BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יחידות כיורי חוץ

רבים תוהים מדוע עליהם להשקיע גם בכיור חוץ כאשר הם בונים ביחידות מודולריות את המטבח החיצוני, והאם הוא באמת כל כך נחוץ? התשובה לכך היא פשוטה מאד – בוודאי שכן! ברגע שאתם קוצצים, מעבדים, טוחנים, מפלטים, מצלחתים ועובדים על הסטייק המושלם שלכם באויר הפתוח בחצר הבית או במרפסת, אתם נעזרים בכלי הגשה, כלי בישול ובסכו”ם שבאופן טבעי בתום השימוש יש לשטוף ולנקות היטב. במקום לסחוב את כל הערימה המטפטפת והמלוכלכלת פנימה לתוך הבית ולהסתכן שמשהו יחליק לכם מהיד או סתם ילכלך בדרכו את המרצפות, פשוט שטפו אותה בחוץ! באמצעות הכיור תוכלו לנקות פירות וירקות, לרחוץ ולנטול ידיים, לשטוף כלים ולהעזר במים מן הברז כדי להעמיד סירים לבישול, כל זאת מבלי להזדקק להכנס הביתה שוב ושוב. ההשקעה בכיור חוץ תחזיר את עצמה בנוחות ובחיסכון בזמן ובמאמצים, והרבה הנאה מאיכות החוויה שבבישול בחוץ. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון דגמים של כיורי חוץ מודולרים ולבחור את המתאים לכם ביותר. 

בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא מגוון דגמים של כיורי חוץ מודולרים במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. ניתן להשיג אצלנו כיורים מן המותגים המובילים כגון WEBBER  ו –  Dchef . היתרון של הכיור המודולרי הוא שאפשר לחבר ולפרק אותו מתי שנוח ומתי שרוצים. במידה ותזדקקו לו תוכלו לחברו, ובמידה ולא, תוכלו לאחסנו במחסן עד לשימוש הבא. בדרך זו הוא לא יתפוס לכם מקום רב בתקופות שבהם הוא אינו בשימוש אך יהיה תמיד זמין לכם כשכן תצטרכו אותו. באמצעות הכיור החיצוני ניתן לשטוף פירות וירקות, למלא סירים ולהעמידם לבישול על הכירה, לשטוף את כלי האוכל לאחר הארוחה, ולהותיר את הבית נקי ומסודר ללא כל מאמץ. 

מחירו של הכיור נקבע על פי האבזור הנוסף המתלווה אליו. ישנם כיורים בעלי ארון אחסון וישנם כיורים המגיעים עם מקרר תחתון כיחידה אחת. ישנם כיורים אשר עשויים נירוסטה וישנם כאלו אשר משלבים שיש יוקרתי על גבי משטח העבודה שלהם. מחירי הכיורים הנמכרים ברשת BBQN’MORE נעים בין 3,000 ל – 5,000 ש”ח, תלוי בדגם, ביצרן ובהרכב המוצר. ניתן להתרשם ממבחר הכיורים המודולרים החיצוניים בכל אחד מסניפי הרשת או באתר הבית בכתובת http://www.bbq.co.il . בנוסף לכיורי חוץ תוכלו למצוא שפע של מוצרים נלווים ומודולרים כגון מקררי חוץ, משטחי עבודה, ארונות, ברזי בירה, מקררי יינות ועוד פינוקים רבים ומהנים שיהפכו את חווית הבישול בחוץ לנפלאה, נוחה וקלה במיוחד. 

ניתן להשיג כיורי חוץ מודולריים של חברת WEBBER – Dchef בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il . ניתן גם להזמין את המוצר באתר ולקבלו במשלוח עד פתח הבית. חשוב לזכור שבמידה ורכשתם מחברתנו את המוצר תוכלו להמשיך ולהתייעץ איתנו בכל נושא גם לאחר קבלת המוצר. ניתן לרכוש אצלנו חלקי חילוף או מוצרים נלווים, לקבל הדרכה ומענה על שאלות בכל שלב. כיורי החוץ של וובר ושל דישף נחשבים למובילים ולמתקדמים בתחום ולרוב מגיעים גם עם ארון אחסון נוח, משטח עבודה גדול, וכמו כן בעיצובים וסגנונות שונים כדי לקלוע לטעם של כל אחד. ישנם כיורי נירוסטה וישנם כיורים בעלי שיש מרהיב, ישנם כאלו המגיעים כיחידה אחת עם מקרר או תוספות אחרות, לבחירתכם.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות