BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרילי פחם ניידים

מי אמר שצריך חצר כדי ליהנות מגריל? אצלנו תמצאו מגוון רחב של גרילי פחם ניידים איכותיים לנשיאה נוחה לכל מקום. החל מדגמים קטנים לפיקניק ועד לגרילי ענק למסיבת רחוב – בחרו את האהוב עליכם וצאתם לדרך!

בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא מספר דגמים מומלצים ביותר של גרילי פחם ניידים מן המותגים הנבחרים ביותר כגון WEBBER ו – KINGSFORD אשר ניתן לקחת לטיולים וקמפינג או ליהנות מהם בחצר הבית ובמרפסת. גרילי הפחם הניידים הינם קלי משקל, קומפקטים, חסכוניים מאד בכסף ובמקום אחסון אך עם זאת יעניקו לכם את כל היתרונות של גריל פחם עוצמתי להכנת מגוון גדול מאד של מנות בשר, עופות, דגים, ירקות צלויים, ובאמצעות אביזרים שונים כגון מחבתות וסירים מברזל יצוק תוכלו להכין עליהם גם נזידים, מרקים, מאפים ועוד לבילוי מושלם בחיק הטבע עם כל המשפחה והחברים.

בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון רחב של גרילים ניידים בטווחי מחירים של בין 280 ש”ח ל – 599 ש”ח בהתאם לסוג הדגם ולגודל המוצר. חשוב לזכור כי למרות גודלם הקטן של גרילי הפחם הניידים, הם מוצרים מקצועיים לכל דבר וניתן להכין איתם מגוון גדול מאד של מאכלים בריאים ומזינים לכל המשפחה. בנוסף לנוחות הרבה ביציאה איתם לטיולים וקמפינג, בהחלט ניתן לבשל איתם במרפסת או בחצר הבית וליהנות ממבחר בשרים, ירקות צלויים, עופות ודגים.

שני דגמים אלו מתוצרת WEBBER מתאימים מאד לטיולים ולקמפינג, אך גם להכנת אוכל במרפסת הבית או בחצר. וובר גו אניוור בנוי כדי להתקפל כמזוודה קטנה ובשל משקלו הנמוך, רק כ – 7 ק”ג בקירוב, נוח מאד לשאת אותו ממקום למקום ולהכניסו לתא המטען. שטח הצלייה שלו 42X26. סדרת סמוקי ג’ו כוללת שני דגמים, האחד בעל קוטר של 37 ס”מ והשני 47 ס”מ השוקלים בין 8 ל– 9 ק”ג ונישאים אף הם בקלות רבה באמצעות ידית אחיזה נוחה. הבחירה ביניהם תלויה רבות בהעדפה האישית שלכם והאם יותר נוח לכם לבשל על מוצר עגול או מלבני. שני המוצרים איכותיים ומקצועיים מאד ויספקו לכם חווית משתמש מעולה. את שני הדגמים ניתן להשיג בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

גריל  הפחם הנייד מתוצרת Kingsford יעניק לכם חווית בישול מחוץ לבית מעולה במחיר משתלם במיוחד. הגריל עשוי פלדה מצופה בצבע עמיד לחום, פתחי אויר לשליטה בטמפרטורה ושטח צליה בקוטר 14 אינץ’ ( כ – 34 ס”מ בקירוב ) שבהחלט מספיקים להנחת כמה סטייקים וקבבים יחדיו. המידות הקטנות שלו והמשקל הנמוך יחסית שלו מאפשרים לנייד אותו בקלות ממקום למקום, להניח אותו בתא המטען של המכונית ולצאת איתו לקמפינג וטיולים לפיקניק מושלם. ניתן להשיג את המוצר בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא מספר דגמים של גרילי פחם ניידים לקמפינג וטיולים או להכנת אוכל במרפסת הבית או בחצר. בנוסף לגרילי פחם ניידים תוכלו למצוא גם שפע של גרילי גז, פחם, חשמל ומעשנות מן המותגים המובילים ביותר בעולם, אביזרים לניקוי ולבישול יעיל ומגוון יותר, חלקי חילוף ועוד.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות