BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלקים לגרילי חשמל

במידה ואתם זקוקים לרשת חדשה עבור גריל החשמל שלכם, בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו לרכוש או להזמין במשלוח עד פתח הבית ולהמשיך ליהנות מהגריל החשמלי שלכם עוד שנים ארוכות. גרילי החשמל של וובר מתוכננים לשמש אתכם לאורך שנים ארוכות, ובמידה ומתעורר הצורך להחליף את הרשת, תוכלו לעשות זאת באמצעותינו בקלות רבה, במחיר משתלם במיוחד ולהמשיך להכין ארוחות בריאות, מזינות וטעימות לכל המשפחה. בנוסף לרשתות לגרילי חשמל תוכלו למצוא שפע של מוצרי גריל ומעשנות, אביזרים וחלקים להחלפה כדי להמשיך לייעל ולשדרג את כישורי הצלייה שלכם. 

רשת חדשה לגריל חשמלי מסדרת Q של וובר תעלה לכם רק 350 ש”ח. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו לרכוש או להזמין במשלוח עד פתח הבית, להחליף בקלות רבה ולהמשיך להכין עבורכם ועבור משפחתכם ארוחות טעימות ומזינות לעוד שנים ארוכות. בנוסף לרשתות לגרילי חשמל תוכלו להפתח לעולם שלם של גריל ומעשנות, למצוא אביזרים שישדרגו לכם את הארוחות ולמצוא דרכים חדשות להפיק יותר מן הגריל שלכם. 

בהחלט! אם נהרסה לכם הרשת מסיבה כלשהי, נשחקה או שלקראת חג הפסח תרצו להכשיר את הגריל החשמלי שלכם ולהחליף לו את הרשת למניעת חשש חמץ, תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. כל שתצטרכו לעשות זה להכנס לאחד מסניפי חברת BBQN’MORE או אל אתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  , לרכוש ישירות או להזמין במשלוח עד פתח הבית, להחליף ללא מאמץ, והגריל החשמלי שלכם כמו חדש! 

במידה ואתם זקוקים לתבניות שומנים חד פעמיות המתאימות בדיוק לגרילים חשמליים של וובר, עמידות בחום ונוחות להחלפה ולשימוש, תוכלו למצוא אותן בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו לרכוש ישירות בסניף או להזמין במשלוח עד פתח הבית. בנוסף תוכלו למצוא עוד שפע של אביזרים וחלקים לגרילים ולמעשנות שיעשו לכם את החיים יותר קלים, יעזרו לכם לשמור על מוצר תקין ובטיחותי, להאריך את חיי המוצר ולמצוא דרכים חדשות להפתיע את האורחים שלכם במתכונים מגניבים. 

כן, זה בהחלט אפשרי וגם מומלץ על מנת להאריך את חיי המוצר, להפיק יותר מן הגריל שלכם ולשמור על בריאותכם. תוכלו לרכוש רשת חדשה בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו לרכוש ישירות בסניף או להזמין במשלוח עד פתח הבית. בנוסף, תוכלו למצוא דרכים חדשות ומגניבות להפתיע את האורחים בעזרת אביזרים מתקדמים וחלקים חדשים שיעזרו לכם להרחיב את מבחר הארוחות שאתם מכינים על גבי הגריל. 

תוכלו למצוא חלקים לגרילי חשמל בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  . תוכלו לרכוש אותם ישירות בסניף או להזמין במשלוח עד פתח הבית, ולהמשיך ליהנות מהגריל האיכותי החשמלי של וובר עוד שנים ארוכות. באתר ובסניפים תוכלו למצוא שפע של אביזרים וחלקים לגרילים ומעשנות, לגלות דרכים יצירתיות וחדשות להפיק יותר מן הגריל החשמלי שלכם, ולהפתיע את החברים והמשפחה במתכונים טעימים, בריאים ומזינים. בנוסף, תוכלו להתייעץ ולקבל מאיתנו הדרכה בכל דבר ועניין. 

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות