקות על צד אחד. לאחר מכן תהפכו את השיפודים ותתנו להם עוד צריבה למשך עוד כ-5 דקות על הצד השני עד שיהיו מוכנים.

 

גריל פחמים – הגריל הנוסטלגי עם הטעם האהוב

אז לפני שאנחנו בכלל מתחילים את המתכון להכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים, אנחנו נספר לכם קצת על גריל הפחמים. מי מאיתנו לא זוכר את גרילי הפחמים בעבר שכולנו אהבנו, מדובר בגרילים נוסטלגיים מלאים בזכרונות אשר איתם היינו הולכים לכל מקום והם תמיד היו זרוקים בבגאז’ של אבא.

גריל פחמים וובר

אז כל מה שהיינו צריכים זה קודם כל הגריל ועם זה שק פחמים, קצת נייר טואלט ושמן והיה לנו אחלה של על האש. אבל היום הגרילים הללו כבר עברו שדרוג מטורף, אתם לא תאמינו איזה שדרוג. 

 

גרילי הפחמים – עברו שדרוג שאתם לא מאמינים 

אז אם אתם לא ידעתם גרילי הפחמים היום הם כבר ממש אבל ממש לא מה שאתם זוכרים מהעבר. היום אנחנו מחזיקים בהמון ידע חדש על צליית הבשרים ודווקא בימים אלו רוב האנשים בוחרים לשדרג את גריל הפחמים בבית לגריל איכותי יותר, טוב יותר ובעיקר נוח יותר לתפעול שיקל עליהם וימשיך איתם לשנים קדימה. הגריל מתאים מאוד למרפסות ולגינות ומדובר בעיצובים חדשניים לצד טכנולוגיות מדהימות ואיכויות צלייה שלא ניתן להסביר ואפילו חלק מהגרילים זקוקים לפחמים מסוגים שונים אשר מתאימים לשיטות צלייה שונות. אז כן, היום הגרילים הם כבר הפכו למשוכללים בהרבה וכמובן שבהתאם גם התחרות גדלה. 

 

גריל פחמים חדש ואיכותי – מה המחיר שלו? 

אז בכדי לרכוש גריל פחמים חדש ואיכותי קדה לתת לו תג מחיר מדויק. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה ובכדי לתת הצעת מחיר צריך להבין שמדובר בעולם עם תחרות ענקית שקיימת בשוק. היצרניות נכנסו לתחרות וטווח המחירים הפך למכמה מאות שקלים על לעשרות אלפי שקלים במקרים מסוימים. אז אנחנו בתור צרכנים יכולים לרכוש גרילי פחמים איכותיים במחירי רצפה. אז איך רוכשים גריל פחמים איכותי, הכנו לכם מדריך קצר שיכול לעזור לכם.

 

תכינו את התקציב שלכם מראש ואל תחרגו ממנו

אז כן ההצעה הראשונה שלנו היא קודם כל להחליט על תקציב לפני שאתם בוחרים בכלל להתחיל לחפש את גריל הפחמים שלכם, תעשו בדיקה ותראו כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז על גריל הפחמים הבא שלכם. לאחר שתתאימו לעצמכם תקציב יהיה לכם הרבה אבל הרבה יותר קל להתחיל לחפש לעצמכם את הגריל הבא, ותעשו לעצמכם טובה אל תחרגו מהתקציב שהגדרתם.

 

אל תרכשו מה שאתם לא צריכים

אחד הדברים החשובים ביותר הוא ביצוע של רכישה חכמה, אם החלטתם על רכישה של גריל פחמים איכותי, אנחנו ממליצים לכם אל תרכשו גרילים ודברים שאתם לא צריכים עם הגריל. תעשו רשימה של הצרכים שלכם מן הגריל ורק לאחר מכן תתחילו לחפש את הגריל הטוב ביותר עבורכם. אם אתם לא מכירים מישהו שמבין בתחום אתם מוזמנים להתייעץ עם צוות המומחים שלנו הם ידעו איך לעזור לכם לבחור את הגריל הטוב ביותר או לקרוא את המדריך שלנו “איך בוחרים גריל פחמים?“.

לסיכום

אז כמו שהבנתם מדובר במתכון קליל ומהיר וטעים במיוחד. כל מי שטעם שיפודי פרגיות במרינדת משמש בגריל פחמים היה מופתע מהטעמים הנדירים שיש לשיפודים הללו בצלייה בגריל הפחמים. אנחנו ממליצים לכם לנסות ולעשות את השיפודים הללו ואתם תהיו בשוק מכמה שהם טעימים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות