BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנת סמיט פרימיום

בעלך כבר עשה כל סדנת עישון אפשרית שקשורה לעישון בשר, דגים ועופות? הוא משגע אותך עם העניין הזה וממש עוד מעט יש לו יום הולדת חמישים? מעשנת סמיט פרימיום היא המתנה המושלמת לבעלך! מדובר כאן על מעשנת שהיא אומנם לא זולה, אך היא הטובה ביותר בתחום ובעזרתה ניתן לעשן בשרה בצורה איכותית וטובה יותר מאשר במעשנות אחרות. לפיכך, אם את רוצה לפנק את בעלך ולתת לו את הטוב ביותר, מעשנת סמיט פרימיום זה כל מה שהוא צריך.

מציג את כל 2 התוצאות

  • Summit Charcoal Grill (תצוגה חדשה! סניף הרצליה – OUTLET)

    11,190
    הזמן עכשיו
  • Summit Charcoal Grill

    11,090
    הזמן עכשיו

המפרט הטכני של מעשנת סמיט פרימיום

מעשנת סמיט פרימיום היא אחת מהמעשנות הטובות בעולם. המעשנת מגיעה עם מגוון אביזרים שמאפשרים עישון פשוט, טעים ובלתי נשכח.

ראשית, המעשנת מגיעה, בין היתר, עם מדחום אינטגרלי, שבעזרתו ניתן לדעת את הטמפרטורה בתוך המעשנת. בנוסף, המעשנת מגיעה יחד עם עגלה מנירוסטה מאסיבית שמורכבת מארבעה גלגלים, כך שניתן לשנע אותה בקלות לכל מקום ואזור בגינה. בתוך המעשנת ישנו חרס שמאפשר למעשנת לשמור על החום בצורה הכי טובה שיש, וליצור עישון איטי ואיכותי לכל אורך הזמן. בנוסף לכך, יש למעשנת סמיט פרימיום 2 מדפי עץ מתקפלים, ומשטח צלייה בגודל 83 ס”מ, כך שגם מבחינה טכנית מאוד נוח לעבוד איתה. המעשנת מאוד פשוטה לתפעול ומעוצבת בצורה נפלאה כך שאין ספק שבעלך יתרגש מאוד אם תרכשי עבורו מתנה כל כך יפה לכבוד יום ההולדת שלו או לכבוד כל חגיגה אחרת.

היתרונות של מעשנת סמיט פרימיום

מעשנת סמיט פרימיום אמנם יקרה יותר ממעשנות אחרות, אך היא גם טובה ואיכותית מהן. למעשנת סמיט פרימיום יתרונות רבים בהשוואה למעשנות אחרות שבגללן היא נחשבת מובילה בתחום.

להלן רשימה של יתרונות בקניית מעשנת סמיט פרימיום:

התפעול של המעשנת

בשונה ממעשנות אחרות, מעשנת סמיט פרימיום מאוד קלה לתפעול, והשימוש בה לא דורש היכרות וחקירה מעמיקה.

העיצוב של המעשנת

המעשנת מעוצבת ובעלת מראה ייחודי וחדשני, שיוסיף הרבה למראה הגינה שלכם. כלומר, המעשנת מהווה גם פריט מעוצב ומעניקה לכם גם גינה מעוצבת וגם בשר בטעם נפלא.

השליטה בחום שהמעשנת מפיקה

הטכנולוגיה החדשנית והמיוחדת שיש ב: D-EGG שבמעשנת, מעניקה לצולה שליטה מלאה ברמת החום ואיכות הצלייה של המעשנת. בנוסף, יש במעשנת מדחים אינטגרלי ופתחי אוורור, שגם הם מעניקים שליטה ברמת החום ומונעים צלייה מוגזמת של הבשר.

הטעם של הבשר המעושן

החרס שנמצא במעשנת מאפשר צליית בשר איטית ופיזור חום שמעניקים לבשר טעם מיוחד טעים ובלתי נשכח.

הניידות של המעשנת

למעשנת סמיט פרימיום יש עגלה מנירוסטה בעלת 4 גלגלים שבאמצעותה המעשנת ניידת וניתן להניע אותה. הניידות של המעשנת מועילה מאוד, כאשר מאחסנים את המעשנת במקום לא נוח לצלייה, או כאשר רוצים להזיז ולשנות את מקומה.

השימושים האפשריים במעשנת

מלבד השימוש במעשנת על מנת לעשן בשר, ניתן להשתמש במעשנת סמיט פרימיום כמו תנור ולאפות בה בקלות.

מתי ניתן להשתמש במעשנת סמיט פרימיום?

עישון בשר במעשנת סמיט פרימיום מתאים לכל אירוע או ארוחה שתערכו. שימוש המעשנת המשודרגת הזו, יעניק לכם בשר בטעם בלתי נשכח, וישדרג לכם כל אירוע או ארוחה. מלבד עישון בשר, ניתן להשתמש במעשנת גם בתור תנור עבור אפיית חלות, פיתות, פיצות ועוד. לפיכך קניית מעשנת סמיט פרימיום גם תרצה ותשמח את בעלך מאוד, וגם תספק לך אוכל טעים ואיכותי יותר.

לסיכום

מעשנת סמיט פרימיום היא חלום של רבים, ואין ספק שבעלך יהיה מאושר אם יקבל מעשנת זו כמתנה. אמנם, קניית המעשנת הזו היא קנייה יקרה אך בסופו של דבר היא משתלמת משום שהמעשנת הזו איכותית, קלה לתפעול ומספקת בשר בטעם בלתי נשכח.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות