BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעשנות פחם - CHARCOAL SMOKERS

מעשנת הפחם פועלת על פחם איכותי ומעניקה לבשר המעושן טעם וארומה אהובים ביותר על החיך הישראלי. מעשנות הפלט לעומת זאת פועלות על שבבי עץ. שבבי עץ הינם עצים מעובדים באופן מיוחד הנקצצים לשבבים במידות שונות, גדולים כמו צ’אנקים או קטנים כמו שבבים. ישנם סוגים רבים של שבבי עץ המבוססים על עצי פרי דוגמת דובדבן או הדר, עצי יער דוגמת פקאן והיקורי, או חביות עץ ליין, ויסקי ובירה שנקצצו לשבבים.

דגם זה של מעשנת בשרים אנכית יכולה להפיק לכם כמות גדולה במיוחד של בשר מעושן. היא נחשבת לאיכותית מאד, פופולארית ביותר ומקצועית בתחום. בדרך כלל רוכשים אותה בנוסף לגריל רגיל, ואף על פי שהיא יכולה לשמש גם כתנור אפייה לבישול נזידים ומנות בשריות מבושלות, ולאפיית עוגות ומאפים, לא כל כך נהוג להשתמש בה כגריל. ניתן להשיג דגם זה באתר חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באמצעות ביקור באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

שני מותגי ענק אלו מספקים מעשנות פחם איכותיות ומקצועיות שישרתו אתכם שנים ארוכות מאד. הבחירה ביניהן תלויה רבות בהעדפות וברצונות שלכם, וכמובן גם בתקציב. חברת וובר מתמחה במעשנות פחם קלאסיות המעניקות חווית משתמש מעולה ובעיצובים מרשימים, וגם חברת מאסטרבילד מצטיינת בטכנולוגיה מתקדמת, צגים דיגיטלים נוחים מאד ועיצוב הייטקיסטי מיוחד. תוכלו להתרשם מדגמי שני הענקים הללו באתר חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באמצעות ביקור באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

באתר חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו להתרשם ממבחר רחב של מעשנות פחם מן המותגים המובילים בעולם וביניהם Dchef, Webber, Masterbuilt ועוד. בנוסף תוכלו גם למצוא מגוון רחב של אביזרים לניקוי הגריל ולתחזוקתו, אביזרים לבישול ולצלייה ועוד.

מעשנות פחם מגיעות בדגמים וסוגים רבים אשר עונים על צרכים שונים, ולכן יש גיוון ברמת המחירים. כעקרון המחיר הנמוך ביותר למעשנת פחם הינה דגם מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 47Ø במחיר 1,999 ש”ח והיקר ביותר לדגם הפופולארי Summit Charcoal Grill במחיר 11,090ש”ח על פי הנתונים של חברת BBQN’MORE. ניתן להתרשם מהם באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

באתר חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו להגיש בקשה להזמנת חלקי חילוף מן היצרן המקורי של המוצר. כאשר החלק יגיע הוא יישלח אליכם במשלוח עד פתח הבית או שתוכלו לאוספו מן הסניף.

מעשנת הפחמים החשמלית מאפשרת לכם שליטה ובקרה מעולה על הטמפרטורה בלחיצת כפתור אחת. מעשנת הפחמים החשמלית של MASTERBUILT מציעה לכם חווית משתמש מדהימה עם אפליקצייה לנייד לשליטה מרחוק במעשנת, בקרת DIGITALFAN להזרמת אויר בלחיצת כפתור ועוד. ניתן להשיג אותה באתר חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

מעשנת הפחם האנכית משמשת כתוספת לגריל הפחמים הרגיל שלכם, ואינה יכולה להחליפו. אמנם ניתן גם לאפות בה ולהכין בה תבשילים, אך בדרך כלל היא אינה משמשת גם כגריל. לעומת זאת, מעשנת הפחם האופקית יכולה לשמש גם כגריל רגיל.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות