BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרילי אבן Sarom תוצרת איטליה

הכנת מזון באמצעות גרילי אבן, נמצאת בשימוש כבר אלפי שנים, ומספקת לנו מזון בעל טעם ייחודי מאין כמוהו! אצלנו תוכלו להזמין גריל אבן איכותי של Sarom מתוצרת איטליה, שיהווה מתקן מרשים ודקורטיבי לגינה שלכם, ויאפשר לכם שנים רבות של הנאה. בגריל האבן ניתן להכין בין השאר בשרים, פיצות ופוקאצ’ות, והוא ישדרג לכם את חווית האירוח והבילוי בגינה בכל פעם מחדש!

מציג את כל 2 התוצאות

מדוע גריל אבן Sarom?

גרילי האבן של Sarom מתוצרת איטליה, הם מתקנים איכותיים, המבוססים על ניסיון של אלפי שנים בהכנת מזון ברמה הגבוהה ביותר. תערובת הבטון הייחודית שממנה עשויים הגרילים – מאפשרת את שימור החום הייחודי האופייני למתקנים אלו, ומעניקה למזון טעם ממכר במיוחד. מעבר לאיכות הכנת המזון, אתם יכולים להיות בטוחים שגריל האבן ילווה אתכם שנים רבות, מכיוון שהוא ניחן בעמידות יוצאת דופן בפני פגעי האקלים, ויהפוך במהרה להיות חלק בלתי נפרד מהגינה שלכם!

 

הכנת מזון ברמה אחרת

גרילי האבן של Sarom מביאים אליכם את שיטת הכנת המזון העתיקה, בתוספת נוחות וטכנולוגיה המאפיינת את העידן של ימינו. תא הבעירה הוא גדול במיוחד, ומאפשר הכנת מזון לכמות אורחים גדולה, ותערובת הבטון הייחודית שממנה בנוי הגריל – תאפשר את פיזור החום השווה על פני כל שטח הצלייה. רשת הצלייה עשויה נירוסטה ברמת גימור גבוהה, תורמת לפיזור החום השווה על גבי שטח הצלייה, וניתנת לכיוון למצבים שונים – כך שתוכלו לקבוע את המרחק מהאש. אין זה משנה אם אתם מכינים בשרים מעושנים, פוקאצ’ות, פיצות או לחמים, אתם הולכים ליהנות מטעם ייחודי וממכר בכל פעם מחדש!

נוחות ללא פשרות

על אף שגרילי האבן מעניקים למזון טעם של פעם, הנוחות המפתיעה – מסירה כל ספק לגבי תקופת ייצור הגרילים! גרילי האבן מצוידים במערכת מתקדמת לניקוי אפר, שתגרום לכם לא לחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים את הגריל ומתחילים להכין אוכל. הארובה האיכותית קולטת את העשן, ממקדת את כיוון היציאה שלו, ומונעת התפזרות שלו לכיוון האנשים השוהים בגינה. כמו כן, הגריל מצויד בשולחן עבודה צדדי, ומדפים לאחסון פנימי הממוקמים מתחת לאזור הצלייה. עכשיו, גם אתם יכולים לפנק את עצמכם בגריל אבן איכותי, ולשדרג באופן משמעותי כל בילוי משפחתי בגינה או חווית אירוח!

פיצ’רים נוספים

אנו מאפשרים לכם לקחת את גריל האבן שלכם לרמת הפינוק הגבוהה ביותר, ומעניקים לכם את האופציה לשדרג אותו עם אביזרים נוספים לבחירתכם! רוצים להגדיל את שטח הצלייה? באפשרותכם להוסיף קומת צלייה נוספת! מעוניינים להרחיב את אופציות גיוון המזון? שדרגו את גריל האבן שלכם עם טאבון מיוחד להכנת פיצות! בנוסף, אתם יכולים לרכוש רשתות ברזילאיות להכנת מזון בצורה מעט שונה, כיסוי איכותי – להגנה מקסימלית על הגריל שלכם, ועוד פיצ’רים שווים במיוחד!

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות