BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מדליקים מנגל גז – לאט ובזהירות – ככה תכינו אוכל כמו מקצוענים

לאורך שנים רבות עבדתם תמיד רק עם מנגל שעובד על פחמים? החלטתם שאולי הגיע הזמן לעשות משהו בנידון ואתם חושבים לקנות גריל גז? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים, שכן העבודה עם גריל גז יכולה להיות אחרת לגמרי.

יש לא מעט יתרונות למכשיר הזה ולכן ברור מדוע אתם חושבים לרכוש אותו, אז למה אתם מחכים? היתרונות של צליית בשר עם גריל גז ברורים, שכן לפני הכול – אתם לא צריכים יותר להתעסק בקנייה של פחמים. במקום לדאוג בכל פעם לשאלה האם זכרתם לקנות פחמים או לא, תוכלו לדעת שתמיד יהיה לכם גז.

היתרון הנוסף של גריל גז זו העובדה שאתם יכולים, בכל רגע נתון, לקבוע את הטמפרטורה שלו ובצורה כזאת הצלייה הופכת להיות הרבה יותר נוחה ומדויקת. כמובן שכל הכיבוי וההדלקה גם הרבה יותר פשוטים בעבודה עם גריל גז ולכן ברור מדוע הארץ שלנו מלאה, בשנים האחרונות, בגרילים כאלה.

 

בטיחות לפני הכול

אם יש משהו שאתם לא יכולים להתעלם ממנו כאשר אתם עובדים עם גריל גז, זה שדרושה כאן בטיחות ברמה גבוהה ביותר.

אומנם זה נכון שגם כאשר מדליקים פחמים צריך לנהוג בצורה אחראית ולשמור שהאש לא תצא מגבולות המנגל וגם לכבות אותו כראוי, אך כאשר מדברים על גריל גז הדברים שונים. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם להזמין טכנאי גז שיוכל לבדוק את הגריל לפני שאתם מחברים אותו ולמעשה, עדיך שהטכנאי עצמו גם יבצע עבורכם את החיבור.

רק כך תוכלו להיות בטוחים שאספקת הגז לגריל שלכם מתבצעת בצורה נכונה ובלי שחלילה יהיה חשש לדליפה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להגיע למצב שבו גריל הגז שלכם דולף ולכן יש טעם לבדוק את הדברים בצורה רצינית מראש.

 

שימו לב להוראות הבטיחות של היצרן

לא אחת קורה שאנחנו, כישראלים, בטוחים שאנחנו יודעים יותר טוב מכולם איך לתפעל מכשירים שונים.

לכן קורה לא פעם שאנחנו מתחילים להרכיב מכשיר מסוים או מתחילים לעשות בו שימוש, אך בפועל אנחנו לא לגמרי משתמשים בו כמו שצריך. כאשר מדברים על שימוש בגריל גז ועל ההדלקה שלו, אין שום מקום לקחת סיכונים מיותרים.

לכן מאוד מומלץ, לפני הכול, לקרוא בצורה יסודית ומעמיקה את ההוראות של היצרן. האם הוא מציע להימנע מפעולות מסוימות? אם יש פעולות כאלה ואחרות שצריך לבצע בפעם הראשונה כאשר מדליקים את הגריל? קחו בחשבון את כל הפרטים הללו ובהתאם לכך תוכלו להגדיל את הסיכוי להשתמש בצורה נכונה בגריל הגז שלכם.

 

בחרו מראש מכשיר איכותי ביותר

עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם בנושא של שימוש והדלקת גריל גז, זה לבחור מראש את הגריל הכי טוב שקיים. ממש כפי שקורה בתחומים אחרים, גם כאן אנחנו יכולים לראות שיש מכשירים מאיכויות שונות. לכן ברור מדוע צריך לבדוק כמה שיותר פרטים לגבי הגריל שאתם עומדים לרכוש, בין אם זה כולל את בירור שם היצרן ובין אם זה כולל את בירור המפרט הטכני של הגריל כולו.

אומנם זה נכון שתמיד תוכלו למצוא גרילים במחירים מוזלים מאוד שעובדים על גז, אך האם זה שווה את הסיכון? במידה והמחיר הנמוך בא על חשבון האיכות או גורם לכך שתעבדו עם גריל גז שאינו מספיק בטיחותי, עדיף יהיה להשאיר אותו בחנות. בסופו של דבר, רכישת גריל גז זה לא משהו שעושים בכל שנה מחדש.

כלומר, אנחנו קונים היום גריל גז ורוצים ליהנות ממנו גם בעוד עשר שנים. לכן יש טעם להשקיע ולקנות את המוצר הכי טוב שקיים, שכן אם הגריל לא יהיה מספיק איכותי אתם עלולים לסכן את עצמכם לחינם.

 

ההשקעה בבשר

מעבר לכך שצריך לקנות גריל גז איכותי וללמוד כיצד להפעיל אותו, יש עוד נתון אחד חשוב שיקבע האם הברביקיו יהיה טוב או לא.

הנתון הזה הוא כמובן הבשר, כי אם יש משהו משמעותי – זה לקנות בשר איכותי. כלומר, מה הטעם לקנות את גריל הגז הכי טוב שיש, ללמוד את הוראות היצרן להפעלתו ובסופו של דבר להניח עליו בשר מאיכות ירודה?

לכן, אם אתם שואפים ליצור את חוויית ה”על האש” הכי טוב שאפשר, כמובן שאין תחליף אמיתי לרכישת בשר איכותי. לכן זה לא משנה בכלל אם אתם אוהבים קבבים, נקניקיות או סטייקים מסוגים שונים.

מה שבטוח שזה שכדאי לקנות את הבשר הכי טוב שיש באזור שבו אתם גרים. יתרה מכך, אם עד היום נהגתם לקנות בשר קפוא, זה הרגע לעשות את הצעד ולעבור לרכישת בשר טרי.

בשר טרי תמיד טעים יותר, כך שאם אתם יכולים גם להימנע מההקפאה שלו, זה כמובן עדיף. במידה ואין לכם ברירה ואתם בכל זאת צריכים להקפיא את הבשר, או שמראש אתם קונים אותו קפוא, יש משמעות לשאלה כיצד אתם מפרישים אותו.

להפשיר בשר זה משהו שצריך לעשות בצורה הדרגתית אחרת זה יבוא לידי ביטוי בטעם ועלול להיות שלא תאהבו את מה שתאכלו. לכן, אם אתם כבר משקיעים כל כך הרבה בכל הפרטים, כמובן שיש לשים לב גם לשאלה איזה בשר שאתם קונים ועד כמה הוא באמת יהיה טעים.

 

לשים לב לכל הפרטים הנלווים

כל מי שכבר טורח ומזמין אנשים לעשות אצלנו ברביקיו ורוצה להפעיל את גריל הגז החדש שלו, רוצה ליצור חוויה נהדרת עבור האורחים.

זה בכלל לא משנה כמה אנשים אתם או האם מדובר על אנשים שהם קרובי משפחה או חברים. מה שבטוח זה שאפילו אם תדעו להפעיל את גריל הגז בצורה טובה ואפילו אם תיקנו בשר איכותי, אתם צריכים גם לדאוג לעוד תוספות על יד.

כולנו אומנם יודעים לומר שתמיד בברביקיו אנחנו אוכלים הרבה יותר מידי, אך זה בדיוק חלק מההנאה. בנוסף, סביר להניח שגם בין האנשים שאתם מזמינים לברביקיו בגינת הבית או בחצר יש לפחות מישהו אחד שהוא צמחוני.

לכן בהחלט כדאי לדאוג שיהיה גם לו מה לאכול, בין אם זה כולל סלטים מכל מיני סוגים ובין אם זה יכלול מאפים שונים. תמיד צריך כמה מנות פתיחה כדי שהחוויה תהיה נהדרת ולכן אנחנו ממליצים לכם להשקיע בכך לא מעט מחשבה.

 

כמה כדאי להשקיע ברכישת גריל גז?

לבסוף, ברור מדוע שאלת העלויות מטרידה אתכם, כי אם אתם חושבים לקנות היום גריל גז, טבעי שלא תרצו לקנות את המוצר הכי יקר שיש.

לכן אנחנו מציעים לכם לתת את הדעת גם על הנושא הזה ולבחון בצורה מעמיקה את הדברים. האם אתם רוצים לקנות גריל גז יקר במיוחד? או שאולי אתם מעדיפים למצוא מוצר במחיר ממוצע? ההמלצה שלנו היא להחליט מראש מה הסכום שאתם מוכנים להשקיע בגריל הגז החדש, שכן השמיים הם הגבול בתחום הזה.

אם תדעו מראש כמה אתם יכולים ורוצים לשלם על הגריל החדש שלכם, יהיה לכם קל יותר לעשות סינון בין כל האפשרויות השונות. שווה לחשוב על הדברים מראש, לתכנן הכול ולקנות את הגריל הנכון למשפחה שלכם.

גריל גז ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות