BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאבונים / גרילי אבן

טאבון גז מאפשר הכנת פיצות, פוקאצ’ות, לחמים, בשרים מעושנים, ועוד… גריל אבן הוא מתקן יפהפה לשילוב בגינה שלכם, והוא יעניק לכם איכות צלייה גבוהה במיוחד – תודות לתא הבערה הנוח והגדול, הארובה, ותערובת הבנייה משמרת החום!

טאבון גז לפיצה

טאבון הוא לא רק מתקן אפייה – הוא אטרקציה! הטאבון טומן בחובו חוויה מיוחדת של אפיית מזון בכל פעם מחדש – ולכן הוא מאפשר לנו לשדרג אירועים שונים שאנו עורכים בביתנו מדי פעם. אין מדובר פה במשהו חדש – טאבון הוא מתקן אפייה עתיק ופופולארי כבר אלפי שנים, אבל היום? הוא מיוצר בעיצובים חדשניים ומחומרים איכותיים. 

אנחנו מציעים טאבון גז לפיצה בעיצוב אלגנטי, המאפשר הכנה של מגוון מזונות, ביניהם פיצות כמובן, פוקצ’ות, לחמים, בשרים מעושנים ועוד. העת החדשה מאפשרת לנו להביא אליכם טאבונים מצוידים בדלת זכוכית, מד–חום מובנה, ארובה עם אפשרויות ויסות, משטחי עבודה וגלגלי ניוד נוחים – ובגדול, מתקן מושלם ויעיל עבור מי שאוהב אוכל טוב!

גריל אבן

גרילי האבן הוא מתקן יפהפה, והוא יגרום לאורחים שלכם לסובב את הראש בכל פעם מחדש! ואולי גם לכם, לפחות בתקופה שלאחר רכישתו… תערובות הבנייה של גרילי האבן שלנו – מאפשרות שימור חום ייחודי בחלל הצלייה, וזה מעלה משמעותית את רמת הבשר, העוף, הדגים, או כל מזון אחר שנבחר לצלות על גבי הגריל שלנו. 

הגריל הוא לא רק מרשים ומייצר אוכל מושלם, הוא גם עמיד במיוחד בפני פגעי האקלים – ובמהרה יהפוך לחלק בלתי נפרד מנוף הגינה שלכם, וילווה אתכם במשך שנים רבות של הנאה. גריל אבן מאפשר לנו את ייחודיות הצלייה של פעם, באמצעות גזעים ופחמים – ומעניק למזון טעם שמיימי. גרילי האבן שלנו מעוצבים בצורה המאפשרת צלייה יעילה במיוחד, ומגיעים עם תא בערה גדול ונוח, רשתות צלייה איכותיות ומתכווננות, ארובה איכותית, משטחי עבודה ומקומות אחסון… אין ספק שמדובר באחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים להעניק לעצמכם – בתור חובבי ברביקיו וצליית מזון!

טאבוני הגז וגרילי האבן שלנו מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר, ומביאים אליכם הביתה את טכניקות הכנת המזון העתיקות, בשילוב עם עיצובים חדשניים, יעילים ויפהפיים. טאבון גז לפיצה או גריל אבן מאפשרים לכם הכנת פיצות, פוקצ’ות, בשרים מעושנים, ועוד… והכל עם טעם ייחודי ואותנטי, שיגרום לכם לשכוח לרגע שאתם יושבים בגינה שלכם, ולהרגיש כמו במסעדת שף!

אצלנו ב – BBQ תוכלו למצוא מגוון טאבונים, גרילי אבן ועוד מהרמה הגבוהה ביותר שקיימת. תוכלו להכין למשפחה וחברים את המתכונים האהובים עליכם: פיצות, פוקצ’ות, בשרים מעושנים, פיתות, מאפים מיוחדים, לחמים ועוד. ישנם הרבה טאבונים בשוק אבל אנו מחזיקים את הטובים ביותר. אז למה אתם מחכים בחרו טאבון גז לפיצה והזמינו עכשיו!

טאבון גז איכותי של חברת פורנטו הוא כלי נהדר לאפיה איכותית ומקצועית. גרילי האבן האיטלקיים של סרום עמידים בכל תנאי מזג האוויר ועשויים מבטון איכותי במיוחד! 

טאבון הוא כלי נהדר לאפיה!

הטאבון הוא למעשה סוג של תנור. חימום הטאבון נעשה על ידי הדלקת אש מתחתיו. נעשה בסוג תנור זה שימוש נרחב בעבר והוא שימש משפחות וכפרים רבים במזרח התיכון.

בכל טאבון ניתן לאפות שלל מאכלים, ביניהם לחמים שונים, פיצות ועוד מאכלים שונים רבים. המגבלה היחידה אודות האפיה על הטאבון היא הדמיון. אפשר להכין בצק עם שילובים שונים רבים כגון אגוזי מלך, אגוזי מקדמיה, אגוזי לוז, פקנים וגם צימוקים. בעבר הטאבון היה עשוי בפשטות אך כיום ניתן למצוא עיצובים חדשניים ומקוריים. למשל קיימים טאבונים העשויים מיציקות בטון וטאבון פחמים. מלבד זאת פופולרי מאוד גם לבחור בטאבון גז לפיצה.

שילוב הטאבון במסיבות

הטאבון הוא אטרקציה נהדרת במסיבות של ילדים. הוא מאפשר רעיון ייחודי ושונה מאשר המסיבות הסטנדרטיות. לא רק מסיבות של ילדים יכולים להנות משילוב טאבון, אלא גם אירועים אחרים של מבוגרים. ביניהם חגיגות ימי הולדת, אירועים בעבודה ואפילו חתונות. הטאבון מאפשר להכניס מאכלים ייחודיים ומעניינים שיגרמו לכל האורחים לזכור את האירוע לזמן רב. הטאבון הוא אטרקציה נהדרת ואינו מחייב עבודת הכנה רבה לפני העבודה עליו.

טאבוני עץ וטאבוני גז

קיימים יתרונות וחסרונות בין שני סוגי טאבונים אלה. השימוש בטאבוני עץ למשל הוא זול יותר, חומר הגלם – עץ זול יותר מחומר הגלם גז. עם זאת העבודה עם עץ פחות נקיה מאשר עבודה עם גז. הבדל נוסף נובע בטמפרטורה אליה ניתן להגיע עם כל אחד מסוגי הטאבונים. טאבונים של עץ יכולים להגיע לטמפרטורה של 550 מעלות ואילו טאבוני גז מגיעים עד לטמפרטורה של 450 מעלות בלבד. כמו כן טאבון מעץ מחייב תחזוקה שוטפת של הארובה וניקוי שלה וטאבון גז לא.

סוג הטאבון העשוי מאבן מלבני שמוט

סוג טאבון זה, העשוי מאבן מלבני שמוט מורכב כולו מלבנים. לבנים אלה נקראות לבני שמוט. הן מיוצרות מחוץ לארץ בתוך תבניות ונשרפות בטמפרטורה מאוד גבוהה של 1500 מעלות צלזיוס! היתרון של שרפה זו היא העמידות הגבוהה לאורך זמן רב מאוד. העמידות המתקבלת היא עמידות לחום, פן חשוב מאוד בטאבונים.

ניתן לרכוש טאבונים וגרילי אבן ממגוון החנויות שלנו בפריסה ארצית

טאבון באילת | טאבון בהרצליה | טאבון בחיפה | טאבון בירושלים | טאבון בפתח תקווה

צולים ונהנים:


כל הסיבות להתחדש בגריל גז

מאז שהאדם הקדמון למד לזרוק את נתחי הציד שלו למדורה, אנחנו נהנים מאחת הארוחות המשובחות, המשביעות והמענגות ביותר שהטבע סידר לנו. זה לא סתם שכולנו מאוהבים בעל האש ומסתחררים מהריח, הטעמים והאווירה סביב תאוות הבשרים המצוינת. חוויית הברביקיו מאפשרת לנו להתאסף סביב השולחן, ליהנות מסעודה משותפת שכולנו שותפים לתהליך ההכנה שלה, לשבת באוויר הפתוח מחוץ לבית ולהוציא תחת ידינו מטעמים שאף פעם לא מאכזבים. 

כיום מתקן גריל איכותי הוא פריט חובה לכל מרפסת, חצר וגינה, כאשר גריל גז נחשב לנחשק מכולם. אם בעבר טקס המנגל התרכז בעיקר בהדלקה והכיבוי של גריל הפחמים, כיום גריל גז מאפשר לחובבי הבשרים, הבישול וחוויית הצלייה להתרכז בעיקר בטעם, גם אם ממש אין לכם את זה בנפנוף. אז איך זה שמברשת אחת קטנה עומדת לנקות עבורכם מתקן גריל שלם, מהי הדרך המושלמת להוציא מהאש המבורגר בול כמו במסעדה ומה בכלל הקשר בין הסמארטפון שלכם למדיום וול?

סיבות שכדאי לדעת:


מדוע גריל גז זו הבחירה הטובה ביותר

גריל גז - יותר בריא, יותר ירוק​​

בזמן שמנגל הפחמים צורב בעיניים, מסוכן לנשימה, עשוי לגרום לכוויות או לדליקה מסוכנת והוא פולט פיח שנכנס הישר אל תוך הבשר, גריל הגז מייצר בעירה מווסתת המאפשרת לעשן להיגרם כתוצאה מהצלייה ולא מבעירת הפחמים, לבטל סופית את הגיצים ולמנוע מרעלנים מסוכנים לחדור אל תוך טעמו העדין של הבשר.

1

מהירות שלא הכרתם

תשאירו את הבישול האיטי לשפים ולאנשים עם סבלנות מוגזמת. לכם יש רעב מוגבר, ילדים משתוללים וכמות אורחים שצריך להשביע ויפה שעה אחת קודם. גריל הגז מצטיין בהכנה מידית, מדויקת, אפקטיבית וספונטנית של כל נתח שרק תבחרו – תוך דקות בלבד וללא מאמץ. אין צורך להקדים בשעתיים כדי להתחיל בהדלקה ובטח שאין צורך להקדיש שעתיים נוספות לניקוי יסודי.

2

טעם מנצח

עולם הברביקיו הבינלאומי רק הולך ומשתבח, ממש כמו יין טוב שמוגש ליד הסטייק העסיסי. החבהרות המובילות שמציעות דגמי גריל גז מתקדמים, פיתחו טכנולוגיות צלייה חדשניות שמאפשרות למנגליסט לעמוד בכל דרישה למידת עשייה, פיזור חום אחיד וטכניקה של לכידת אדים התורמת לעסיסיות. אמנם יש הטוענים שכל בשר על האש הוא טעים, אך במקרה הזה, ניתן לצלות עד לרמת טעם מושלמת גם דגים, שיפודי ירקות, עוף וכל דבר טעים אחר מהגריל הישר לצלחת.

3

תחזוקה קלה ונוחה לגריל הגז

מה פשוט יותר ממברשת ניקוי שתסיר בצ’יק את כל הלכלוך שהצטבר? ניקוי גריל הגז הוא כל כך פשוט! בעיקר הודות לניקוז השומנים היעיל והחומרים מהם עשוי המתקן כמו אלומיניום, נירוסטה וברזל יצוק, שמקלים משמעותית על הסרה של כל לכלוך באשר הוא.

4

שכלולים והתפתחויות

לבישול באהבה אין גבולות ועל כן, הוא ממשיך לחדש ולהתפתח. דגמים יוקרתיים מבית חברות הגריל המובילות מציעים למנגליסט המצוי פיצ’רים מצטיינים כמו משטחי עבודה נלווים, מתקן לתליית סט הצלייה, קומה להפשרה או שמירה על חום הבשר שסיים את הצלייה, וויסות חום ומה לא. עם כניסתם של הדגמים הנחשקים ביותר, הפך עולם העלאש הישראלי מתחביב שמתרחש אחת לזמן ממושך לפנאי אמיתי ומהנה של ממש.

5

מודולריות

גדול או קטן? עם עגלה וגלגלים או בלי? צבע כסוף או צבע אדום? כמה טוב שאפשר לבחור בדגם המושלם באופן אישי ומבין קולקציית דגמים עצומה! חוויית הכנת הבשרים היא אישית וכל אחד יכול לבחור את זו שהכי מתאימה לו מבחינת הנוחות, העיצוב, הפרקטיקה וכמובן התקציב.

6

חוויה

עולם ה”עלאשים” מוציא את הסועדים מארבע הקירות השגרתיים של המטבח החוצה וגורם להם לבלות יחד. בזכות תפעול הצלייה ברמה הגבוהה ביותר המתבצעת בגריל הגז, חובבי ברביקיו רבים אימצו את אמנות הבשרים כתחביב ממכר והם נהנים להכין למשפחתם ארוחות מדהימות שתמיד יוצאות מוצלחות וטעימות.

7

עמידות

מה תגידו על חסינות מושלמת מפני רוחות, גשמים וחמסין ישראלי? כל מנגל עשוי מחומרים עמידים במיוחד וליתר ביטחון מגיע עם כיסוי וניתן באמצעות הגלגלים גם לגרור אותו בנוחות אל מקום פנימי ומוסתר. נוסף על כך, כל רכישת גריל גז מחברה מוכרת תאפשר לכם ליהנות מציוד נלווה ומגן, חלקי חילוף מתאימים וזמינים במסגרת תקופת האחריות.

8

מה חשוב לבדוק לפני קנייה של גריל גז?

אתם עומדים להשתמש בו המון, אז כדאי שהוא ישרת אתכם בדרך הכי טובה שרק אפשר. לפניכם עצות זהב לרוכש הגריל המתחיל שישפיעו על אופן השימוש והחוויה שלכם כבר מהרגע הראשון:

גריל גז בהתאמה

לכל מתקן הצורה, העיצוב והפתרונות האישיים שלו. חשוב שתבחרו בדגם שישרת אתכם אישית בצורה הטובה ביותר, גם כצולים אך גם כסועדים.

גריל גז עם אחריות

עלותו של גריל הגז גבוהה ועל כן חשוב מאוד לבחור בדגם של חברה מוכרת שתספק לכם מענה מתי שרק תצטרכו ותאפשר לכם ליהנות מתיקונים, חלפים ושירות במידת הצורך.

מבערים איכותיים

מניעת התפרצות להבות, צבירת שומנים, כיבוי פתאומי, החלדה, פליטת פיח מסוכנת ושריפה מוגזמת של הבשר. מבערים מצוינים יבצעו עבודה אפקטיבית ללא תקלות כבר מהארוחה הראשונה.

מיקום וניידות

למקום שבו אתם עושים את הבשר יש חשיבות: האם המתקן יעמוד בצל? במקום סגור חלקית? בחשיפה גבוהה לרוח? ייסע איתכם לפיקניקים? ככל שתדייקו יותר בתכונות של המנגל שצריך לעמוד לצידכם, כך הוא יהיה הפריט המושלם.

כמות אנשים

אם אתם אוהבים מאוד לארח או שיש לכם משפחה גדולה, כדאי לרכוש גריל בעל שטח צלייה גדול ככל הניתן. לעומת זאת, אם מפעם לפעם בא לכם לזרוק לאש קצת פרגיות וקציצות תוכלו להסתפק בשטח צלייה קטן בלבד.

שאלות נפוצות בנושא גריל גז

אצלנו, תוכלו למצוא גרילי גז בטווח מחירים רחב, החל מ799 שקלים, ועד 16,900 ש”ח. ניתן למצוא למעלה מ30 גרילי גז שונים, כל גריל והמחיר שלו, כנסו לאתר ובחרו את הגריל שמתאים לתקציב שלכם!

כמובן – אחריות יבואן רשמי.

אנו עובדים עם המותגים המובילים בעולם, כגון: Weber, Dchef, Apex, Fornetto, Z grills ועוד… כנסו עכשיו וחברו את המותג שמתאים לכם!

לדי אנד אס ישראל 7 סניפים בכל חלקי הארץ: ראשון לציון, חיפה, פתח תקווה, הרצליה, ירושלים, באר שבע ואילת. ניתן למצוא את הכתובת והטלפון של כל סניף בעמוד “סניפים ויצירת קשר”.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות