BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלקים לגרילי גז

חלקים לגריל ולמעשנה שלכם. רשתות צלייה, מבערים, משולשי נירוסטה, ועוד. אם חיפשתם חלקי חילוף לגריל שלכם – הגעתם למקום הנכון!
משולשים, רשתות, מבערים, כפתורים, הצתות ועוד…

חלקים לגרילי גז
חלקים לגרילי גז
סדרת מוצר
סדרת מוצר
טוען מוצרים נוספים...

למה צריך חלקים לגריל ולמעשנה ?

אנו מוכרים מתקני צלייה ברמה הכי גבוהה שיש, והמטרה היא לספק לכם חווית משתמש יוצאת מגדר הרגיל במשך שנים רבות! יחד עם זאת, ייתכן בלאי טבעי של חומרים – דווקא עקב העובדה שהמכשיר מיועד להחזיק מעמד לשנים רבות… במצבים אלו, אנחנו עומדים מאחוריכם – ומספקים לכם את כל חלקי החילוף שתצטרכו – על מנת להחזיר את הגריל או המעשנה שלכם למצב שימושי! אז… גם אם המוצר כבר אינו במסגרת האחריות שאנו מעניקים – אל תוותרו! ייתכן מאוד שאצלנו תמצאו את כל מה שצריך על מנת לרענן את המוצר שלכם, ולהחזיר אותו לשמישות מלאה!

החלקים שלנו

מבערים

אחד מחלקי החילוף הפופולאריים הוא כמובן… המבער. גרילי הגז שלנו מצוידים במספר מבערים – המעניקים את עוצמת החום המאפשרת צלייה של הבשר. קלקול או סתימה של אחד המבערים – עלולים לפגוע או להשבית את הגריל, ולכן אנו מוכרים בנפרד מבערים לדגמים של גרילי הגז שלנו!

המשולשים בגריל

מונחים מעל המבערים בגרילי הגז – ותפקידם להעביר את החום לאזור הצלייה באופן מבוקר. המשולשים לרוב עשויים נירוסטה או אמייל, וגם הם – עלולים לסבול מבלאי עם השנים. אנו מציעים משולשים לכל הדגמים של גרילי הגז שלנו, ואותם תוכלו אף להחליף בעצמכם – ללא צורך בטכנאי!

רשתות הצלייה

הן אלה שעליהן מונח המזון בעת הצלייה, ולכן חשופות ללכלוך רב, חלודה, ובלאי של החומר. בעיות אלה עלולות לפגום בפיזור החום האחיד שהרשת מספקת, בין אם מדובר בגריל גז או בגריל פחם. אנו מציעים את כל סוגי רשתות הצלייה לגרילים שלנו, עליונות, תחתונות ויצוקות – על מנת להחזיר את האיכות למזון שאתם צולים!

חלקים נוספים

חלקים נוספים שתוכלו למצוא כאן, עבור הגריל או המעשנה שלכם – מערכות מניפה, ידיות נשיאה, ערכות הצתה לגרילי גז, מערכת איסוף אפר, ועוד.

מתקני הצלייה שחברת D&S מציעה הם מהמתקדמים בעולם, ומתוצרת חברת Weber  – שהיא אחת הענקיות העולמיות בתחום הפנאי. אנו מציעים ללקוחותינו את כל חלקי החילוף הדרושים, על מנת לספק להם חוויה ארוכת טווח, ומבלי שיצטרכו להוציא כסף נוסף על גריל או מעשנה חדשים. לעתים חלק חילוף נחוץ לגריל הגז, גריל הפחם, או המעשנה שלנו – יביא לחידוש המוצר, והחזרתו לתפקוד מלא!

כאשר בוחרים חברה ממנה רוכשים מוצר – חשוב לוודא שהחברה מחזיקה מלאי של חלקי חילוף. אתם לא רוצים להגיע למצב שלמשל מבער אחד התקלקל בגריל הגז שלכם ובגלל זה אתם צריכים לזרוק אותו לפח. 

אצלנו בD&S תוכלו למצוא מגוון רחב של חלקי חילוף לכל המוצרים שאנו מוכרים כמו: אוסף אבק לגריל, מצתים, ידית לגריל, מבערים, מניפות לגריל פחם, מפזרי להבה בצורות שונות ועוד.

במידה ואתם זקוקים לחלקי חילוף לגריל גז מתוצרת WEBBER  Dchef,ומותגים מובילים נוספים, תוכלו למצוא אותם בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון של חלקי חילוף הקיימים במלאי, ואם לא, נוכל לנסות ולהזמינו מן היצרן ולהודיעכם כשיגיע. ניתן להזמין מאיתנו מגוון גדול של חלקי חילוף לרבות משולשים, כפתורי הצתה, רשתות בדוגמאות מגוונות, מבערים ועוד. כמו כן, תוכלו לרכוש אצלנו מגוון אביזרים לצלייה, בישול ואפייה שישדרגו לכם פלאים את חווית השימוש בגריל שלכם להנאה מושלמת, לגיוון ולהפתעת האורחים במתכונים מגניבים במיוחד. את המוצרים ניתן לרכוש באחד מן הסניפים או להזמינו דרך האתר במשלוח עד פתח הבית. תוכלו גם להתייעץ איתנו ולקבל הדרכה במידה ותזדקקו לכך. 

אחת הדרכים הבדוקות והמועילות להכשרת הגריל לקראת הפסח היא להחליף את הרשתות והמשולשים כדי להיות בטוחים מעל לכל ספק שהם כשרים ולא דבק בהם אפילו שמץ חמץ. במידה ואתם מחפשים חלקי חילוף לגריל או מעשנת של WEBBER, DCHEFאו מותגים מובילים אחרים, תוכלו למצוא אותם בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il , לרוכשם בחנות או להזמינם עד פתח הבית בנוחות ובקלות רבה. בנוסף לחלקי החילוף לגריל ולגז, תוכלו לרכוש אביזרים מעניינים ולהפתיע את כל המשפחה והחברים במתכונים מגניבים כגון ארוחה בווק, עוף בבירה, פיצות ופוקצ’ות ועוד. 

במידה ואתם זקוקים לחלקי חילוף לגריל מתוצרת וובר, דישף או מותגים נוספים, בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו לרוכשם באופן ישיר בחנות או באמצעות הזמנתם עד פתח הבית במשלוח דרך האתר. מחירי חלקי החילוף משתנים בהתאם לדגם שאליו הם מתאימים וכמו כן בהתאם ליצרן. לדוגמא: משולשים נירוסטה לגריל מדגם ג’נסיס II   E410יעלה 450 ש”ח לעומת משולשים לגריל ספיריט II מדגם 310 E יעלה לכם 320 ש”ח בלבד. דוגמא נוספת: כפתור הפעלה לדגמי ג’נסיס II משנת 2017 ואילך יעלו 210 ש”ח בעוד שכפתור הפעלה לסדרת Q יעלה 80 ש”ח בלבד. כל המחירים של כל חלקי החילוף הקיימים במלאי מפורטים באתר הבית, כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם בקלות ובנוחות ללא מאמץ. במידה ולא מצאתם את החלק שחיפשתם צרו איתנו קשר ואנו ננסה להזמינו מן היצרן. 

בוודאי! גם אם יש לכם דגם של גריל גז ישן של וובר או של מותג אחר שלא השתמשו בו זמן רב, או הפוך, שנשחק והתבלה כתוצאה משימוש יתר, עדיין תוכלו ליהנות ממנו לעוד שנים ארוכות. מוצרי הגריל של וובר בנויים כדי לשרת אתכם לאורך שנים, ולכן חבל לזרוק מוצר או להפסיק להשתמש בו רק בגלל שמשהו שם התקלקל ולא עובד. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון רחב וגדול של חלקי חילוף לדגמים שונים של גריל גז וובר, לרבות משולשים, מבערים, רשתות, כפתורי הפעלה, צינורות גז תקינים, ועוד אביזרים ותוספים רבים כדי להבטיח שימוש תקין, בטוח ומועיל בגריל הגז שלכם ללא צורך להחליפו בעלות של כמה אלפי שקלים. את רוב חלקי החילוף ניתן לרכוש בעלות של כמה עשרות או מאות בודדות של שקלים, וזה בהחלט משתלם. 

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות