BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ווסתים ואביזרי גז

כיום, מוצרים מבוססי גז מהווים חלק בלתי נפרד משגרת הקמפינג, צליית הבשר, והבילויים בטבע ובגינה. אין בית שלא עושה שימוש בהם – בין אם מדובר בגריל גז, פטריית חימום, גזיה לקמפינג, ועוד. חברת D&S משווקת מוצרים מבוססי גז מסוגים שונים, ורואה לנכון לשרת את לקוחותיה – גם מבחינת חלקי חילוף הנדרשים לתחזוקת המוצרים שהיא מוכרת. בין חלקי החילוף שאנו מוכרים, תוכלו למצוא ווסתי גז, צינורות גז, שעון וויסות גז אוטומטי, ועוד.

מציג את כל 5 התוצאות

  • גזיית קמפינג טורבו FIRE-GO

    129
    הזמן עכשיו
  • וסת MBA

    70
    הזמן עכשיו
  • וסת לבלון שקוף / קליק

    וסת לבלון שקוף / קליק

    100
    הזמן עכשיו
  • צינור גז 2 מטר + מחבר גז לגרילים אמריקאים 5/8

    150
    הזמן עכשיו
  • וסת POL

    80
    הזמן עכשיו

מוצרי קמפינג וצלייה מבוססי גז

למי מאיתנו שאוהב ברביקיו, אירוח, קמפינג, ובילוי בגינה ובטבע – בוודאי אתם מכירים ואף עושים שימוש במוצרים מבוססי גז. חברת D&S וחברות נוספות – מציעות שלל מוצרים שהופכים את חיינו לפשוטים הרבה יותר, כשאנו מעוניינים לצלות בשר על הגריל, להפעיל חימום לגינה בימים קרים, או להכין קפה על גזיה בשטח… מוצרי הגז המיוצרים כיום הם יעילים, בטוחים וחסכוניים ברוב המקרים, ויכולים לשרת אותנו נאמנה במשך שנים רבות! יחד עם זאת, ייתכן מאוד שמוצרי הגז שלנו יסבלו מבלאי הנובע מעייפות החומר, וברוב המקרים? אותם החלקים הסובלים מבלאי – הם ניתנים להחלפה! באופן זה אנו יכולים לחסוך כסף, להימנע מקניית מוצר חדש, לרענן את המוצר הנוכחי שלנו, ולהחזיר אותו לרמת שימוש מעולה!

ווסתים, אביזרי גז, וחלקי חילוף

חברת D&S היא אחת החברות המובילות בתחום הפנאי, והיא עוסקת בייבוא גרילים, ריהוט גן, ומוצרים שימושיים לגינה. בין מוצרינו מבוססי הגז – תוכלו למצוא גזית קמפינג איכותית, המעוצבת בצורה הכי נוחה שאפשר לדמיין! הגזיה מתקפלת בנוחות לתוך קופסה קומפקטית, ומתאפיינת בראש רחב, רגליים יציבות, והצתה מכנית נוחה ובטיחותית. גזיה היא פתרון מושלם להכנת מזון, קפה או תה בעת קמפינג בטבע, ואפילו בגינה בבית! כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו ווסתי גז מסוגים שונים,  כשחלקם מיועדים לחיבור בין בלון הגז לצינורות הגז – במוצרים כגון גרילי גז, מעשנות גז ופטריות חימום, וחלקם – מיועדים להרכבה ישירה על בלוני גז. לגבי ווסתי הגז – מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע על מנת לבדוק התאמה למוצר שלכם. מוצר נוסף ופופולארי הוא “חגז” – שעון ויסות גז לצורך שימוש בחג. החגז מאפשר לנו הנאה ממתקני הגז שלנו גם בעת החג, בעזרת טיימר המאפשר לנו שליטה על כיבוי זרם הגז מתי שנקבע!

מוצרים מבוססי גז הופכים את חיינו לפשוטים הרבה יותר – אין ספק! בין אם אנו מעוניינים לצלות מזון על הגריל בגינה, להתחמם תחת פטריית חימום בחורף, או להכין קפה על גזיה בשטח – השימוש במוצרי גז תמיד מספק לנו מענה יעיל. חברת D&S מספקת מוצרים מבוססי גז רבים, וגם מציעה אביזרים וחלקי חילוף לצרכי תחזוקת המוצרים שלכם! באופן זה תוכלו לרענן את המוצר שלכם בעת שהוא סובל מבלאי, ולהחזיר אותו לרמת שימוש מעולה!

ווסתים ואביזרי גז: אחד היתרונות בקניית גריל גז או כל מוצר אחר שעובד על גז מחברת D&S זו העובדה שהם מחזיקים מלאי של חלקי חילוף כך שאם למשל אחד הווסתים התקלקל – ניתן להחליף רק אותו ואין צורך ברכישת גריל גז חדש.

האביזרים כוללים: גזיות קמפינג, ווסתים שונים, חגז, צינורות גז ועוד.