BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרילי פחם לגינות וחצרות

יש לכם חצר, מרפסת או גינה שאותה אתם מעוניינים לנצל לבילויי קיץ ובישולים בחיק המשפחה? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי גרילי פחם איכותיים, בגדלים ומאפיינים שונים לבחירתכם. בואו ליהנות מבישולים טעימים באוויר הפתוח!

ישנם דגמים מומלצים רבים לגריל פחם לגינות וחצרות והבחירה ביניהם תלויה בטעם האישי ובהתאמה לרצונות ולצרכים שלכם. בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא דגמים רבים של גרילי פחם לגינות וחצרות מהם תוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר על פי הצרכים והרצונות שלכם, וכמובן גם התקציב.

גרילי הפחם לגינות וחצרות מספקים חווית גריל נהדרת מבלי לתפוס לכם מקום רב בגינה או בחצר. הפחם מעניק לבשר הנצלה טעם וארומה נפלאים שישראלים כל כך אוהבים, וניתן להכין בו גם שורה של מנות בריאות ומזינות אחרות כגון ירקות צלויים, דגים, עופות ומבחר מעדנים נוספים באמצעות כלים ואביזרים המותאמים לגריל כגון משטחי אבן, מחבתות וסירים יצוקים להכנת פיצות ופיתות, פשטידות ונזידים.

בהחלט. דגם זה של גריל פחמים מצטיין בעיצוב אופנתי במגוון צבעים מרהיבים לבחירה ומעניק חווית משתמש יוצאת דופן עם מד חום אנלוגי במכסה הגריל, פתחי אויר לשליטה מלאה בטמפרטורה, מערכת מניפה לסילוק אפר בקלות רבה, גוף עשוי אמייל לעמידות גבוהה ושטח צלייה מרווח בקוטר של 57 ס”מ להכנת מגוון מנות בו זמנית. מוצר זה יכול לשמש לצלייה ישירה, צלייה עקיפה וכמו כן גם עישון בשרים. הוא תוכנן על מנת לספק חווית משתמש מעולה למשך שנים ארוכות. ניתן להשיג את הדגם בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

שני המוצרים הללו הינם מתאימים מאד לגינות וחצרות, השאלה היא מה אתם דורשים מן הגריל שלכם, מה התקציב שלכם ומה יהיה לכם יותר נוח לשימוש. דגם Performer Original מגיע עם משטח עבודה מובנה ואיזור אחסון קטן ופתוח. זה מאפשר לכם לעבוד ביתר נוחות על חומרי הגלם לבישול לפני שתניחו אותם להצלות, וגם כדי לאחסן כלי הגשה ובישול. מבחינת שטח הצלייה, הוא זהה לזה של דגם Weber Master-Touch  עם קוטר של 57 ס”מ. תוכלו לבחון את שני הדגמים בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ ולבחור מביניהם את מה שהכי נוח והכי מתאים לכם.

במידה והתקלקל חלק או שתרצו להחליפו, תוכלו לפנות אלינו דרך חנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או לבקר אותנו באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ. אנו נשלח בקשה ליצרן Webber וכאשר החלק יגיע נשלח לכם אותו במשלוח אל פתח הבית או שתאספו אותו מהסניף. בנוסף לחלפים לגרילי פחם, תוכלו למצוא גם אביזרים לבישול ולניקוי גריל הפחמים, פחם דחוס איכותי ברמה גבוהה מתוצרת בינלאומית ועוד.

חברת BBQN’MORE מייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי המותגים המובילים בעולם לגרילים ביתיים ומעשנות לגינות וחצרות וביניהם גם  Webber, Dchef, fornettoועוד. תוכלו למצוא בסניפים הפרושים בכל רחבי הארץ גם גרילי פחם מעולים לרכישה במקום או להזמינם באונליין בכתובת האתר  http://www.bbq.co.il  . בנוסף למוצרי הגריל תוכלו למצוא גם אביזרים רבים ומגוונים לשיפור חווית המשתמש שלכם ולהעשרת הגיוון בארוחות מזינות ובריאות, חלקי חילוף לגריל, שבבי עץ למעשנות ועוד.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות