BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אביזרים לגרילי פחם

כשאנו שומעים על גריל פחם, רבים מאיתנו נוטים לדמיין את אותו גריל סטנדרטי ופשוט – שאנו רואים בקיוסקים לקראת יום העצמאות… אבל מי שמבין בצלייה – יודע שגרילי פחם הם הרבה יותר מזה! כיום, עולם גרילי הפחם מביא אלינו מתקנים משוכללים ומתוחכמים, שאמנם פועלים בעזרת אותו חומר בערה כמו פעם – אבל מנצלים אותו בצורה שונה לחלוטין! גריל הפחם שלכם? יכול לספק לכם כמעט כל סוג מזון שתבחרו – במידה ותדעו לבחור עבורו את האביזרים הנכונים!

מציג את כל 10 התוצאות

מיקום הנחת המזון בגריל פחמים

מיקום הנחת המזון עושה את כל ההבדל, היות והוא זה שקובע את כמות ועוצמת החום שהוא יספוג. בין מגוון האביזרים שלנו, תוכלו למצוא רשתות עליונות, תחתונות ומוגבהות לגרילי פחמים – והן מאפשרות לנו למקום את הבשר במיקום האידיאלי עבורו. מי שאוהב בשר – יודע לעבוד איתו, ולרוב יש לו את שיטות הצלייה הייחודיות שלו. בעוד גרילי פחמים לעתים מאפשרים לנו אופציה אחת בלבד של הנחת הבשר ביחס למקור החום – מגוון רשתות הצלייה השונות, מאפשר לנו “לשחק” עם המרחק, ולהגיע לצלייה מושלמת! אלמנט נוסף ויעיל שניתן למצוא אצלנו – סלסילות פחמים מקצועיות! סלסילות הפחמים גם הן מאפשרות תמרון של מקור החום ביחס לבשר, והן מאפשרות לנו ליצור מקורות חום משניים עבור הבשר שלנו – בו זמנית! סלסילות הפחמים מאפשרות לנו צלייה עקיפה, צלייה ישירה, עישון בשרים, ועוד.

התוספות הקטנות שעושות את ההבדל

אביזרים נוספים לגרילי פחמים – לעתים הופכים את החוויה שלנו לאחרת לחלוטין! מי מאיתנו לא “שבר את הראש” בניסיונות רבים וכושלים להדלקת פחמים? מלהיטי הפחמים שלנו מאפשרים לנו להדליק את הפחמים, ללא צורך בנפנוף והתעסקות מתישה… פשוט מניחים את הפחם במתקן, את חומרי הבערה מתחת – והפחמים שלנו ידלקו במהירות וביעילות, ויספקו לנו גחלים לוחשות שניתן להתחיל לעבוד איתן!  אביזר נוסף שהופך לנו את החיים לפשוטים יותר – ערכת שיפודי נירוסטה! מדובר במתקן המתלבש על הגריל שלנו, כך שהשיפודים נמצאים במיקום האידיאלי לצלייה איכותית מעל הגריל. כמו כן – המתקן מאפשר לנו סיבוב נוח של השיפודים, והשיפודים עצמם מגיעים עם סלסול בקצה – מה שמונע למעשה את תופעת “שני הצדדים” הידועה… שבה אנו נאלצים לצלות את השיפודים ע”י הפיכתם ב – 180 מעלות בלבד. תוכלו למצוא אצלנו גם אביזרים איכותיים למעשנות בשר, כמו משטח מפזר חום, מתקן לתליית עופות, ועוד.

גרילי הפחם של היום, הם מתקנים יעילים ומשוכללים – המעניקים לנו אופציות רבות במיוחד! גריל הפחם שלנו יכול לקבל פנים אחרות – והכל תלוי באביזרים שבאמצעותם נבחר לשדרג אותו! אנו מציעים אביזרים רבים לגרילי פחם, וביניהם רשתות צלייה, סלסלות פחמים, מלהיטי פחמים, ערכות שיפודים, ועוד… וכולם עשויים מהחומרים הטובים ביותר, ויעניקו לכם חווית משתמש בלתי נשכחת, לצד חוויה קולינרית מדהימה!

אביזרים לגרילי פחם: אם יש לכם גריל פחם ובא לכם להשלים את החוויה על ידי רכישת אביזרים שיעשו לכם חיים קלים ויהפכו את האוכל לטעים יותר – הגעתם למקום הנכון!

ניתן למצוא מלהיטי פחמים, סלסילות פחם, רשתות, פחמים, מפזרי חום, ערכת שיפודי מנגל,מתקני הגבהה ועוד.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות