BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכנה איכותית של בשר – הנתח, הצלייה והאכילה – כך תעשו זאת נכון

לעשות על האש, או ברביקיו, זה מסוג אותם הדברים שכולנו בטוחים שאנחנו ממש טובים בהם. עם זאת, בסופו של דבר יש הבדל בין האופן שבו אנשים צולים בשרים שכן לא תמיד הטעם זהה. לכן, אם הגעתם למסקנה שעכשיו, לקראת יום העצמאות, אתם רוצים להתמקצע, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת על צליית בשר מקצועית.

אין כל ספק בכך שהדבר מתחיל בבחירת הגריל הנכון והמתקדם ביותר וכאן הזמן לעצור ולהבין: גריל גז זו הבחירה הנכונה. גריל פחמים הוא רומנטי, יפה ועתיק כי הוא דורש מאיתנו להיאבק בהדלקת הפחמים, אך ברוב המקרים בסופו של דבר הוא לא באמת פרקטי.

אם בכל זאת בא לכם לרכוש גריל פחמים – הכתבה הזו בשבילכם. לעומת זאת, גריל גז הופך את הצלייה לאומנות ולהנאה של ממש, אז למה שלא תתארגנו גם אתם ותיקנו לעצמכם גריל שיחזיק מעמד לעשרות שנים?

 

בשר ועוד בשר

כעת, אחרי שהשתכנעתם שהגיע הזמן לקנות גריל גז, נעבור לבשר וננסה להבין מה באמת משפיע על הטעם הסופי. ראשית, חשוב לבחור קצב טוב שאצלו תוכלו לקנות את הבשר הכי איכותי וטרי שיש, אך לא די בכך. עוד דבר שיכול להשפיע על טעמו הסופי של הבשר זו השאלה איך תצלו אותו והאם הוא היה מושרה ברטבים שונים או לא.

לא כל נתח כדאי להשרות ולכן חשוב גם לבדוק מה בדיוק אתם קונים ואיזה סוג של נתחים אתם מתכוונים להניח על האש. בנוסף לכך, אם בחרתם לקנות בשר קפוא יש חוק חשוב מאוד שעליכם לדעת: לא שמים בשר קפוא על הגריל. זה עלול לפגוע קשות בטעמו הסופי של הבשר ולכן עדיף להפשיר את הנתחים שאתם מתכוונים לצלות כמה שעות לפני. למעשה המצב האידיאלי הוא שהנתחים יהיו מופשרים לגמרי כי כך גם יהיה לכם הרבה יותר קל לזהות כשהם מוכנים.

 

פיזור החום ישפיע על הצלייה

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לקנות גריל גז ולצלות עליו את הבשר, זו העובדה שבגריל כזה, ובמיוחד אם יש לו רשתות איכותיות, ניתן יהיה ליהנות מפיזור חום בצורה שווה. זה אומר שלכל אורך הרשת החום יהיה זהה כך שתוכלו להשתמש בכל שטח הצלייה. משמעות הדברים היא שהאורחים שלכם בברביקיו יוכלו לאכול בו זמנית ולא בכל פעם יהיה צורך לחכות שעוד נתח ירד מהאש.

כל הפריבילגיות האלה לא קיימות עם גריל פחמים שכן בגריל פחמים מאוד קשה לשלוט על פיזור החום. אתם תראו שאם תיקנו לעצמכם היום גריל גז איכותי של חברת וובר ואם תקפידו על כללי הצלייה הנכונים – הברביקיו שלכם יהיה משהו שאנשים לא יפסיקו לדבר עליו! כמובן שלכל החגיגה הזאת כדאי גם להוסיף בירות צוננות או כל פינוק אחר שאתם אוהבים והרי לכם הארוחה המושלמת לכל ערבי הקיץ החמים בישראל.

בשר איכותי באמת
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות