BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאבון פורנטו

ממש עוד מעט הקיץ כבר פה ולמעשה כבר עכשיו, בימי האביב החמימים, כולנו רוצים להשתמש יותר בגינה, בחצר או בכל חלק חיצוני אחר שיש לנו בבית. אם חלק מהתוכנית שלכם השנה היא להכין לילדים פיצות או פיתות עם כל המשפחה או אפילו בשרים מעושנים, אין ספק שמה שאתם צריכים זה טאבון פורנטו.

מדובר על טאבון מאיכות ללא פשרות שמגיע עם לא פחות מחמש שנות אחריות, כך שאם תקנו את המוצר הזה תוכלו לדעת שעשיתם בחירה נכונה! זמן האספקה של הטאבון לכל מקום בארץ הוא 10 ימים בלבד, כך שאם תקבלו היום את ההחלטה ותזמינו אותו, מהר מאוד הוא יגיע לביתכם ותוכלו להתחיל להשתמש בו.

טאבון פורנטו נמנה על המתקנים המפנקים ביותר שאתם יכולים להוסיף לגינה או לחצר שלכם! מדובר במתקן איכותי מתוצרת איטלקית, המעניק לנו מגוון אפשרויות ככל שמדובר באפייה, בישול, צלייה ועוד.

בעוד בעבר כל סוג מזון דרש מתקן אחר, היום המגמה היא שונה – ואנו נתקלים במתקנים איכותיים הטומנים בחובם אופציות רבות להכנת מזון איכותי. הטאבון מעניק לנו איכות, גמישות וניידות, ולכן הוא משתלב בצורה הרמונית כמעט בכל מקום שבו נחליט להציב אותו.

כל מה שרציתם לדעת על טאבון פורנטו – במאמר הבא!

 

חוויית החוץ שלנו עם טאבון פורנטו

מדינת ישראל התברכה במזג אוויר נעים ברוב ימות השנה, ואפילו בימי הקיץ הלוהטים נוכל לבלות בחוץ בשעות הערב. מסיבה זו, יש יתרון משמעותי ברכישת בית עם גינה או חצר – שבהם אנו יכולים לארח וליהנות מאירועים שונים.

טאבון פורנטו משתלב בצורה נהדרת עם בילויים שכאלו, מכיוון שהוא מאפשר לנו חוויה קולינארית יוצאת מגדר הרגיל! הכנת בשרים מעושנים, פיצות, מאפים, פוקאצ’ות ותבשילים – צפויה לשדרג כל אירוע ולהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח!

 

מהו “טאבון פורנטו”?

המילה “פורנטו” אינה מציינת רק שם של יצרן, ומשמעותה הישירה באיטלקית היא “תנור אפייה”. מדובר במתקן רב שימושי, שבו אנו יכולים לעשן בשרים, לאפות מאפים, ולהשתמש בטכניקות הכנת מזון נוספות! במידה ונביט במתקן, נוכל לראות שהוא מתאפיין בעיצוב אלגנטי ומסוגנן, המזכיר לנו את מתקני האפייה של פעם.

ואכן, טאבון פורנטו יכול לקחת אתם למסע קולינארי בכפרים הקטנים של איטליה, וכל זאת מבלי לצאת מהגינה שלכם!

 

מפרט טכני

למרות שהטאבון מיוצר בסגנון של פעם, הוא עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר שיש לטכנולוגיה להציע בימינו. החומרים מבודדי החום דואגים לניצולת הגבוהה ביותר של עוצמת הבערה, ומאפשרים לנו לקבל תהליך מהיר במיוחד של הכנת מזון.

בנוסף, המתקן מגיע עם מדחום מובנה, ארובה המאפשרת שחרור עשן בכיוון מעלה, דלת זכוכית שדרכה ניתן להשגיח על התהליך, ועוד.

 

מידות וניידות

כדי לבצע רכישה חכמה – עלינו לקחת בחשבון את כל הנתונים כשאנו רוכשים מתקן אפייה או צלייה. מידותיו של טאבון פורנטו הן נוחות במיוחד, וזה מאפשר לו להשתלב בצורה נוחה כמעט בכל גינה או חצר. גם אם נחליט להזיז את הטאבון מסיבות שונות, נגלה שהוא מצויד בגלגלים המאפשרים הסעה נוחה שלו – ממש כמו עגלת תינוק.

 

חוויית משתמש

טאבון פורנטו מצויד בכל האביזרים שניתן לחשוב עליהם, כדי לקבל חוויית משתמש יוצאת מגדר הרגיל. תא האפייה מעוצב בקפידה, ומאפשר עישון וצליית בשרים, וגם אפיית פיצות, פוקאצ’ות, לחמים ועוד. המתקן מגיע עם פלטת אפייה שמטרתה לרכז את חום, ולקבל תהליך אפייה ללא פשרות כשמדובר בפיצות ופוקאצ’ות לדוגמה. הטאבון מצויד במדפים ומגשי צד, שעליהם ניתן להניח חפצים, כלים, ומזון שכבר יצא מהכנה.

 

טיפים לרכישת טאבון פורנטו

בעת הזמנת טאבון פורנטו מאתר D&S – תופתעו לגלות שזמן האספקה הוא קצר במיוחד – ועומד על 10 ימים בלבד! בנוסף חשוב לציין, שאתם מקבלים מאיתנו אחריות של 5 שנים על המוצר! עבור אלו שרוכשים בפעם הראשונה טאבון או מתקן בסגנון, ריכזנו עבורכם מספר כללים רלוונטיים שיוכלו לתמוך בכם בעת התהליך:

 

בירור לגבי היצרן

כשאנו רוכשים מתקן דוגמת טאבון – חשוב לוודא שאנו רוכשים אותו מתוצרת איכותית, מכיוון שאנו מעוניינים שהוא ילווה אותנו במשך שנים רבות. באינטרנט תוכלו למצוא מידע רב אודות היצרן, ולהבין פחות או יותר מהי האיכות.

שימו לב שאתם קוראים חוות דעת אובייקטיביות, וכאלו שלא נרשמו ע”י בעלי אינטרסים שונים. השיטה הטובה ביותר לעשות זאת, היא פשוט לקרוא חוות דעת ממספר מקורות ואתרים שונים.

 

סקר מחירים אינטרנטי

חשיבותו של סקר מחירים אינטרנטי, היא להבין מהו תמחור המוצר ברשתות ובספקים השונים. פעמים רבות תופתעו לגלות, שאותו מוצר מתומחר בצורה שונה לחלוטין בחנויות שונות. ביצוע סקר מחירים ברשת הוא פשוט במיוחד, ולטובתו עומדים לרשותנו אתרים דוגמת “זאפ” המאפשר לנו לבצע השוואת מחירים בקליק.

 

יצירת קשר עם החנות

לאחר שהחלטנו על מקום שממנו אנו מעוניינים לרכוש, כדאי ליצור קשר עם החנות עוד לפני שאנו מזמינים באתר. רכישות אונליין הפכו לדבר שבשגרה בשנים האחרונות, ובמיוחד בתקופת וירוס הקורונה.

למרות שמדובר בתהליך נוח ופשוט, כדאי תמיד לדבר עם נציג אנושי – שבעזרתו נוכל לברר האם המוצר נמצא במלאי, לוודא את המחיר הרשום באתר, ולשאול כל שאלה אחרת שנרצה.

 

בירור עלויות נלוות

טאבון פורנטו הוא מתקן כבד וגדול יחסית, ולכן עלינו להתייחס לעלויות נלוות כמו הובלה והתקנה. חלק מהרשתות כוללות את עלויות ההובלה וההתקנה במחיר המוצר, אך זה לא תמיד כך. טאבון פורנטו הוא לא מוצר שניתן לשאת בקלות באוטו, ולכן אנו ממליצים לברר מול החנות כיצד הם מתכוונים לנייד אותו אל ביתכם.

 

טאבון פורנטו – הוראות בטיחות

טאבון פורנטו הוא מתקן המספק עוצמת בערה גבוהה במיוחד, ולכן עלינו להתנהל עמו בצורה בטיחותית. בעת שאנו מדליקים ומשתמשים בטאבון, חשוב לשים לב שילדים קטנים לא מתקרבים לאזור הטאבון – כדי למנוע מצבים של כוויה או פציעה.

גם אם נדמה לנו שאנו יכולים לעזוב את האזור למספר שניות, תאונה יכולה להתרחש בדיוק בשניות הללו! ולכן חשוב למנות מבוגר אחראי בעת היעדרנו. הקפידו להציב את הטאבון בצורה בטיחותית, וכדאי להניח אותו בסמוך לחומה או קיר על מנת להקטין את סיכויי המשיכה והנפילה שלו.

לאחר שסיימנו את השימוש בטאבון – עלינו לוודא שהוא נכבה לחלוטין, וניתן לעשות זאת באמצעות חול, מים, או כל חומר אחר שיגרום לגחלים לדעוך בצורה וודאית.

 

טאבון פורנטו – שעות של בילוי והנאה!

מעבר לחוויה הקולינארית הבלתי מתפשרת, אנו בהחלט מדברים פה על חוויה מיוחדת של הכנת מזון בצורה לא שגרתית! בימינו, שיטות עיבוד המזון הפכו להיות יותר מתועשות, ולעתים אנו רוצים להתחבר למקור – ולהכין מזון בצורה יותר אותנטית.

טאבון פורנטו מספק לנו שעות רבות של הנאה, ומאפשר לנו לארח חברים ומשפחה בדרך ייחודית ובלתי נשכחת! טאבון פורנטו הוא המתקן שחיפשתם לשדרוג חוויית החוץ שלכם!

עיצוב לצד איכות ותנועה

חשבתם לרגע שלקנות טאבון פורנטו זה אומר לתפוס שטח גדול מידי מהגינה או שזה ידרוש מכם לבחור מראש את המקום שבו תמיד הטאבון יעמוד בו? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. עם טאבון פורנטו אתם יכולים לשמור על הניידות כי המכשיר הזה מגיע עם גלגלים, מה שמאפשר לשנע אותו בקלות ממקום למקום. בנוסף לכך, לא מדובר על גוש שחור שימלא לכם את הגינה שכן הטאבון מעוצב בצורה נפלאה. הוא יפה ומושקע ביותר וזה אומר שאפילו מהבחינה הזאת הוא יוכל לתרום לגינה שלכם, אז למה לחשוב פעמיים? טאבון בסגנון איטלקי מיוחד זה מה שאתם צריכים כדי להתחיל לאפות פיצות טעימות ביותר ואין ספק שהילדים יתלהבו מאוד מהיוזמה הזו.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות