BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאבון נייד

רוצים לבשל טעים גם כשאתם בדרכים או בחופש? טאבון נייד הוא הפתרון המושלם עבורכם! אצלנו תמצאו מבחר של דגמי טאבון ניידים קומפקטיים, קלים לנשיאה ומתקפלים. טאבון הגז הנייד שלנו יאפשר לכם בישולים מהירים וטעימים בכל מקום!

תוכלו להזמין במשלוח עד פתח הבית טאבון נייד בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או לרכוש אותו באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ. בנוסף לטאבון נייד תוכלו למצוא מגוון רחב של גרילי גז, פחם וחשמל ומעשנות, אביזרים לבישול וצלייה, אביזרים לניקוי הגריל, חלקי חילוף ועוד במחירים משתלמים במיוחד.

הטאבון הנייד יכול לשמש אתכם במרפסת או בחצר קטנה, ולאחר תום השימוש לאחסנו בארון או במחסן, אך הוא שימושי במיוחד ביציאה לקמפינג ולטיולים. באמצעותו תוכלו להכין בשטח פיתות, פיצות, פוקאצ’ות, פשטידות ומאפים כחלק מפעילות עם ילדים או כדי להשביע את הרעב לאחר יום של טיול מהנה. קל מאד לנקות אותו, לנייד אותו ממקום למקום ולאחסן אותו בזמן שהוא אינו בשימוש. ניתן להזמינו בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או לרכוש אותו באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

אף על פי שהטאבון הנייד הינו קטן מימדים, עם שטח אפייה של 33X33  מדובר על טאבון מקצועי לכל דבר ועניין עם יכולת להגיע לטמפרטורה של עד 500 מעלות צלזיוס. המחיר הזול משמעותית שלו לעומת דגמים אחרים של טאבוני גז הופך אותו לשווה לכל כיס, ומומלץ לרכוש אותו כתוספת מגניבה לגריל הברביקיו לימי כיף ובילוי עם כל החברים והמשפחה, ולאפות את הפיתות והלאפות לצד הבשרים, הצ’יפס והסלט, בין אם במרפסת, בחצר או בשטח הפתוח מחוץ לבית.

בחברת BBQN’MORE ניתן לרכוש טאבון נייד במחיר 1,799 ש”ח. ניתן להזמינו אונליין בכתובת http://www.bbq.co.il   או לרכוש אותו באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ. בנוסף לטאבון הנייד תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי גריל שונים, אבזרים לבישול ואפייה, ועוד.

טאבון נייד הינו קל משקל, נוח לנשיאה, נכנס בקלות לתא המטען של המכונית או לארון לאחסון בטוח, ומחירו נמוך משמעותיך מזה של טאבוני הגז הרגילים. אך כמוהם בדיוק הוא מעניק חווית משתמש מעולה עם מקסימום טמפרטורה של 500 מעלות צלזיוס ושטח אפייה של 33X33. טאבוני הגז כדוגמת דגם Dchef clay G-800 מתאימים יותר לחצר הבית או למרפסת ופחות לטיולים. דגם זה מאפשר לכם משטח אפייה בקוטר 65 ס”מ לאפיית פיצה גדולה במיוחד או מספר פיתות או לחמים והינו מוצר עמיד מאד לחווית שימוש גבוהה לאורך שנים.

כן. זהו דגם קומפקטי ונוח מאד לנשיאה ולהנחה בתא המטען של המכונית, אך עם זאת מדובר בטאבון מקצועי לכל דבר המסוגל להגיע עד לטמפרטורה של 500 מעלות צלזיוס ולאפשר לכם לאפות פיצות, לחמים, פיתות, קישים ומאפים מסורתיים הן במרפסת הבית או בחצר, והן בטיולים וקמפינג. ניתן לשלבו בפעילויות הכנת פיצה ולחמניות עם ילדים או פשוט להעזר בו להכין לכם את הלאפות המסורתיות בזמן שהבשרים נצלים על הגריל. ניתן להשיג את המוצר באתר חברת BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או לרכוש אותו באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

בוודאי, וגם פיתות, לחמים, לחמניות ולאפות, ואם תרצו, גם תוכלו לרכוש סירים ומחבתות יצוקות המותאמות לטאבון נייד ולהכין באמצעותו גם תבשילים מסורתיים, והכל בתנאי שטח. כדי שגם הטיול הבא שלכם יהיה חוויה קולינרית מהנה באויר הצח, מומלץ מאד לרכוש טאבון נייד.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות