BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לשיפודי פרגיות במרינדת משמש במעשנת בשרים

שיפודי פרגיות במרינדת משמש במעשנת בשרים זה אחד מן המתכונים הפשוטים והמפתיעים בטעם שיצא לנו להכין. השילוב של פירות קיציים ביחד עם הפרגיות וטעמי העישון יכולים להשפיע מאוד ולגרום לטעמים שלא ציפיתם להם בכלל. אז אם החלטתם לנסות את הטעמים של הקיץ בתוך הפרגיות מדובר במתכון המושלם עבורכם .אז החלטנו לגוון קצת במתכוני המעשנות ולעשות מתכון מעניין במיוחד של הכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש במעשנת בשרים. מדובר במתכון עם שילוב טעמים וקיצי במיוחד שאנשים בקיץ יוכלו להנות ממנו וטעמי המשמש שהם טעמים קיציים ומדהימים שיכולים להשתלב נהדר עם הפרגית.

תחילה נרכוש את המרכיבים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
פרגיות 1 ק”ג
רוטב סויה ½ כוס
משמשים מרוסקים כוס
ריבת משמש 5 כפות
שום כתוש 5 שיניים
פפריקה חריפה ½ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון: מרינדה

אז שלב ראשון בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש במעשנת בשרים, הוא הכנת המרינדה. אנחנו ממליצים על מרינדה איכותית וטובה במיוחד שתכלול את המצרכים שלמעלה. תקחו את כל המרכיבים שיש למעלה ותערבבו אותם למרינדה אחת. רק לאחר שהיא סמיכה ויפה ואחידה אתם יכולים להוסיף את הפרגיות לבפנים ולהתחיל לערבב כמו שצריך את הפרגיות עצמן. עכשיו תתנו להן את הזמן שלהן במרינדה, המלצת מערכת – תמיד לתת לילה שלם, אבל אם אין לכם את כל הלילה 3-4 שעות יספיגו מספיק טעמים.

 

שלב שני: הכנת השיפודים

אז השלב השני בהכנה של שיפודי פרגיות במרינדת משמש במעשנת בשרים הוא הכנת השיפודים עצמם. המלצת המערכת היא כמו שאתם יודעים היא שימוש בשיפודי מתכת שהם יותר איכותיים וכמובן מעבירים פחות טעמי לוואי לבשר ולא יכולים להשאיר חתיכות עץ בתוך הפרגיות. סיימתם להרכיב את השיפודים? מעולה בוא נעבור לשלב האחרון, שלב הצלייה.

 

שלב שלישי: צלייה של השיפודים במעשנה

את המעשנה תכוונו לחום של 220 מעלות. לאחר מכן הביאו את השיפודים ותכניסו אותם לתוך המעשנה. תתנו להם כמה דקות להיצלות כמו שצריך ואפילו תהפכו אותם שיקבלו את הטעמים של העשן. לאחר מכן שסיימתם לצלות אותם במעשנה תוציאו את השיפודים ותנו להם מנוחה ממש של 2 דקות ובתיאבון לכולם!

 

מעשנת בשרים – היסטוריה עשירה של כלי מדהים לשימוש

אז מי שלא מכיר ולא יודע מעשנת הבשרים היא כלי מופלא בעל היסטוריה ארוכה מאוד בעולם הבישול. אם תחפשו סיפורים על המעשנות תשמעו המון מהם וכמה שהם עברו והיו בתקופות שונות בהיסטוריה. אז כן כמו אתם רואים מדובר באחד מן הכלים לצלייה היותר מוכרים בעולם והעניין שהרבה לא יודעים עדיין עד כמה ההיסטוריה שלו ארוכה וכמה חיוניות הייתה לכלי הזה בעבר.

מעשנת בשרים

הכלי בעבר היה משמש את המשפחות הדלות האמצעים בעיקר לשלם שימור המזון על ידי תהליך העישון של המזון. היו אוספים את הבשר הטרי והדגים שהיו משיגים והמטרה שלהם הייתה לשמור עליהם לכמה שיותר זמן, מאחר ולא ניתן היה לדעת מתי בפעם הבאה יהיה להם שוב בשר טרי או דגים.

המעשנות היום כבר לא מה שאתם חושבים מפעם

כולנו מכירים את המעשנה הישנה של סבא שהוא היה מכין מדוד ישן או ממקרר שהתקלקל. היום? היום המעשנות כבר התקדמו טכנולוגית ואם תראו אותן לסבא הוא לא יבין איך הן פועלות בכלל. את הישן החליף ההייטק והטכנולוגיה הגיעה גם היא. ניתן לשלוט בחום של המעשנות, חלקן עובדות כבר על גז או חשמל וכמובן העיצובים הפכו לעיצובים מרהיבים שרבים מן האנשים לא מאמינים בכלל שמדובר במעשנה. אז היום חוץ מפיצ’רים ועיצוב מרהיב גם התפעול הפך לקליל ונוח יותר וכמובן שהיכולות עולות על עצמן.

החלפה של המעשנה למעשנה חדשה, כמה יעלה לי דבר כזה?

החלטתם להחליף את המעשנה הישנה שלכם ולהביא מעשנה חדשה? מעולה הגיע הזמן לחדש למעשנה איכותית וטובה יותר שתשרת אתכם נאמנה. המעשנות היום מחזיקות במחירים שונים ומגוונים בזכות שוק רחב של יצרניות. אז אם החלטתם לבצע רכישה של מעשנה חדשה לבית שלכם, הנה מספר עצות שיכולות להיות לכם מועילות במיוחד.

הכינו את התקציב שלכם מראש

שאלתם את עצמכם כמה עולה מעשנת בשרים? אז כן קודם כל בגלל התחרות הרבה שיש בשוק, אי אפשר לשים תג מחיר מדויק על המעשנה שאתם רוצים לרכוש. ניתן לרכוש מעשנה במאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים ולכן אנחנו ממליצים להכין את התקציב שלכם מראש.

רשימת צרכים שלכם מן המעשנה

לפני שאתם רוכשים מעשנה חדשה תעשו בדיקה מה הצרכים שלכם בכלל מהמעשנה וככה יהיה לכם יותר קל גם להתאים תקציב. אם אתם מתכוונים להשתמש בה פעם באף פעם אז אין סיבה להוצאה גדולה עדיף מעשנה איכותית וקטנה יותר אשר תשרת אתכם במקרי הצורך.

התייעצו עם מומחה

היום יש המון מומחים בתחומים הללו של מעשנות מסוגים שונים וכן גרילים מסוגים שונים. המון מידע גם יש באינטרנט ואפילו יש קבוצות ייעודיות בפייסבוק ובמקומות שונים. ההמלצה שלנו תתייעצו איתם הם ידעו לתת לכם עצה איכותית ששווה זהב במקרים הללו. במידה ועדיין לא החלטתם אתם כמובן מוזמנים ליצור קשר איתו וצוות המומחים שלנו ידע להתאים לכם את המעשנה הטובה ביותר עבורכם.

לסיכום

אז כמו שאתם רואים שיפודי פרגיות במרינדת משמש במעשנת בשרים הוא מתכון קיצי מבטיח וטעים במיוחד ואפילו מעט מרענן. אנחנו ממליצים לקרוא את המדריך שלנו לאיך לצלות ירקות במעשנות בשרים או לנסות את המתכון וניתן להכין את אותו על בסיס פירות שונים בהתאם לעונה, תנסו ואתם לא תאמינו כמה זה טעים. למתכון פרגיות נוסף לחצו כאן.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות