BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים

מדובר אולי במתכון הכי בנאלי שאפשר להכין ותמיד יש את כל המרכיבים בבית שלנו בכדי להכין שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים. כולנו זוכרים את שיפודי הפרגיות מימים עברו בתור ילדים, ועכשיו אנחנו כאן כדי לתת לכם מתכון חדש, קצת שובר שגרה ובעיקר טעים מאוד וערב לחך. אז תבעירו את גריל הפחמים שלכם ובואו נתחיל. אז הכנה של שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים היא ממש פשוטה ומדובר באחד מן המתכונים היותר פשוטים שיצא לכם להכין. הטעמים לעומת זאת, הם פשוט מדהימים וכל אדם יוכל להינות מהם באופן שקשה לתאר. אז בואו נתחיל.

 אנחנו ממליצים לאסוף את המצרכים הבאים:

רשימת מצרכים

מרכיבים כמות
פרגיות 1 ק”ג
ברביקיו 3 כפות
כמון 2 כפות
פפריקה 1 כף
מלח 1 כפית
חרדל 2 כפות
שום גבישי/אבקת שום 1.5 כפית

אופן הכנה

שלב ראשון – הכנת המרינדה

כשאנחנו רוצים להכין שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים אנחנו חייבים להשקיע במרינדה איכותית. לכן נחתוך את הפרגיות שלנו לקוביות ואז ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו ונערבב אותם ביחד טוב טוב ככה שהפרגית תזכה לקבל מכל הטוב שיש בקערה. אז עכשיו כשסיימנו להכין את המרינדה והכנסנו את הפרגיות, נכניס את זה למקרר לכל הלילה כדי שיספגו הטעמים כמו שצריך.

שלב שני – צליית השיפודים

אחרי שסיימנו להרכיב את השיפודים שלנו עכשיו הגיע הזמן לעשות את החלק האחרון והזה להרכיב את השיפודים לצלות אותם בגריל הפחמים. אז עכשיו נרכיב את השיפודים שלנו ונדליק את גריל הפחמים שלנו. שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים יצטרכו לקבל צריבה של כ3-5 דקות על כל צד ואז נוציא אותם ויש לנו אחלה ארוחה בלי מאמץ בכלל. למתכון במרינדה נוסף לחצו כאן

גריל פחמים – גריל נוסטלגי עם סיפורי ילדות

אז גריל הפחמים הוא טריגר נוסטלגי גדול מאוד בחיים של כל ישראלי ואולי כמעט כל אדם בעולם. הסיבה לכך היא “מסיבות” העל האש שהיינו עושים בילדות עם המשפחה והחברים בתור ילדים ואיך היינו אוהבים לראות את כל הבשרים נצלים על המנגל לאט לאט וטורפים את זה במהירות.

שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים

אז נכון, מנהג העל האש לא נעלם מן העולם אבל כמו דברים רבים גם גריל הפחמים השתדרג משמעותית ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל פחמים חדש ואיכותי לבית שלהם.

 

גריל פחמים ביתי – קצת על השדרוגים שהוא עבר

אז פעם אם אתם זוכרים גריל פחמים היה ה”מנגל” שהיינו רוכשים כמעט בכל מקום שהיה עולה כמה שקלים בודדים בצבע כסוף. עם הגריל הזה היינו רוכשים כמובן את שקי הפחמים שהיו גם הם עולים כמה שקלים בודדים ונוסעים עם זה ליער הקרוב או לפארק הקרוב או אפילו בגינה של הבניין או של הבית.

היום כבר הגריל הפך להיות משהו משודרג בהרבה ומרשים בהרבה. הוא מחזיק בכל מיני עיצובים חדשניים וכמובן, שאפיו הפחמים השתדרגו ממה שהכרנו. אז היום לגריל הפחמים יש המון תוספות טכולוגיות חדשניות שקשה להכניס לרשימה אחת וכל זה ניתן לרכוש בלי להשקיע יותר מידי כסף כמו שרבים חושבים שצריך.

אז כמה עולה גריל פחמים חדש ואיכותי כזה?

אז רבים חושבים שגריל פחמים איכותי הוא הוצאה כבדה מאוד ושמדובר בגריל שיגרום לנו להשקיע תקציב רב במיוחד אבל חשוב להדגיש שלא כך הדבר. היום בשביל לרכוש גריל פחמים איכותי חשוב ללמוד ולהבין את השוק מאחר וישנה תחרות רבה בכל הקשור לגרילי מסוגים שונים בכלל ולגרילי פחמים בפרט.

המחיר של גריל פחמים חדש יכול לנוע מכמה מאות שקלים ואפילו להגיע במקרי קיצון לעשרות אלפי שקלים ולכן חשוב להבין איך לחפש גריל איכותי לבית. לשם כך אספנו לכם מספר טיפים מנצחים:

טיפ מנצח מספר 1 – תכינו את הכסף מראש

חשוב מאוד לפני רכישת גריל הפחמים לבדוק באמת כמה אתם מוכנים להשקיע, גריל פחמים הוא יכול לעלות בטווחי מחירים שונים וחשוב שאתם תמצאו את מקומכם על טווח המחירים הרחב בשוק הגרילים. לכן תבצעו בדיקה ותראו כמה אתם מוכנים להשקיע בהתאם לצרכים שלכם מהגריל.

 

טיפ מנצח מספר 2 – התייעצות עם מומחה היא לא סתם המלצה

אנחנו לא סתם ממליצים לכם לבצע התייעצות עם מומחה. היום בעידן המודרני לכל אחד יש את הצרכים שלו מהגריל ולכן חשוב לדעת להתייעץ עם האנשים הנכונים לפני רכישת הגריל. לרובנו יש אדם שביצע רכישה דומה שאנחנו מכירים והוא יכול לתת לנו את ההמלצות שלו בנוגע לרכישה ולתת לנו רקע על הגריל שאנחנו רוצים לרכוש. לא מכירים אחד? יש המון קבוצות ייעודיות בפייסבוק וברשתות החברתיות ובנוסף תמיד אפשר לפנות אל צוות המומחים שלנו שידע לספק לכם את כל המידע הרלוונטי.

 

טיפ מנצח מספר 3 – מותגים מובילים מומלצים יותר

אנחנו חייבים להדגיש שמדובר בטיפ שהוא אינו חובה אבל אין חכם כבעל ניסיון. אנחנו תמיד נעדיף להשתמש בגריל של מותג מוביל מאחר ומניסיון הגרילים שלהם יהיו איכותיים יותר (ברוב המקרים לא תמיד) והאחריות שלהם תהיו ארוכה יותר, ככה שהוא יהיה עמיד יותר באופן משמעותי.

לסיכום

אז כמו שהבנתם שיפודי פרגיות במרינדת ברביקיו וכמון בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד, מוזמנים ללכת לקצב לרכוש פרגיות והנה יש לכם אחלה ארוחה במינימום מאמץ. אהבתם? מוזמנים לבחון עוד מהמתכונים הנהדרים שלנו.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות