BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צאו ליהנות מהגינה והמרפסת – גריל איכותי ישפר את איכות החיים

לבנות בית עם גינה או עם מרפסת זה חלום של הרבה אנשים, אך האם באמת כולם עושים שימוש מאסיבי בחלק החיצוני של הבית?אם גם אתם הגעתם לשלב המרגש הזה בחיים שבו אתם בונים את בית החלומות שלכם ואם יש בבית הזה גינה, חייב להיות בגינה עוד אלמנט חשוב: מנגל!

לא בניתם את ההרחבה הזו לבית לחינם. הגריל החדש ייתן לכם סיבה לצאת החוצה ולעשות שימוש בגינה ובמרפסת.

ישראלים אוהבים לעשות על האש, מנגל או ברביקיו ולכן ברור מדוע גם אתם רוצים שיהיה לכם גריל גז איכותי ויפה בחוץ.

אם חשבתם לרגע לקנות גריל פחמים ולהמשיך להיאבק בכל פעם מחדש בהדלקתו, כדאי שתדעו שיש אלטרנטיבה נוחה יותר – גריל גז! היום לכולם יש גריל גז והאמת היא, שאם גם אתם תיקנו לעצמכם גריל כזה אתם לא תצטערו על כך.

 

אוכלים ביחד ושומרים על חום הבשר הצלוי

אחת מהבעיות שתמיד חוזרות על עצמן כשעושים על האש עם מנגל פחמים, זה שמישהו תמיד צריך לעמוד על יד המנגל, לשמור על האש וגם לדאוג שהבשר לא יישרף.

כתוצאה מכך אותו אדם, שבדרך כלל הוא בעל הבית, שעומד על יד הגריל למעשה בכלל לא מבלה עם המוזמנים. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם הייתם רוצים פעם אחת לבלות עם האורחים שבאו אליכם? אם כך, גריל גז זה הפתרון.

ראשית, אתם מדליקים אותו בלחיצת כפתור וללא כל קשר לתנאי מזג האוויר. שנית, אם כל הבשר יהיה מוכן תוכלו להנמיך את החום, לכסות את המנגל עם המכסה שלו וכך לשמור על חום הבשר.

זה אומר שבכל פעם כאחד מהאורחים ירצה תוספת הוא יוכל לקום ולקחת ישירות מהאש חתיכת בשר צלויה, טעימה וחמה. אין תחליף לגריל שעובד על גז ולכן זה טבעי שכמעט לכל האנשים יש גריל כזה בגינה, אז למה לחשוב כל כך הרבה? ולמי שרוצה לקחת את העניין צעד אחד קדימה – גם הקמת מטבח חוץ זו אפשרות!

כל מטבחי החוץ שלנו

 

כמה עולה גריל גז?

כשמדברים על קניית גריל גז לגינה הביתית צריך לשים לב היטב מה בדיוק קונים כי האפשרויות רבות. ראשית, יש היום כבר כמה חברות שמייצרות גרילים כאלה ושנית, יש גרילים מאיכויות שונות.

מה שחשוב להקפיד עליו כשקונים גריל גז הוא:

  • רמת החום שאליו הגריל יכול להגיע
  • הגודל, הגובה והרוחב של הגריל
  • הניידות של הגריל והגלגלים שלו
  • האפשרות לאחסן את הגריל לתקופה ארוכה מבלי שיגרם לו נזק
  • הניקיון של הגריל

 

כשתתחילו לבדוק את כל הנתונים האלה תגלו שפשוט אין אלטרנטיבה לגרילים האיכותיים כל כך של חברת וובר, אז למה אתם מחכים? הגרילים האלה אומנם לא זולים אך מאוד נוח לעבוד עליהם והם גם מחזיקים מעמד לשנים רבות.

הם עשויים מהחומרים הכי טובים שיש ולכן הם עמידים לחלודה, למים, ללחות ולשאר פגעי מזג האוויר ובנוסף לכך, גם תקבלו על הגריל אחריות לחודשים רבים.

גריל גז שימוש בגינה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות