BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לקנות גריל חשמלי – ניידות לכל מקום ואיכות ללא פשרות

חושבים על חופשה טובה ולא מתחשק לכם לנסוע לבד לחו”ל? לא רואים את עצמכם לוקחים שוב טיסה, מגיעים לשדה התעופה ומתעייפים בדרך? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם. מצד שני, זה לא אומר שבגלל זה לא מגיע לכם לראות עולם.

לכן אנחנו שמחים להזכיר לכם שקיימת גם אפשרות אחרת לחופשה והיא: הפלגה לכל מקום בעולם! כל מי שכבר יצא להפלגה יוכל לספר לכם עד כמה בילוי כזה יכול להיות נהדר, מה שאומר שגם לכם זה יכול להתאים.

הפלגה תיקח אתכם לכל אזור שתרצו לראות, בין אם זה יוון, טורקיה, איטליה או מקומות הרבה יותר רחוקים. בנוסף לכך שיש הרבה מאוד אוניות פאר נפלאות, יש גם לא מעט פינוקים קולינריים שיוכלו לחכות לכם בחופשה שכן בכל האוניות הללו יש לא מעט מסעדות טובות.

עם זאת, במידה וברור לכם שאחרי כמה ימים כבר לא תרצו לאכול במסעדה של האונייה, כדאי שתדעו שיש גם דרך אחרת. זה לא שאתם צריכים להתחיל להכין לעצמכם כריכים לכל החופשה לפני שאתם יוצאים לדרך, שכן במקום זה תוכלו לקנות גריל חשמלי ולקחת אותו איתכם. אם עד היום חשבתם שכל הגרילים מתחלקים ל2 קטגוריות: גריל גז וגריל פחמים הרי שישנה קטגוריה נוספת – גריל חשמלי!

למה דווקא גריל חשמלי?

לקנות גריל חשמלי ולקחת אותו להפלגה הקרובה זו בחירה נפלאה כי בצורה כזאת אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד יהיה לכם מה לאכול.

הגריל כולל את כל מה שצריך, נוח לקחת אותו והוא גם לא כבד מידי. בנוסף, אם תדליקו מנגל חשמלי בכלל לא תצטרכו לקנות פחמים, להיאבק בהם כדי להדליק אותם או לדאוג לכבות אותם בצורה מושלמת אחרי השימוש.

באוניות הנופש הגדולות יש מקומות מיוחדים שבהם מותר להדליק אש והמקומות הללו בדרך כלל מאוד מסודרים. זה אומר שתוכלו להגיע עם כל הציוד שלכם, עם הבשר ועם בני המשפחה למקום המיועד לפיקניקים מהסוג הזה ותיהנו מכל רגע. ההרגשה של לעשות “על האש” בהפלגה כזאת היא נפלאה כי אתם נהנים מהשמש, מהאווירה וגם מהים הפתוח, אז למה לחשוב פעמיים?

 

עדיף לקנות גריל כמה שיותר איכותי

כאשר תתחילו לבדוק את התחום של גרילים חשמליים, אתם תראו שיש למעשה לא מעט גרילים שביניהם תוכלו לבחור. עם זאת, כפי שאנחנו יכולים לראות לגבי תחומים אחרים, גם כאן לא כל המוצרים מספיק טובים, איכותיים וגם נוחים לנשיאה.

חשוב לשים לב כמובן להבדל שבין גריל חשמלי שאתם קונים למרפסת הביתית שלכם ובין גריל שאתם רוצים לקחת איתכם להפלגה. הגריל להפלגה לא יכול לשקול יותר מידי ועדיף שהוא יהיה חזק וקומפקטי. לכן כדאי לבדוק מי ייצר את המכשיר והאם מכל שאר הבחינות הוא מתאים לכם.

 

חוות הדעת של הלקוחות האחרים

אם יש לכם דילמה לגבי קניית הגריל ואתם לא יודעים במה לבחור, בהחלט אפשר להבין אתכם כי המבחר לעיתים מבלבל.

זו הנקודה שבה כדאי יהיה לקרוא, בין היתר, את חוות הדעת של מי שכבר רכש גריל כזה כי בדרך כלל חוות הדעת יכולות לסייע בקבלת ההחלטה. ההתרשמויות הללו נכתבו על יד אנשים כמוכם שקנו כבר בעבר גריל חשמלי כזה או אחר ומספרים לכם על השימוש בו מתוך החוויה האישית שלהם.

לכן אתם יכולים להיות בטוחים שחוות הדעת הללו נטולות אינטרס שיווקי, מה שאומר שהן מאוד אמינות. אתם תראו שאם תשקיעו ותיקנו מוצר איכותי שתוכלו לקחת, בין היתר, להפלגה הקרובה שלכם, לא תצטרכו על כך. גריל חשמלי זו בחירה נפלאה ונוחה מאוד לשימוש, אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר לקבלת המלצה חמה!

גריל חשמלי שאפשר לקחת להפלגות ונופשים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות